|
![]() |
Dove Purifying Detox Green Clay Body WashДетоксикиращ душ гел за тяло със зелена глинаЦена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Този душ гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или Петък 13-12-2019 г.
|
- Описание
- Състав
- За Dove
Детоксикиращят душ гел за тяло от "Dove" е със зелена глина, предназначен за ежедневна употреба, като почиства деликатно кожата в дълбочина и осигурява нежна грижа. Формулата му съдържа ¼ хидратиращ крем, който подхранва кожата, оставяйки я сияйна и мека още от първият душ.
Вложената в състава зелена глина има абсорбиращо, регенериращо и пречистващо действие. Глината бързо премахва токсините и замърсяванията, причинени от стресовите фактори, които ни заобикалят.
Формулата не съдържа сулфати, парабени и фталати, което прави душ гелът изключително нежен към кожата. Продуктът е дерматологично тестван.
Вложената в състава зелена глина има абсорбиращо, регенериращо и пречистващо действие. Глината бързо премахва токсините и замърсяванията, причинени от стресовите фактори, които ни заобикалят.
Формулата не съдържа сулфати, парабени и фталати, което прави душ гелът изключително нежен към кожата. Продуктът е дерматологично тестван.
- Aqua
- Cocamidopropyl Betaine
- Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate
- Lauric Acid
- Sodium Lauroyl Glycinate
- Sodium Lauroyl Isethionate
- Sodium Chloride
- Glycerin
- Hydrogenated Soybean Oil
- Helianthus Annuus Hybrid Oil
- Parfum
- Hydrated Silica
- Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
- Stearic Acid
- DMDM Hydantoin
- Citric Acid
- Sodium Hydroxide
- BHT
- Sodium Isethionate
- Sodium Benzoate
- Tetrasodium EDTA
- Butylene Glycol
- Bentonite
- Iodopropynyl Butylcarbamate
- Zinc Oxide
- Benzyl Salicylate
- Linalool
- CI 17200
- CI 19140
- CI 42090
- CI 77288

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.
До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.
През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.
През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.
Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
- Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
- Масажирайте нежно до получаване на пяна.
- Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг

![]() ![]() |
Други интересни предложения
Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |