store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За обем    Dove Volume Lift Shampoo - Шампоан за обем ...
Начало   Козметика    ...    ...    За обем  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома

Dove Volume Lift Shampoo


Шампоан за обем за тънка коса

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Сряда 30-09-2020 г., Четвъртък 01-10-2020 г. или
Петък 02-10-2020 г.
Продукт#249814
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447202128
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Шампоанът "Volume Lift" от "Dove" е специално предназначен за тънка коса, която има нужда от повдигане и обем. Специалният комплекс Volumizing Hydralift, включен във формулата, прониква в клетките и заздравява косъма, като му придава здравина и го защитава. Активните съставки укрепват космените фоликули и хидратират краищата на косата.

Шампоанът е с много лека формула, която почиства замърсяванията от скалпа и косата, оставяйки я кадифено мека, жизнена, изпълнена с обем и блясък.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium chloride
  • Glycerin
  • Benzophenone-4
  • Citric acid
  • Dimethiconol
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Laureth-23
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • PPG-6
  • Sodium benzoate
  • Sodium sulfate
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • Trehalose
  • Amyl Cinnamal
  • Benzyl alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 42090
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от шампоана върху влажна коса.
  • Разтъркайте нежно до получаването на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати използвайте и балсама за тънка коса "Dove Volume Lift".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Volume Lift Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Volume Lift Shampoo


Шампоан за обем за тънка коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Сряда 30-09-2020 г., Четвъртък 01-10-2020 г. или
Петък 02-10-2020 г.
Продукт#249814
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447202128
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
Шампоанът "Volume Lift" от "Dove" е специално предназначен за тънка коса, която има нужда от повдигане и обем. Специалният комплекс Volumizing Hydralift, включен във формулата, прониква в клетките и заздравява косъма, като му придава здравина и го защитава. Активните съставки укрепват космените фоликули и хидратират краищата на косата.

Шампоанът е с много лека формула, която почиства замърсяванията от скалпа и косата, оставяйки я кадифено мека, жизнена, изпълнена с обем и блясък.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium chloride
  • Glycerin
  • Benzophenone-4
  • Citric acid
  • Dimethiconol
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Laureth-23
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • PPG-6
  • Sodium benzoate
  • Sodium sulfate
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • Trehalose
  • Amyl Cinnamal
  • Benzyl alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 42090
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от шампоана върху влажна коса.
  • Разтъркайте нежно до получаването на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати използвайте и балсама за тънка коса "Dove Volume Lift".
Други интересни предложения
Nature Box Almond Oil Shampoo Bar
Твърд шампоан за обем с масло от бадем
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Shampoo Flat + Fine Hair
Заздравяващ шампоан за обем за тънка коса
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.39 лв.
Dove Volume Lift Conditioner
Балсам за обем за тънка коса
Цена:  7.50 лв.
Pantene Hair Superfood Full & Strong Shampoo
Шампоан за слаба и тънка коса
Стандартна цена 9.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.28 лв.
Nature Box Almond Oil Shampoo
Шампоан за обем с масло от бадем
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -38%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Shampoo
Шампоан за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.80 лв.
Gosh Pump Up The Volume Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Pump Up The Volume"
Цени от:  9.40 лв.
Schauma Q10 Shampoo
Шампоан за обем за тънка и слаба коса
Цена:  5.59 лв.
Lavera Volume & Strength Shampoo
Шампоан за обем за фина и хвърчаща коса с био екстракти от портокал и зелен чай
Цена:  11.99 лв.
Назад към "Шампоани за обем"
Купи продукт Persil или Silan и се включи в томбола за награда!
Купи продукти за над 20 лв и ги вземи с безплатна доставка.
Купи 2 продукта Syoss и участвай за подарък.
Дамски дезодоранти
Козметика против жълти и оранжеви оттенъци за руса, бяла и ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги