Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Old Spice Whitewater - Подаръчен к...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Old Spice Whitewater
Old Spice Whitewater

Old Spice Whitewater


Подаръчен комплект за мъже в луксозна дървена кутия

Цена:  32.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#240001
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN8001841028798
Категории
Размери33 / 22.7 / 6.2 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката33.00 / 23.30 / 6.50 cm
Тегло1.239 kg
  • Описание
  • За Old Spice
Легендарните мъже заслужават легендарни подаръци!

Специалистите на "Old Spice" имат точно такова предложение - комплект с козметика от серията "Whitewater". Той включва део стик, душ гел, спрей дезодорант, лосион за след бръснене и мъжки чорапи. Поднесен е в луксозна дървена кутия, подходяща за съхранение на вещи.

Део стикът и спрей дезодорантът се борят ефективно с неприятната миризма и изпотяването, осигурявайки свежест за целия ден. Формулите им изсъхват бързо след нанасяне, не изсушават кожата и не оставят петна. С тях представителите на силния пол могат да усетят по кожата си свежестта на планинска река.

Душ гелът премахва замърсяванията, предотвратява появата на неприятни миризми и осигурява свеж аромат. Той почиства кожата в дълбочина, оставяйки я мека и хидратирана.

Лосионът за след бръснене също носи необуздан, мъжествен аромат с акватични оттенъци. Той подхранва, успокоява и хидратира кожата на лицето.

Като закачливо допълнение, специалистите включват в комплекта "мъжествени чорапи за мъжествени мъжки крака". Те имат забавен дизайн, с емблематични за марката образи - кораба от логото и силует на мускулестия рекламен герой, яхнал кон.
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Old Spice Whitewater", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - продукт
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
BIC Metal - Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя - продукт
BIC Metal
Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя

BIC
Избор за брой и опаковка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Always Classic Maxi Dry Pads - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя - продукт
Always Classic Maxi Dry Pads
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя

Always
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - продукт
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
253 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch - Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci" - продукт
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Chamos Acaci Sparkling Bubble Mask Pack - Детоксикираща бълбукаща маска за лице от серията "Acaci" - продукт
Chamos Acaci Sparkling Bubble Mask Pack
Детоксикираща бълбукаща маска за лице от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Schwarzkopf Pure Color - Дълготрайна гел боя за коса - продукт
Schwarzkopf Pure Color
Дълготрайна гел боя за коса

Schwarzkopf
18 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Antonio Banderas Blue Seduction EDT - Мъжки парфюм от серията "Seduction" - продукт
Antonio Banderas Blue Seduction EDT
Мъжки парфюм от серията "Seduction"

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  31.60 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - продукт
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel - Почистващ гел за лице за нормална кожа от серията "Aqua Sensation" - продукт
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за нормална кожа от серията "Aqua Sensation"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - продукт
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - продукт
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - продукт
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
48 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - продукт
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Интимни мокри кърпички - С екстракт от лайка и млечна киселина в опаковка от 25 броя - продукт
Интимни мокри кърпички
С екстракт от лайка и млечна киселина в опаковка от 25 броя

Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.00 лв.
EveryDay Normal Ultra Plus Sensitive - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - продукт
EveryDay Normal Ultra Plus Sensitive
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream - Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands" - продукт
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - продукт
Двустранна пила за нокти с мотиви
С грит 180/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
Playtex Beyond Super - Дамски тампони с апликатор в опаковка от 8 броя - продукт
Playtex Beyond Super
Дамски тампони с апликатор в опаковка от 8 броя

Playtex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper Face & Beard Care Kit - Комплект за мъже с козметика за лице и брада от серията  "Men's Grooming" - продукт
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper Face & Beard Care Kit
Комплект за мъже с козметика за лице и брада от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  52.00 лв.
Echo Health & Beauty Moisturising Gel Gloves - Овлажняващи гел ръкавици за SPA процедури - продукт
Echo Health & Beauty Moisturising Gel Gloves
Овлажняващи гел ръкавици за SPA процедури

Echo Health & Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Мляко за след слънце за бебета и деца - С алантоин, ментол и витамин E - продукт
Мляко за след слънце за бебета и деца
С алантоин, ментол и витамин E

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Гел след ухапване от насекоми - С натурални растителни съставки - продукт
Гел след ухапване от насекоми
С натурални растителни съставки

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.

Old Spice Whitewater


Подаръчен комплект за мъже в луксозна дървена кутия

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  32.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#240001
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN8001841028798
Категории
Размери33 / 22.7 / 6.2 cm
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката33.00 / 23.30 / 6.50 cm
Тегло1.239 kg
Още снимки на този продукт
Old Spice Whitewater
Old Spice Whitewater
Описание
Легендарните мъже заслужават легендарни подаръци!

Специалистите на "Old Spice" имат точно такова предложение - комплект с козметика от серията "Whitewater". Той включва део стик, душ гел, спрей дезодорант, лосион за след бръснене и мъжки чорапи. Поднесен е в луксозна дървена кутия, подходяща за съхранение на вещи.

Део стикът и спрей дезодорантът се борят ефективно с неприятната миризма и изпотяването, осигурявайки свежест за целия ден. Формулите им изсъхват бързо след нанасяне, не изсушават кожата и не оставят петна. С тях представителите на силния пол могат да усетят по кожата си свежестта на планинска река.

Душ гелът премахва замърсяванията, предотвратява появата на неприятни миризми и осигурява свеж аромат. Той почиства кожата в дълбочина, оставяйки я мека и хидратирана.

Лосионът за след бръснене също носи необуздан, мъжествен аромат с акватични оттенъци. Той подхранва, успокоява и хидратира кожата на лицето.

Като закачливо допълнение, специалистите включват в комплекта "мъжествени чорапи за мъжествени мъжки крака". Те имат забавен дизайн, с емблематични за марката образи - кораба от логото и силует на мускулестия рекламен герой, яхнал кон.
За Old Spice
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Още козметика за мъже "Old Spice Whitewater"
Подаръчни комплекти "Old Spice"
Още подаръчни комплекти "Old Spice"
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги