store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Essie  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Essie    Essie Valentine's Day Collection - Дълготраен лак за нокти
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този лак
598 Galentine
599 Crush and Blush
601 Essielove
603 Roses are Red
Цветове
598 Galentine
599 Crush and Blush
601 Essielove
603 Roses are Red
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Essie Valentine's Day Collection


Дълготраен лак за нокти
Цена:  16.29 лв.
Избери цвят на лака:
  • 16.29 лв.
    598 Galentine
  • 16.29 лв.
    599 Crush and Blush
  • 16.29 лв.
    601 Essielove
  • 16.29 лв.
    603 Roses are Red
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#246634
ВидЛак
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Essiewww.essie.com
EAN
598 Galentine
30172128
599 Crush and Blush
30172135
601 Essielove
30172159
603 Roses are Red
30172173
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.70 / 6.70 / 2.70 cm
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Essie
Насладете се на лимитираната колекция лакове за нокти от "Essie", които ще допълнят вашата празнична визия за Свети Валентин и не само. Подбраните цветове са с блестящи, перлени и глитерни ефекти, с които ноктите ви ще засияят и ще привличат погледите на околните. Нюансите могат да се носят поотделно, но също така се съчетават много добре по между си.

"Valentine's Day Collection" е с дълготрайна формула, която осигурява наситен и богат цвят. Покритието е устойчиво на напукване и лющене. Специалната широка четка помага за бързо, лесно и гладко нанасяне. За празничното настроение допринася и красивият дизайн на опаковките. Изберете няколко цвята и експериментирайте в създаването на вашия романтичен маникюр.

Характеристики:
  • хипнотизиращи нюанси с блестящи и глитерни частици
  • широка четка за лесно нанасяне
  • дълготрайна и устойчива на напукване формула
  • Ethyl Acetate
  • Butyl Acetate
  • Nitrocellulose
  • Propyl Acetate
  • Tosylamide / Formaldehyde Resin
  • Isopropyl Alcohol
  • Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate
  • Triphenyl Phosphate
  • Ethyl Tosylamide
  • Camphor
  • Stearalkonium Bentonite
  • Diacetone Alcohol
  • Stearalkonium Hectorite
  • Benzophenone-1
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Citric Acid
  • Silica
  • Aluminum Hydroxide
  • Colophonium / Rosin / Colophane
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Aqua / Water / Eau
  • Aluminum Calcium Sodium Silicate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Dimethicone
  • Alumina
  • Polyethylene Terephthalate
  • Oleth-10 Phosphate
  • Polyurethane-33
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77120 / Barium Sulfate
    • CI 77491, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • CI 15880 / Red 34 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 15850 / Red 6 Lake
    • CI 77000 / Aluminum Powder
    • CI 77163 / Bismuth Oxychloride
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77266 / Black 2
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Tin Oxide
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 15880 / Red 34
    • CI 73360 / Red 30 Lake
    • CI 75170 / Guanine
    • CI 47000 / Yellow 11
    • Titanium Dioxide
„Звучи странно, но май съм истински цветохолик. Окото ми за цветовете буквално ме носи по целия свят в безкрайно търсене на спиращи дъха, модерни нюанси. Не мисля, че бих могла да гледам на света по какъвто и да било друг, по-добър начин. От перфектното оранжево на пазара в Индия до уникалните бледорозови пантофки на балерина от балетната школа в Лондон, моята мания към нюансите никога не спира”.
Еси Уайнгартен, основател на „Essie Cosmetics”


Да бъдеш цветохолик. Странно, нали? Заради нестандартната си страст към цветовете обаче американката Еси Уайнгартен създава емблематичната марка „Essie”. Класически естествени тонове, матови оттенъци, ярки нюанси и бляскави ефекти – днес лаковете за нокти на „Essie” се предлагат в над 250 000 салона в цял свят, милиони жени притежават любимия си цвят, а десетки известни личности избират своите нюанси, с които да се появят на официалните събития. Всъщност в продължение на десетилетия „Essie” е „икона”, на която се доверяват професионалисти, звезди и дори кралски особи.
Как започва всичко?
Да, днес марката е емблематична за мнозина, но за „Essie” също толкова емблематична е и една година
– 1981 г. Вече завършила в Института на модата в Ню Йорк, по това време Еси Уайнгартен решава да претвори своята страст към цветовете в едни не много популярни козметични продукти – лакове за нокти. „Всички компании бяха заети да правят лосиони и отвари, сенки за очи и спирали, червила и кремове, но никой не правеше лак за нокти”, разказва Еси. За самата нея обаче в една малка бутилчица лак може да се побере прекрасен цветен нюанс, но и да се скрият собствена индивидуалност и характер, с които жените да се идентифицират. Убедена в „цветните сили” на лаковете, но разочарована от сромното им присъствие на пазара, Еси решава да създаде своя собствена гама от тях. С капитал от 10 хил. долара и с помощта на химик, който Уайнгартен намира, марката „Essie” стартира. Двамата създават и специалната формулата за лак. Както я описва Еси „нежна като коприна и издръжлива като стомана”. Не след дълго в каталога се появяват 12 различни цветове, всеки създаден по формулата и вдъхновен от детайлите в ежедневието на Уайнгартен . Още първият продукт е резултат от един цветен предмет – сатенена възглавница, чийто малинов цвят самата Еси обожава.

Въпреки ентусиазма на Уайнгартен обаче, в множество от салоните за красота отказват да предлагат повече разновидности на лакове. И макар да няма година от основаването на нейния бизнес, Уайнгартен решава да не се доверява на тенденциите, а да вземе нещата в свои ръце. Един ден заминава за Лас Вегас, заредена с лакове в куфара и нестандартни планове в мислите. Избира това място с мисълта: „Там има танцьорки, крупиета, коктейлни сервитьорки – всички трябва да изглеждат перфектно. Освен това във всеки хотел има салон за красота”.

Оказва се мислите на Еси Уайнгартен никак не са далеч от реалността. Благодарение на тях и с представянето в бляскавия град „Essie” започва да се сдобива и с блестящи успехи.
Популярност и признания
Само година след основаването си „цветната вселена” на „Essie” постига зашеметяващ успех. Продуктите на марката печелят все нови и нови почитатели и дори преминават границите на САЩ. Започват да се предлагат в Япония, а не след дълго покоряват Англия и Франция. „Essie” продължава да изненадва с нови цветни попълнения, а през 1982 г. очарова всички и с появата на първия топ лак и първата основа за нанасяне преди поставянето на любимия нюанс. През следващата година получава и първото признание от знаменитост. Във вечерното си тв шоу водещата Joan Rivers обявява, че е с лак за нокти „Jelly Apple” на „Essie”. Оттогава марката става неразделна част от живота на звездите. Получава дори и кралско признание, след като през 1989 г. стилистът на кралица Елизабет II изпраща писмо на „Essie” с искане за „Ballet Slippers” – вдъхновен от балетните пантофки на една балерина и единственият цвят, който Нейно Величество иска да носи.

В средата на 90-те марката вече е носител на редица престижни отличия. С провеждането на първите си награди „Best of Beauty Awards” списание „Allure Magazine” отбелязва името на „Essie” в категорията „Най-добри лакове за нокти”. Не след дълго марката получава награди и от много други модни издания, сред които „InStyle Magazine”, „Women's Healthy & Fitness Magazine”, „CosmoGirl Magazine”. С настъпването на 2000 г. успехите не спират да валят, но и каталогът не спира да се развива. Простира се до иновативно СПА-педикюр лечение, последвано от изобилие от продукти за специлна грижа за ноктите – бази за чупливи, слаби и меки нокти, за подхранване на нормалните и здравите, както и вариации на топ лак, сред които такъв с матов завършек, защитен против начупване, за блясък и бързосъхнещ.

През 2005 г. „Essie” поднася поредната порция цветна зашеметяваща изненада – сътрудничи си с „Platinum Guild International” и дизайнерът Henri Dunay, за да създаде най-скъпия лак за нокти с впечатляващ платинен ефект, наречен „I Do”. Уникалният продукт като че ли отваря още врати към бляскави успехи и от 2008 г. марката започва да си сътрудничи с „Universal Studios”, като присъства във визията на много кинозвезди, а скоро след това започва да се показва и от модните подиуми.

През 2010 г. почитателите на "цветния свят" от лакове са свидетели на още една промяна – „Essie Cosmetics” става
част от семейството на „L'Oreal”. Година след сливането всички вече са убедени, че то не повлиява на посоката, в която „Essie” е поела. Напротив, успешният път, по който върви, е същият и марката продължава да получава признания. Дори в кралския дворец „Essie” отново печели доверие – цветът „ Allure” е избран от принцеса Кейт Мидълтън за сватбения ѝ ден. Скоро след прекрасния празник продуктите на „Essie” вече впечатляват дамите в почти цяла Европа. А от 2013 г. България става 103-тата държава, в която марката присъства на масовия пазар.

Днес каталогът на „Essie” предлага над 250 цвята, които се обогатяват с четири сезонни и три ексклузивни колекции на година. Освен това, продукти за специална грижа за ноктите и красиви декорации, с които маникюрът се превръща в изкуство, са сред любимите на много от дамите. А създаването на всяко шишенце има собствена история, защото светът блика от цветове, които се пресъздават в продуктите.

Както казва Еси: „Вдъхновението е навсякъде. В морските води, когато съм на почивка, в парченце шоколадова торта, в дрехите на хората, дори в напитките, като една бутилка червено вино, благодарение на която цветът „Bordeaux” се появи в каталога”.
Начин на употреба
  • Нанесете 2 или 3 слоя, като изчаквате всеки един да изсъхне напълно, преди да нанесете следващия.
  • Използвайте топ лак, за още по-дълготрайно покритие.
Рейтинг
За да оцените лака "Essie Valentine's Day Collection", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лак, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лака, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лак, купуват също
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - лак
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
52 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor - Кремообразно течно червило с матов ефект - лак
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener - Заздравител за нокти с деликатен цвят - лак
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят

Essie
Избор за нюанс на заздравителя:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - лак
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
3D дуо сенки за очи - лак
3D дуо сенки за очи
Essence
Избор за нюанс на сенките:
Стандартна цена 5.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - лак
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
69 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - лак
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette - Палитра с 16 цвята сенки за очи - лак
L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette
Палитра с 16 цвята сенки за очи

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  28.99 лв.

Essie Valentine's Day Collection


Дълготраен лак за нокти
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  16.29
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#246634
ВидЛак
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Essiewww.essie.com
EAN
598 Galentine
30172128
599 Crush and Blush
30172135
601 Essielove
30172159
603 Roses are Red
30172173
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.70 / 6.70 / 2.70 cm
Тегло0.050 kg
Още снимки на този лак
598 Galentine
599 Crush and Blush
601 Essielove
603 Roses are Red
Цветове
598 Galentine
599 Crush and Blush
601 Essielove
603 Roses are Red
Описание
Насладете се на лимитираната колекция лакове за нокти от "Essie", които ще допълнят вашата празнична визия за Свети Валентин и не само. Подбраните цветове са с блестящи, перлени и глитерни ефекти, с които ноктите ви ще засияят и ще привличат погледите на околните. Нюансите могат да се носят поотделно, но също така се съчетават много добре по между си.

"Valentine's Day Collection" е с дълготрайна формула, която осигурява наситен и богат цвят. Покритието е устойчиво на напукване и лющене. Специалната широка четка помага за бързо, лесно и гладко нанасяне. За празничното настроение допринася и красивият дизайн на опаковките. Изберете няколко цвята и експериментирайте в създаването на вашия романтичен маникюр.

Характеристики:
  • хипнотизиращи нюанси с блестящи и глитерни частици
  • широка четка за лесно нанасяне
  • дълготрайна и устойчива на напукване формула
За Essie
„Звучи странно, но май съм истински цветохолик. Окото ми за цветовете буквално ме носи по целия свят в безкрайно търсене на спиращи дъха, модерни нюанси. Не мисля, че бих могла да гледам на света по какъвто и да било друг, по-добър начин. От перфектното оранжево на пазара в Индия до уникалните бледорозови пантофки на балерина от балетната школа в Лондон, моята мания към нюансите никога не спира”.
Еси Уайнгартен, основател на „Essie Cosmetics”


Да бъдеш цветохолик. Странно, нали? Заради нестандартната си страст към цветовете обаче американката Еси Уайнгартен създава емблематичната марка „Essie”. Класически естествени тонове, матови оттенъци, ярки нюанси и бляскави ефекти – днес лаковете за нокти на „Essie” се предлагат в над 250 000 салона в цял свят, милиони жени притежават любимия си цвят, а десетки известни личности избират своите нюанси, с които да се появят на официалните събития. Всъщност в продължение на десетилетия „Essie” е „икона”, на която се доверяват професионалисти, звезди и дори кралски особи.
Как започва всичко?
Да, днес марката е емблематична за мнозина, но за „Essie” също толкова емблематична е и една година
– 1981 г. Вече завършила в Института на модата в Ню Йорк, по това време Еси Уайнгартен решава да претвори своята страст към цветовете в едни не много популярни козметични продукти – лакове за нокти. „Всички компании бяха заети да правят лосиони и отвари, сенки за очи и спирали, червила и кремове, но никой не правеше лак за нокти”, разказва Еси. За самата нея обаче в една малка бутилчица лак може да се побере прекрасен цветен нюанс, но и да се скрият собствена индивидуалност и характер, с които жените да се идентифицират. Убедена в „цветните сили” на лаковете, но разочарована от сромното им присъствие на пазара, Еси решава да създаде своя собствена гама от тях. С капитал от 10 хил. долара и с помощта на химик, който Уайнгартен намира, марката „Essie” стартира. Двамата създават и специалната формулата за лак. Както я описва Еси „нежна като коприна и издръжлива като стомана”. Не след дълго в каталога се появяват 12 различни цветове, всеки създаден по формулата и вдъхновен от детайлите в ежедневието на Уайнгартен . Още първият продукт е резултат от един цветен предмет – сатенена възглавница, чийто малинов цвят самата Еси обожава.

Въпреки ентусиазма на Уайнгартен обаче, в множество от салоните за красота отказват да предлагат повече разновидности на лакове. И макар да няма година от основаването на нейния бизнес, Уайнгартен решава да не се доверява на тенденциите, а да вземе нещата в свои ръце. Един ден заминава за Лас Вегас, заредена с лакове в куфара и нестандартни планове в мислите. Избира това място с мисълта: „Там има танцьорки, крупиета, коктейлни сервитьорки – всички трябва да изглеждат перфектно. Освен това във всеки хотел има салон за красота”.

Оказва се мислите на Еси Уайнгартен никак не са далеч от реалността. Благодарение на тях и с представянето в бляскавия град „Essie” започва да се сдобива и с блестящи успехи.
Популярност и признания
Само година след основаването си „цветната вселена” на „Essie” постига зашеметяващ успех. Продуктите на марката печелят все нови и нови почитатели и дори преминават границите на САЩ. Започват да се предлагат в Япония, а не след дълго покоряват Англия и Франция. „Essie” продължава да изненадва с нови цветни попълнения, а през 1982 г. очарова всички и с появата на първия топ лак и първата основа за нанасяне преди поставянето на любимия нюанс. През следващата година получава и първото признание от знаменитост. Във вечерното си тв шоу водещата Joan Rivers обявява, че е с лак за нокти „Jelly Apple” на „Essie”. Оттогава марката става неразделна част от живота на звездите. Получава дори и кралско признание, след като през 1989 г. стилистът на кралица Елизабет II изпраща писмо на „Essie” с искане за „Ballet Slippers” – вдъхновен от балетните пантофки на една балерина и единственият цвят, който Нейно Величество иска да носи.

В средата на 90-те марката вече е носител на редица престижни отличия. С провеждането на първите си награди „Best of Beauty Awards” списание „Allure Magazine” отбелязва името на „Essie” в категорията „Най-добри лакове за нокти”. Не след дълго марката получава награди и от много други модни издания, сред които „InStyle Magazine”, „Women's Healthy & Fitness Magazine”, „CosmoGirl Magazine”. С настъпването на 2000 г. успехите не спират да валят, но и каталогът не спира да се развива. Простира се до иновативно СПА-педикюр лечение, последвано от изобилие от продукти за специлна грижа за ноктите – бази за чупливи, слаби и меки нокти, за подхранване на нормалните и здравите, както и вариации на топ лак, сред които такъв с матов завършек, защитен против начупване, за блясък и бързосъхнещ.

През 2005 г. „Essie” поднася поредната порция цветна зашеметяваща изненада – сътрудничи си с „Platinum Guild International” и дизайнерът Henri Dunay, за да създаде най-скъпия лак за нокти с впечатляващ платинен ефект, наречен „I Do”. Уникалният продукт като че ли отваря още врати към бляскави успехи и от 2008 г. марката започва да си сътрудничи с „Universal Studios”, като присъства във визията на много кинозвезди, а скоро след това започва да се показва и от модните подиуми.

През 2010 г. почитателите на "цветния свят" от лакове са свидетели на още една промяна – „Essie Cosmetics” става
част от семейството на „L'Oreal”. Година след сливането всички вече са убедени, че то не повлиява на посоката, в която „Essie” е поела. Напротив, успешният път, по който върви, е същият и марката продължава да получава признания. Дори в кралския дворец „Essie” отново печели доверие – цветът „ Allure” е избран от принцеса Кейт Мидълтън за сватбения ѝ ден. Скоро след прекрасния празник продуктите на „Essie” вече впечатляват дамите в почти цяла Европа. А от 2013 г. България става 103-тата държава, в която марката присъства на масовия пазар.

Днес каталогът на „Essie” предлага над 250 цвята, които се обогатяват с четири сезонни и три ексклузивни колекции на година. Освен това, продукти за специална грижа за ноктите и красиви декорации, с които маникюрът се превръща в изкуство, са сред любимите на много от дамите. А създаването на всяко шишенце има собствена история, защото светът блика от цветове, които се пресъздават в продуктите.

Както казва Еси: „Вдъхновението е навсякъде. В морските води, когато съм на почивка, в парченце шоколадова торта, в дрехите на хората, дори в напитките, като една бутилка червено вино, благодарение на която цветът „Bordeaux” се появи в каталога”.
Начин на употреба
  • Нанесете 2 или 3 слоя, като изчаквате всеки един да изсъхне напълно, преди да нанесете следващия.
  • Използвайте топ лак, за още по-дълготрайно покритие.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги