store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty - Шампоан и балсам за бояд...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty


Шампоан и балсам за боядисана коса
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#239298
Наличност
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty - Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце - продукт
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection - Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан - продукт
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh - Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh" - продукт
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
  • Описание
  • За Dove
Зарадвайте специална дама с подаръчния комплект "Radiant Beauty". Той е поднесен в стилен несесер, в който грижливо са опаковани козметични продукти за коса от "Dove".

В комплекта са включени шампоан и балсам за боядисана коса от серията "Advanced Hair Series". Те имат дълбоко подхранващ и омекотяващ ефект и придават блясък. Формулите им са обогатени с комплекс, който съживява цвета на косата, запазвайки го красив и наситен за дълго. Добавен е и колаген, който заздравява, подхранва и овлажнява косъма. И не на последно място, при редовна употреба, шампоанът и балсамът защитават косата от бъдещи увреждания.
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • шампоан за коса - 250 ml
  • балсам за коса - 250 ml
  • козметичен несесер
Рейтинг
За да оцените продукта "Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty


Шампоан и балсам за боядисана коса
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#239298
Наличност
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Dove Shower Mousse with Rose Oil
Дамска пяна за бръснене и къпане с розово масло
Цена:  8.70 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Invisible Dry Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване от серията "Invisible Dry"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.20 лв.
Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Conditioner
Балсам за суха коса от серията "Pure Care Dry Oil"
Цена:  9.80 лв.
Описание
Зарадвайте специална дама с подаръчния комплект "Radiant Beauty". Той е поднесен в стилен несесер, в който грижливо са опаковани козметични продукти за коса от "Dove".

В комплекта са включени шампоан и балсам за боядисана коса от серията "Advanced Hair Series". Те имат дълбоко подхранващ и омекотяващ ефект и придават блясък. Формулите им са обогатени с комплекс, който съживява цвета на косата, запазвайки го красив и наситен за дълго. Добавен е и колаген, който заздравява, подхранва и овлажнява косъма. И не на последно място, при редовна употреба, шампоанът и балсамът защитават косата от бъдещи увреждания.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • шампоан за коса - 250 ml
  • балсам за коса - 250 ml
  • козметичен несесер
Подаръчни комплекти "Dove"
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly