store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Устна хигиена    Пасти    Himalaya Sensi-White Herbal Toothpaste - Избелваща паста за...
Начало   Козметика    ...    Пасти  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Himalaya Sensi-White Herbal Toothpaste


Избелваща паста за чувствителни зъби

Цена:  3.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в дните:
Петък 28-02-2020 г. или
Понеделник 02-03-2020 г.
Продукт#254959
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN6291107220543
Категории
Разфасовка75 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 6 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • За Himalaya
Избелващата паста за зъби от "Himalaya" е базирана на специална технология - билкова формула, която е разработена за хора с чувствителни зъби. Технологията използва растителните ензими от папая и ананас за нежно избелване, като същевременно намалява чувствителността на зъбите.

Ключови растителни съставки:
  • мисвак
  • спанак
  • папаин и бромелаин
  • канела и карамфил
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
  • Почиствайте зъбите си сутрин и вечер, след хранене.
  • Изберете подходяща четка за зъби.
  • Използвайте от пастата количество, колкото грахово зърно.
  • Първо почистете външната повърхност на зъбите, като извършвате движения в посока от от горе надолу.
  • Междузъбното пространство и дъвчещата повърхност на зъбите почиствайте с хоризонтални движения.
  • Мийте зъбите си в продължение на 2 - 3 минути, след което изплакнете с вода и изплюйте.

Препоръки:
  • Избягвайте прекалено агресивното четкане на зъбите.
  • За деца на 6-годишна възраст или по-малки, използвайте количество колкото грахово зърно и миенето на зъбите да става под родителски контрол, за да се намали рискът от гълтане на пастата.
Рейтинг
За да оцените пастата за зъби "Himalaya Sensi-White Herbal Toothpaste", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази паста за зъби, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пастата за зъби, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Himalaya Sensi-White Herbal Toothpaste


Избелваща паста за чувствителни зъби

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  3.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в дните:
Петък 28-02-2020 г. или
Понеделник 02-03-2020 г.
Продукт#254959
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN6291107220543
Категории
Разфасовка75 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 6 години
Тегло0.100 kg
Описание
Избелващата паста за зъби от "Himalaya" е базирана на специална технология - билкова формула, която е разработена за хора с чувствителни зъби. Технологията използва растителните ензими от папая и ананас за нежно избелване, като същевременно намалява чувствителността на зъбите.

Ключови растителни съставки:
  • мисвак
  • спанак
  • папаин и бромелаин
  • канела и карамфил
За Himalaya
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
  • Почиствайте зъбите си сутрин и вечер, след хранене.
  • Изберете подходяща четка за зъби.
  • Използвайте от пастата количество, колкото грахово зърно.
  • Първо почистете външната повърхност на зъбите, като извършвате движения в посока от от горе надолу.
  • Междузъбното пространство и дъвчещата повърхност на зъбите почиствайте с хоризонтални движения.
  • Мийте зъбите си в продължение на 2 - 3 минути, след което изплакнете с вода и изплюйте.

Препоръки:
  • Избягвайте прекалено агресивното четкане на зъбите.
  • За деца на 6-годишна възраст или по-малки, използвайте количество колкото грахово зърно и миенето на зъбите да става под родителски контрол, за да се намали рискът от гълтане на пастата.
Още продукти за устна хигиена с папая
Козметика за коса с папая
Garnier Fructis Repairing Papaya Hair Food
Възстановяваща маска с папая за увредена коса
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Други интересни предложения
Garnier Fructis Repairing Papaya Hair Food
Възстановяваща маска с папая за увредена коса
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Dentissimo Pro-Whitening Toothpaste
Избелваща паста за зъби с натурални съставки
Цена:  12.90 лв.
Himalaya Stain - Away Toothpaste
Избелваща паста за зъби против петна
Цена:  3.80 лв.
Himalaya Active White Fresh Gel Herbal Toothpaste
Избелваща гел паста за зъби
Цена:  3.80 лв.
Избелваща паста за зъби без флуор
Цена:  3.80 лв.
Освежаваща плодова маска за лице
Цена:  4.10 лв.
Splat Professional Active Toothpaste
Паста за зъби за цялостна грижа от серията "Professional"
Цена:  7.50 лв.
Splat Professional Lavandasept Toothpaste
Биоактивна паста за зъби от серията "Professional"
Цена:  7.50 лв.
Splat Professional Ultracomplex Toothpaste
Мултиактивна паста за зъби от серията "Professional"
Цена:  7.50 лв.
Splat Professional White Plus Toothpaste
Избелваща паста за зъби от серията "Professional"
Цена:  7.50 лв.
Назад към "Пасти за зъби"
Купи 2 бои за коса Palette и спечели подарък.
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Избери сред разнообразие от козметични комплекти.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Измиващо олио за лице
Боя за коса с ефект металик
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Мартеници