Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Очна линия  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Очна линия    Bourjois Liner Feutre Slim Liquid Eyeliner - Д...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Liner Feutre Slim Liquid Eyeliner


Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване

Стандартна цена 19.69 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-11-2019г.
Цена за нюанс на очната линия - 17 Ultra Black:  15.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Петък 22-11-2019 г., Понеделник 25-11-2019 г. или
Вторник 26-11-2019 г.
Продукт#247841
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503811710
Категории
Разфасовка0.8 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
С очната линия от "Bourjois" лесно ще подчертаете погледа си. Тя притежава гъвкав писец с ултра-фин връх, благодарение на който лесно можете да създадете прецизни тънки линии. Течната текстура, под формата на воден гел, се плъзга по клепача и създава гъвкъв филм, който не се рони и напуква. Очната линия осигурява хомогенно черно покритие още с първото нанасяне. Наситената с цветни пигменти формула осигурява интензивен черен нюанс. Очната линия е супер трайна - може да остане върху клепача ви непроменена до 24 часа*.

С "Liner Feutre Slim" ще имате перфектно очертани очи. Тя придава изтънчен и елегантен вид на грима.

* Според производителя.
  • Aqua / Water / Eau
  • Butylene Glycol
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Laureth-21
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Dehydroacetic Acid
  • Ammonium Hydroxide
  • May contain: D&C Black No. 2 (CI 77266)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Разклатете продукта преди да започнете да нанасяте.
  • За да направите тънка линия, нанасяйте бавно с върха по естествената линия на окото.
  • Желателно е да започнете нанасянето на очната линия от средата на окото и след това да се върнете в двата края.
  • За да направите по-плътна и дебела линия, използвайте по-голямата повърхност на писеца.
  • За да задържите ръката си стабилна при нанасянето, може да я подпрете на бузата си.
  • Вечер преди лягане почистете грима си с подходящ почистващ продукт.
Рейтинг
За да оцените очната линия "Bourjois Liner Feutre Slim Liquid Eyeliner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Liner Feutre Slim Liquid Eyeliner


Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 19.69 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-11-2019г.
Цена за нюанс на очната линия - 17 Ultra Black:  15.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Петък 22-11-2019 г., Понеделник 25-11-2019 г. или
Вторник 26-11-2019 г.
Продукт#247841
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503811710
Категории
Разфасовка0.8 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
Описание
С очната линия от "Bourjois" лесно ще подчертаете погледа си. Тя притежава гъвкав писец с ултра-фин връх, благодарение на който лесно можете да създадете прецизни тънки линии. Течната текстура, под формата на воден гел, се плъзга по клепача и създава гъвкъв филм, който не се рони и напуква. Очната линия осигурява хомогенно черно покритие още с първото нанасяне. Наситената с цветни пигменти формула осигурява интензивен черен нюанс. Очната линия е супер трайна - може да остане върху клепача ви непроменена до 24 часа*.

С "Liner Feutre Slim" ще имате перфектно очертани очи. Тя придава изтънчен и елегантен вид на грима.

* Според производителя.
Състав
  • Aqua / Water / Eau
  • Butylene Glycol
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Laureth-21
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Dehydroacetic Acid
  • Ammonium Hydroxide
  • May contain: D&C Black No. 2 (CI 77266)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Разклатете продукта преди да започнете да нанасяте.
  • За да направите тънка линия, нанасяйте бавно с върха по естествената линия на окото.
  • Желателно е да започнете нанасянето на очната линия от средата на окото и след това да се върнете в двата края.
  • За да направите по-плътна и дебела линия, използвайте по-голямата повърхност на писеца.
  • За да задържите ръката си стабилна при нанасянето, може да я подпрете на бузата си.
  • Вечер преди лягане почистете грима си с подходящ почистващ продукт.
Други интересни предложения
Flormar Vinyl Waterproof Dipliner
Водоустойчива очна линия с лъскав ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.60 лв.
Flormar Matte Waterproof Dipliner
Водоустойчива очна линия с матов ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.60 лв.
Bourjois Liner Stylo Eyeliner
Автоматичен молив за прецизна очна линия
Стандартна цена 12.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.79 лв.
IsaDora Precise Roll-on Waterptoof Eyeliner
Прецизна очна линия с апликатор колело
Цена:  31.00 лв.
Bourjois Reveal Liquid Eyeliner
Течна очна линия за фино подчертаване
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -19%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.49 лв.
Bourjois Eye Catching Eyeliner
Дълготрайна очна линия за "котешки поглед"
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Manhattan Eyemazing Bold Liqud Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  11.60 лв.
Bourjois Liner Feutre Liquid Eyeliner
Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване
Стандартна цена 19.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.79 лв.
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner
Дълготрайна течна очна линия
Стандартна цена 19.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.79 лв.
Essence Waterproof Eyeliner Pen Deep Black
Водоустойчива очна линия
Цена:  5.99 лв.
Назад към "Очна линия"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво