store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Подаръчен комплект с несесер...
Начало   Козметика    ...    ...    Комплекти  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty


Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Цена:  29.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-04-2020 г., Четвъртък 09-04-2020 г. или
Петък 10-04-2020 г.
Продукт#239148
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163688267
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло1.300 kg
  • Описание
  • За Dove
Ако търсите подходящ подарък за любима жена, от "Dove" имат великолепно предложение - подаръчният комплект "Classic Beauty". В него са включени 5 козметични продукта за грижа за тялото и косата, грижливо опаковани в голям стилен несесер.

Подхранващият душ гел "Deeply Nourishing" съдържа комбинация от богато овлажняващи съставки. Обогатен е с естествени липиди, които придават на кожата нежна мекота. Превръща се в нежна пяна и обгръща тялото с деликатен аромат, който остава за дълго.

За пълноценна грижа за кожата, след душ идва ред на млякото за тяло. Неговата формула съдържа витамин E, добре познат със силните си антиоксидантни свойства, които се борят със свободните радикали и предпазват кожата от преждевременно стареене. При редовна употреба на млякото, тя се запазва еластична и гладка, със свеж тен.

Крем сапунът не е като обикновените сапуни, защото той съдържа нежни почистващи агенти, които не изсушават кожата, а освен това е обогатен и с ¼ хидратантен крем. Може да се използва за измиване както на ръцете, така и на тялото, а кожата остава гладка и мека, обгърната с приятен лек аромат.

Дезодорантът от серията "Original" на "Dove" ефективно защитава от изпотяване и неприятни миризми. Добавените във формулата му витамин E, който има противовъзпалителни свойства и ¼ хидратантен крем се грижат за деликатната кожа на подмишниците, като я предпазва от раздразнения.

За грижата за косата "Dove" са добавили в комплекта шампоана "Intensive Repair". Той е създаден с интензивно възстановяваща формула, обогатена с кератин, която да възвърне блясъка и красотата дори и на силно увредената коса. Пяната, в която се превръща консистенцията на шампоана, премахва замърсяванията и същевременно подхранва косъма в дълбочина. Кератинът прониква в него и запълва всички цепнатини, заглаждайки повърхността му. По този начин го прави здрав и устойчив, а цялостното състояние на косата се подобрява.
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty


Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-04-2020 г., Четвъртък 09-04-2020 г. или
Петък 10-04-2020 г.
Продукт#239148
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163688267
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло1.300 kg
Описание
Ако търсите подходящ подарък за любима жена, от "Dove" имат великолепно предложение - подаръчният комплект "Classic Beauty". В него са включени 5 козметични продукта за грижа за тялото и косата, грижливо опаковани в голям стилен несесер.

Подхранващият душ гел "Deeply Nourishing" съдържа комбинация от богато овлажняващи съставки. Обогатен е с естествени липиди, които придават на кожата нежна мекота. Превръща се в нежна пяна и обгръща тялото с деликатен аромат, който остава за дълго.

За пълноценна грижа за кожата, след душ идва ред на млякото за тяло. Неговата формула съдържа витамин E, добре познат със силните си антиоксидантни свойства, които се борят със свободните радикали и предпазват кожата от преждевременно стареене. При редовна употреба на млякото, тя се запазва еластична и гладка, със свеж тен.

Крем сапунът не е като обикновените сапуни, защото той съдържа нежни почистващи агенти, които не изсушават кожата, а освен това е обогатен и с ¼ хидратантен крем. Може да се използва за измиване както на ръцете, така и на тялото, а кожата остава гладка и мека, обгърната с приятен лек аромат.

Дезодорантът от серията "Original" на "Dove" ефективно защитава от изпотяване и неприятни миризми. Добавените във формулата му витамин E, който има противовъзпалителни свойства и ¼ хидратантен крем се грижат за деликатната кожа на подмишниците, като я предпазва от раздразнения.

За грижата за косата "Dove" са добавили в комплекта шампоана "Intensive Repair". Той е създаден с интензивно възстановяваща формула, обогатена с кератин, която да възвърне блясъка и красотата дори и на силно увредената коса. Пяната, в която се превръща консистенцията на шампоана, премахва замърсяванията и същевременно подхранва косъма в дълбочина. Кератинът прониква в него и запълва всички цепнатини, заглаждайки повърхността му. По този начин го прави здрав и устойчив, а цялостното състояние на косата се подобрява.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Подаръчни комплекти "Dove"
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло и стик дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty
Душ гел, лосион за тяло и дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и мляко за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Още подаръчни комплекти "Dove"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект с несесер - Barnangen Oil Intense
Душ крем и лосион за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло и стик дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и мляко за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty
Душ гел, лосион за тяло и дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Назад към "Козметични комплекти за тяло"
Козметика за коса
Коректор за прикриване на несъвършенства
Намаление на хиляди книги
}