store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Душ гелове    Dove Sensitive Skin Micellar Wa...
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Sensitive Skin Micellar Water Body Wash


Хипоалергенен душ гел с мицеларна вода

Dove Sensitive Skin Micellar Water Body Wash - Хипоалергенен душ гел с мицеларна вода - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#249-723
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Dove Sensitive Skin Micellar Water Body Wash - Хипоалергенен душ гел с мицеларна вода - душ гел

Dove Sensitive Skin Micellar Water Body Wash


Хипоалергенен душ гел с мицеларна вода

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#249-723
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Хипоалергенният душ гел на "Dove" притежава лека, хидратираща и освежаваща формула, без съдържание на сапуни и оцветители. Обогатен е с мицеларна вода, която почиства, възстановява и успокоява. Специална технология Nutrium Moisture™ съдържа естествени масла, които помагат за възстановяване на естествените функции на епидермиса да задържа влагата в клетките. Така кожата става по-еластична и защитена от изсушаване. С душ гела ще се радвате на подхранваща и възстановяваща грижа, а прекараното време в банята ще се превърне в едно ободряващо изживяване.
Формулата е подходяща за чувствителна кожа.
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Sodium Chloride
  • Lauric Acid
  • Glycerin
  • Benzoic Acid
  • BHT
  • Butylene Glycol
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Coco-Glucoside
  • DMDM Hydantoin
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Parfum
  • PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate
  • PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Isethionate
  • Stearic Acid
  • Styrene/Acrylates Copolymer
  • Tetrasodium EDTA
  • Zinc Oxide
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцениш душ гела "Dove Sensitive Skin Micellar Water Body Wash", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Miss Magic Luxe Colors - душ гел
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
28 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Антибактериални мокри кърпички Agiva Hygiene+ - душ гел
Антибактериални мокри кърпички Agiva Hygiene+
72 броя

Agiva Hygiene+
Избор за цвят на опаковката:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Bell HypoAllergenic Long Lasting Nail Enamel - душ гел
Bell HypoAllergenic Long Lasting Nail Enamel
Дълготраен хипоалергенен лак за нокти от серията HypoAllergenic

Bell
16 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Vip's Prestige - душ гел
Vip's Prestige
Устойчива крем-боя за коса

Prestige
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Palette Naturals Color Creme - душ гел
Palette Naturals Color Creme
Подхранваща трайна крем боя за коса

Palette
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.49 лв.
Мрежеста гъба за баня със сапунени перли Nature of Agiva - душ гел
Мрежеста гъба за баня със сапунени перли Nature of Agiva
С аромат на манго, киви и авокадо от серията Fruit Salad

Nature of Agiva
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.30 лв.
Масажна четка за тяло Agiva - душ гел
Масажна четка за тяло Agiva
От дърво и растителни влакна

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  10.60 лв.
Биоразградими клечки за уши Agiva - душ гел
Биоразградими клечки за уши Agiva
100 ÷ 300 броя

Agiva
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  1.39 лв.
Дневен крем против бръчки
Спирала за обемни и дълги мигли в интензивен черен цвят
Лимитирана преса за коса с пара
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги
Boxnow