store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask - Нощна маска за лице против бръчки от...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask


Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  19.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#244119
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82620
EAN9005800308937
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Q10
  • За Nivea
С напредване на възрастта и под влияние на вредните въздействия на външни фактори, започват да проличават първите признаци на стареене. Освен това количествата на ценните за младостта на кожата коензим Q10 и креатин намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това, от своя страна, води до появата на фини линии и бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Запазете младостта и свежестта на кожата си с помощта на нощната маска за лице от серията "Q10 Power" на "Nivea". Тя подхранва, съживява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатен с естествените за кожата коензим Q10 и креатин, които стимулират производството на колаген в кожата*. Коензим Q10 е мощен антиоксидант, който подсилва естествената защитна бариера на кожата и забавя стареенето ѝ. Поддържа я добре хидратирана, еластична и се бори с бръчките отвътре. Гладката консистенция се разтапя върху кожата, като осигурява бързо и ефективно действие. За дълбокото подхранване се грижи маслото от ший, което е известно с изключителните си регенериращи и подмладяващи свойства. При редовна употреба, кожата на лицето, шията и деколтето става гладка, стегната и сияйна. Съвместимостта с нея е дерматологично тествана. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане. Опаковката е достатъчна за 12 нанасяния.

* Ин витро тест.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Butylene Glycol
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Octyldodecanol
  • Talc
  • Ubiquinone
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Ethylhexylglycerin
  • 1,2-Hexanediol
  • Carbomer
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Parfum
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете маската да действа през цялата нощ.
  • Не се налага изплакване на кожата след употреба.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, комбинирайте с останалите продукти от серията "Nivea Q10 Power".
Рейтинг
За да оцените маската "Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask


Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#244119
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82620
EAN9005800308937
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
Описание
С напредване на възрастта и под влияние на вредните въздействия на външни фактори, започват да проличават първите признаци на стареене. Освен това количествата на ценните за младостта на кожата коензим Q10 и креатин намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това, от своя страна, води до появата на фини линии и бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Запазете младостта и свежестта на кожата си с помощта на нощната маска за лице от серията "Q10 Power" на "Nivea". Тя подхранва, съживява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатен с естествените за кожата коензим Q10 и креатин, които стимулират производството на колаген в кожата*. Коензим Q10 е мощен антиоксидант, който подсилва естествената защитна бариера на кожата и забавя стареенето ѝ. Поддържа я добре хидратирана, еластична и се бори с бръчките отвътре. Гладката консистенция се разтапя върху кожата, като осигурява бързо и ефективно действие. За дълбокото подхранване се грижи маслото от ший, което е известно с изключителните си регенериращи и подмладяващи свойства. При редовна употреба, кожата на лицето, шията и деколтето става гладка, стегната и сияйна. Съвместимостта с нея е дерматологично тествана. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане. Опаковката е достатъчна за 12 нанасяния.

* Ин витро тест.
За серията Nivea Q10
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете маската да действа през цялата нощ.
  • Не се налага изплакване на кожата след употреба.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, комбинирайте с останалите продукти от серията "Nivea Q10 Power".
Козметика от серията "Nivea Q10"
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Expert Care
Козметика за лице и тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  41.89 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Стандартна цена 8.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  21.19 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  12.39 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Козметика за лице с масло от ший
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.19 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.49 лв.
M. Asam Clear Skin 3 - 24h Effect Cream
Крем за проблемна кожа с 24 часов ефект от серията "Clear Skin"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.80 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с креатин
Още козметика за лице с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Стандартна цена 8.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.39 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Smoothing Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  21.19 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през януари
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби и четка + избелваща писалка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Подарък от Vademecum
Artesania Latina - кораби от дърво