Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Revlon Volumazing Waterproof Mascara - Blackest ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Revlon Volumazing Waterproof Mascara - Blackest Black


Водоустойчива спирала за обемни мигли

Цена:  18.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#254675
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаRevlon
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN309976297019
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Revlon
Спиралата "Volumazing" от "Revlon" осигурява невероятен обем и наситен черен цвят на миглите. С нея ще подчертаете очите и ще разкриете красотата на погледа си.

Спиралата е с иновативна четка Turn It Up, притежаваща вълнообразни влакна, които обгръщат всяка мигла. Тя повдига миглите от корените и прецизно ги разделя. Ултра-кремообразната текстурата е гладка и лесна за нанасяне, благодарение на комбинацията от восъци в състава. Тя не се рони и не образува бучки.

Спиралата увеличава до 100% обема на миглите*. Обгръща всяко косъмче в интензивен черен цвят**, който подчертава очите и прави погледа пленителен. Формулата е водоустойчива и поддържа миглите обемни и красиви през целия ден.

* Клинично проучване.
** Потребителско проучване с 50 участнички.
  • Isododecane
  • Aqua / Water / Eau
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba / Beeswax / Cire D’abeille
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Polyglyceryl-3 Beeswax
  • VP / Eicosene Copolymer
  • Paraffin
  • Cera Carnauba / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax)/ Cire De Carnauba
  • Silica
  • Synthetic Beeswax
  • Acrylates Copolymer
  • VP / Hexadecene Copolymer
  • Alcohol Denat.
  • Aminomethyl Propanediol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Caprylyl Glycol
  • Dipentaerythrityl Tri-Polyhydroxystearate
  • Ethylhexylglycerin
  • Laureth-21
  • Octyldodecanol
  • PEG-30 Dipolyhydroxystearate
  • Pentaerythrityl Hydrogenated Rosinate
  • Polyvinyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Dehydroacetate
  • Iron Oxides (CI 77499)
  • Ultramarines (CI 77007)
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Рейтинг
За да оцените спиралата "Revlon Volumazing Waterproof Mascara - Blackest Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Revlon Volumazing Waterproof Mascara - Blackest Black


Водоустойчива спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  18.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#254675
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаRevlon
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN309976297019
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Описание
Спиралата "Volumazing" от "Revlon" осигурява невероятен обем и наситен черен цвят на миглите. С нея ще подчертаете очите и ще разкриете красотата на погледа си.

Спиралата е с иновативна четка Turn It Up, притежаваща вълнообразни влакна, които обгръщат всяка мигла. Тя повдига миглите от корените и прецизно ги разделя. Ултра-кремообразната текстурата е гладка и лесна за нанасяне, благодарение на комбинацията от восъци в състава. Тя не се рони и не образува бучки.

Спиралата увеличава до 100% обема на миглите*. Обгръща всяко косъмче в интензивен черен цвят**, който подчертава очите и прави погледа пленителен. Формулата е водоустойчива и поддържа миглите обемни и красиви през целия ден.

* Клинично проучване.
** Потребителско проучване с 50 участнички.
Състав
  • Isododecane
  • Aqua / Water / Eau
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba / Beeswax / Cire D’abeille
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Polyglyceryl-3 Beeswax
  • VP / Eicosene Copolymer
  • Paraffin
  • Cera Carnauba / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax)/ Cire De Carnauba
  • Silica
  • Synthetic Beeswax
  • Acrylates Copolymer
  • VP / Hexadecene Copolymer
  • Alcohol Denat.
  • Aminomethyl Propanediol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Caprylyl Glycol
  • Dipentaerythrityl Tri-Polyhydroxystearate
  • Ethylhexylglycerin
  • Laureth-21
  • Octyldodecanol
  • PEG-30 Dipolyhydroxystearate
  • Pentaerythrityl Hydrogenated Rosinate
  • Polyvinyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Dehydroacetate
  • Iron Oxides (CI 77499)
  • Ultramarines (CI 77007)
За Revlon
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Други интересни предложения
Назад към "Спирали за мигли"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво