Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Основи  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Основи    Bourjois Eye Primer 24H - База са сенки
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Eye Primer 24H


База са сенки

Стандартна цена 15.19 лв.
Вземи с отстъпка -21% до 29-11-2019г.
Цена:  11.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 22-11-2019 г., Понеделник 25-11-2019 г. или
Вторник 26-11-2019 г.
Продукт#248211
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3614223199297
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
ВодоустойчивостДа
Разфасовка6 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Базата от "Bourjois" удължава трайността на сенките за очи. Тя не им позволява да се събират в гънките на клепача, да се зацапват или избледняват. Кадифено меката кремообразна текстура, обогатена с восъци и полимери, е нежна към деликатната кожа около очите. С помощта на мекия апликатор нанасянето ѝ е лесно и равномерно.

Базата подсилва цвета на сенките за очи и предотвратява износването им за до 24 часа*. С тази малка хитринка ще запазите грима си безупречен през целия ден. Формулата е дълготрайна и водоусточойчива, подходяща е за всички типове кожа.

* Според производителя.
  • Isododecane
  • Aqua / Water / Eau
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Vp / Hexadecene Copolymer
  • Quaternium-90 Bentonite
  • Microcristallina Cera / Microcrystalline Wax / Cire Microcrystalline
  • Cera Alba / Beeswax / Cire D'abeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba
  • Polyethylene
  • Glyceryl Rosinate
  • Paraffin
  • Polyglyceryl-3 Diisostearate
  • Phenoxyethanol
  • Aminomethyl Propanediol
  • Propylene Carbonate
  • Butylene Glycol
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Synthetic Wax
  • Sorbitol
  • May Contain:
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Препоръчително е преди употреба да почистите лицето си.
  • Нанесете от базата върху клепача с помощта на апликатора и разнесете с върховете на пръстите си.
  • След това нанесете сенките.
Рейтинг
За да оцените продукта "Bourjois Eye Primer 24H", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Eye Primer 24H


База са сенки

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.19 лв.
Вземи с отстъпка -21% до 29-11-2019г.
Цена:  11.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 22-11-2019 г., Понеделник 25-11-2019 г. или
Вторник 26-11-2019 г.
Продукт#248211
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3614223199297
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
ВодоустойчивостДа
Разфасовка6 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
Описание
Базата от "Bourjois" удължава трайността на сенките за очи. Тя не им позволява да се събират в гънките на клепача, да се зацапват или избледняват. Кадифено меката кремообразна текстура, обогатена с восъци и полимери, е нежна към деликатната кожа около очите. С помощта на мекия апликатор нанасянето ѝ е лесно и равномерно.

Базата подсилва цвета на сенките за очи и предотвратява износването им за до 24 часа*. С тази малка хитринка ще запазите грима си безупречен през целия ден. Формулата е дълготрайна и водоусточойчива, подходяща е за всички типове кожа.

* Според производителя.
Състав
  • Isododecane
  • Aqua / Water / Eau
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Vp / Hexadecene Copolymer
  • Quaternium-90 Bentonite
  • Microcristallina Cera / Microcrystalline Wax / Cire Microcrystalline
  • Cera Alba / Beeswax / Cire D'abeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba
  • Polyethylene
  • Glyceryl Rosinate
  • Paraffin
  • Polyglyceryl-3 Diisostearate
  • Phenoxyethanol
  • Aminomethyl Propanediol
  • Propylene Carbonate
  • Butylene Glycol
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Synthetic Wax
  • Sorbitol
  • May Contain:
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Препоръчително е преди употреба да почистите лицето си.
  • Нанесете от базата върху клепача с помощта на апликатора и разнесете с върховете на пръстите си.
  • След това нанесете сенките.
Други интересни предложения
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser
Гелообразна основа за грим с матиращ ефект
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Matte Mat Fase Primer Base de Teint
Матираща база за грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Стандартна цена 18.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.99 лв.
Catrice Prime & Fine Poreless Blur Primer
Основа за грим за прикриване на порите
Цена:  10.20 лв.
Bell HypoAllergenic Lightening Eyeshadow Base
Озаряваща база за сенки от серията "HypoAllergenic"
Цена:  9.60 лв.
Vivienne Sabo Base Constance Eyeshadow Primer
База за сенки за очи
Цена:  8.99 лв.
Aura Prime Me Foundation Primer
Основа за грим
Цена:  11.19 лв.
Revlon PhotoReady Perfecting Primer
Основа за грим с изглаждащ ефект от серията "PhotoReady"
Цена:  29.79 лв.
Aura Pore Minimising Primer
Матираща основа за лице за мазна кожа
Цена:  12.29 лв.
Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  16.40 лв.
Назад към "Основи за грим"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Pure
Козметика за коса
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво