store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    Dove Shower Mousse with A...
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Dove Shower Mousse with Acai Oil - Дамска пяна за бръснене и къпане с масло от акай - пяна

Dove Shower Mousse with Acai Oil


Дамска пяна за бръснене и къпане с масло от акай

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#255340
ВидПяна
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Поглезете кожата и сетивата си с душ пяната от "Dove", носеща ухание на акай бери. Освен че почиства кожата изключително нежно, пяната я хидратира и подхранва, за да осигури дълготрайна мекота. Богатата кремообразна пяна е подходяща както само за почистване, така и за бръснене, отмива се лесно и оставя дискретен аромат. Вложеното масло от акай тонизира и хидратира кожата, предпазва я от изсушаване и дразнене, също така омекотява косъмчетата и улеснява отстраняването им.

Дерматологично тестваната формула не съдържа сулфати и парабени.
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glutamate
  • Isobutane
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Propane
  • Butane
  • Citric Acid
  • Euterpe Oleracea Fruit Oil
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Lauric Acid
  • Parfum
  • PEG-4 Laurate
  • PEG-4 Dilaurate
  • PEG-4
  • Phenoxyethanol
  • Polysorbate 20
  • PPG-12
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Laurate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и за бръснене.
Рейтинг
За да оцените пяната "Dove Shower Mousse with Acai Oil", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази пяна, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Козметика за коса с акай бери
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment Shampoo - пяна
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и много суха коса

Schauma
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.59 лв.
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment 3 in 1 - пяна
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment 3 in 1
Подхранваща маска за суха и много суха коса

Schauma
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

Dove Shower Mousse with Acai Oil


Дамска пяна за бръснене и къпане с масло от акай

Dove Shower Mousse with Acai Oil - Дамска пяна за бръснене и къпане с масло от акай - пяна
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#255340
ВидПяна
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка200 ml
Описание
Поглезете кожата и сетивата си с душ пяната от "Dove", носеща ухание на акай бери. Освен че почиства кожата изключително нежно, пяната я хидратира и подхранва, за да осигури дълготрайна мекота. Богатата кремообразна пяна е подходяща както само за почистване, така и за бръснене, отмива се лесно и оставя дискретен аромат. Вложеното масло от акай тонизира и хидратира кожата, предпазва я от изсушаване и дразнене, също така омекотява косъмчетата и улеснява отстраняването им.

Дерматологично тестваната формула не съдържа сулфати и парабени.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glutamate
  • Isobutane
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Propane
  • Butane
  • Citric Acid
  • Euterpe Oleracea Fruit Oil
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Lauric Acid
  • Parfum
  • PEG-4 Laurate
  • PEG-4 Dilaurate
  • PEG-4
  • Phenoxyethanol
  • Polysorbate 20
  • PPG-12
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Laurate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и за бръснене.
Още козметика за тяло с акай бери
Козметика за коса с акай бери
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и много суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.59 лв.
Schauma Nature Moments Hair Smoothie Intense Nourishment 3 in 1
Подхранваща маска за суха и много суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Още козметика за лице с акай бери
Назад към "Пяна за бръснене"
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Вземи Nature of Agiva Senses на промо цени.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Купи 2 продукта и участвай за награда.
Маски за коса
Еко препарати за чист дом и чиста планета
Пасти за зъби с освежаващи вкусове
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги