Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Маски за лице  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Маски за лице    Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask - Нощна мас...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask


Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Цена:  24.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#244119
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82620
EAN9005800308937
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастОт 30 години до 50 години
Размери на опаковката7.00 / 6.60 / 7.00 cm
Тегло0.125 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Q10
  • За Nivea
С напредване на възрастта и под влияние на вредните въздействия на външни фактори, започват да проличават първите признаци на стареене. Освен това количествата на ценните за младостта на кожата коензим Q10 и креатин намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това, от своя страна, води до появата на фини линии и бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Запазете младостта и свежестта на кожата си с помощта на нощната маска за лице от серията "Q10 Power" на "Nivea". Тя подхранва, съживява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатен с естествените за кожата коензим Q10 и креатин, които стимулират производството на колаген в кожата*. Коензим Q10 е мощен антиоксидант, който подсилва естествената защитна бариера на кожата и забавя стареенето ѝ. Поддържа я добре хидратирана, еластична и се бори с бръчките отвътре. Гладката консистенция се разтапя върху кожата, като осигурява бързо и ефективно действие. За дълбокото подхранване се грижи маслото от ший, което е известно с изключителните си регенериращи и подмладяващи свойства. При редовна употреба, кожата на лицето, шията и деколтето става гладка, стегната и сияйна. Съвместимостта с нея е дерматологично тествана. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане. Опаковката е достатъчна за 12 нанасяния.

* Ин витро тест.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Butylene Glycol
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Octyldodecanol
  • Talc
  • Ubiquinone
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Ethylhexylglycerin
  • 1,2-Hexanediol
  • Carbomer
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Parfum
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете маската да действа през цялата нощ.
  • Не се налага изплакване на кожата след употреба.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, комбинирайте с останалите продукти от серията "Nivea Q10 Power".
Рейтинг
За да оцените маската "Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask


Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#244119
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82620
EAN9005800308937
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастОт 30 години до 50 години
Размери на опаковката7.00 / 6.60 / 7.00 cm
Тегло0.125 kg
Описание
С напредване на възрастта и под влияние на вредните въздействия на външни фактори, започват да проличават първите признаци на стареене. Освен това количествата на ценните за младостта на кожата коензим Q10 и креатин намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това, от своя страна, води до появата на фини линии и бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Запазете младостта и свежестта на кожата си с помощта на нощната маска за лице от серията "Q10 Power" на "Nivea". Тя подхранва, съживява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатен с естествените за кожата коензим Q10 и креатин, които стимулират производството на колаген в кожата*. Коензим Q10 е мощен антиоксидант, който подсилва естествената защитна бариера на кожата и забавя стареенето ѝ. Поддържа я добре хидратирана, еластична и се бори с бръчките отвътре. Гладката консистенция се разтапя върху кожата, като осигурява бързо и ефективно действие. За дълбокото подхранване се грижи маслото от ший, което е известно с изключителните си регенериращи и подмладяващи свойства. При редовна употреба, кожата на лицето, шията и деколтето става гладка, стегната и сияйна. Съвместимостта с нея е дерматологично тествана. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане. Опаковката е достатъчна за 12 нанасяния.

* Ин витро тест.
За серията Nivea Q10
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете маската да действа през цялата нощ.
  • Не се налага изплакване на кожата след употреба.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, комбинирайте с останалите продукти от серията "Nivea Q10 Power".
Козметика от серията "Nivea Q10"
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil
Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.89 лв.
Nivea Q10 plus Firming Cellulite Gel-Cream
Стягащ антицелулитен гел с коензим Q10 и L-карнитин от серията "Q10 plus"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  22.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Козметика за лице с масло от ший
Интензивно овлажняващо крем-мляко за след слънце с масло от ший
От серията "Народные рецепты"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.49 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Watermelon
Хидратиращ балсам за устни с аромат на диня
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  12.49 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.89 лв.
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  133.00 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.89 лв.
Nivea Hydro Care Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.50 лв.
Bioten Nourishing Face Mask
Подхранваща маска за лице с арган и ший
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.60 лв.
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Tagescreme
Хидратиращ дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron + Phytocomplex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.20 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Titania Made for Girls Revitalizing Mask
Ревитализираща маска за лице с масло от ший и витамин A от серията "Made for Girls"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenrating Anti-Wrinkle Cream 24/7
Регенериращ крем за лице с хайвер и антиейдж ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.20 лв.
Garnier Ambre Solaire 24 Hydration Protection Lotion
Хидратиращ слънцезащитен лосион за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  9.49 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с коензим Q10
Beadora Bright Pearl Sun Protection Cream Maxx - SPF 50+
Слънцезащитен крем за лице с коензим Q10
Цена:  65.00 лв.
Nivea Sun UV Face Q10 Anti-Age & Anti-Pigments - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки и пигментни петна от серията "Sun"
Цена:  16.50 лв.
Snail Gel + Q10
Регенериращ гел за лице с екстракт от охлюв и коензим Q10
Цена:  27.10 лв.
Крем за околоочен контур с розова вода и Q10
От серията "Rose"
Цена:  8.70 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Revitalizing Eye And Lip Contour Serum
Ревитализиращ серум за очи и устни от серията "Rooibos Star"
Цена:  13.10 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Цена:  14.80 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Skin Repair Anti-Wrinkle Serum
Регенериращ серум за лице против бръчки от серията "Rooibos Star"
Цена:  14.99 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Intensive Hydrating Anti-Wrinkle Day Cream
Интензивен хидратиращ дневен крем против бръчки от серията "Rooibos Star"
Цена:  9.60 лв.
Eveline Q10 Ampoule of Youth Anti-Wrinkle Face Mask
Лист маска за лице против бръчки с коензим Q10
Цена:  6.30 лв.
Top Ten Dynamic Sport Q10 After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа
Цена:  5.10 лв.
Нощен крем против бръчки с Q10 за всеки тип кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  5.49 лв.
Дневен крем против бръчки с Q10 за всеки тип кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  5.49 лв.
MBeauty Gold Foil Wrapping Mask
Маска за лице против бръчки със златно фолио
Цена:  2.99 лв.
Nature of Agiva Flower Perfect Skin Day Cream Renovator
Озаряващ дневен крем за суха и чувствителна кожа от серията "Flower"
Цена:  6.90 лв.
Marion Duo Cream Mask Anti-wrinkle & Lifting
Мултифункционална маска за лице против бръчки и лифтинг ефект
Цена:  2.80 лв.
Marion SPA Regenerating - Firming Mask
Регенерираща и стягаща маска за лице за зряла кожа от серията "SPA"
Цена:  1.29 лв.
Ziaja Natural Olive Anti-Wrinkle Cream 30 +
Крем против бръчки с масло от маслина от серията "Natural Olive"
Цена:  6.50 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Intensive Repair Anti-Wrinkle Night Cream
Интензивен регенериращ нощен крем против бръчки от серията "Rooibos Star"
Цена:  9.60 лв.
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  7.80 лв.
Нощен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  9.50 лв.
Lavera Basis Sensitiv Anti-Ageing Moisturising Cream
Овлажняващ антиейдж крем с жожоба, алое вера и коензим Q10 от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  30.20 лв.
Крем за лице с Q10
От серията "Nature of Agiva - Roses from Bulgaria"
Цена:  8.90 лв.
Крем за лице с чисто злато - SPF 15
Цена:  29.90 лв.
Изглаждаща маска за лице с лифтинг ефект
От серията "Eveline Q10 plus R"
Цена:  1.59 лв.
Още козметика за лице с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask
Детоксикираща нощна маска за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.89 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Назад към "Маски за лице"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Syoss Pure
Козметика за коса
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво