store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Collistar  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Collistar    Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel - Гел-балсам за околоочен контур с...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel


Гел-балсам за околоочен контур с екстракт от боровинка от серията "Natura"
Цена:  41.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 07-05-2019 г. или
Сряда 08-05-2019 г.
Продукт#237984
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150215060
Категории
СъставкиНатурални
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 13.40 / 4.00 cm
Тегло0.033 kg
  • Описание
  • Козметика от серията "Collistar Natura"
  • За Collistar
Специалистите на "Collistar" създават гел-балсам за околоочен контур с лека, кадифена текстура и богата на активни съставки формула. Той поддържа деликатната кожа млада, тонизирана и жизнена. Балсамът е част от серията "Natura", която съчетава натурални съставки, модерни технологии и съвременни козметични изследвания. Той изглажда фините линии и минимизира следите от умора. Балсамът намалява торбичките и тъмните кръгове под очите и предотвратява повторната им поява. В допълнение той може да се използва като основа за грим и улеснява нанасянето му. Балсамът е подходящ за употреба в грижата за всеки тип кожа.

Формулата му е обогатена с 95% натурални съставки. Сред тях е италианската стевия, която притежава силни овлажняващи свойства. Добавен е и екстракт от боровинка, който укрепва кръвоносните съдове и има дрениращ ефект. Благодарение на него се стимулира микроциркулацията и се намаляват подпухналостта, торбичките под очите и тъмните кръгове. И не на последно място, формулата е обогатена с екстракт от ориз, който има антиоксидантен ефект и се бори със свободните радикали.
Иновативна високотехнологична линия натурална козметика от "Collistar"
"Collistar" издига на ново ниво понятието "домашно приготвена" козметика. Специалистите от лабораториите на козметичния бранд създават нещо ново и невиждано досега - натурална козметика, но погледната от съвсем различен ъгъл - типично за компания, която винаги тълкува тенденциите по свой неконвенционален начин. На тази основа стъпва линията "Collistar Natura" - програма с грижа за кожата на лицето, подходяща за всяка възраст и всеки тип кожа. Тя се състои от пет продукта, съставени от 95% натурални компоненти, сред които внимателно подбрани суперхрани и стевия.
виж повече
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама сутрин и вечер, върху чиста кожа, в горната и долната част на околоочния контур.
  • Разнесете го с леки потупвания, за да улесните абсорбирането му.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалите продукти от серията "Natura".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също

Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel


Гел-балсам за околоочен контур с екстракт от боровинка от серията "Natura"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  41.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 07-05-2019 г. или
Сряда 08-05-2019 г.
Продукт#237984
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150215060
Категории
СъставкиНатурални
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 13.40 / 4.00 cm
Тегло0.033 kg
Описание
Специалистите на "Collistar" създават гел-балсам за околоочен контур с лека, кадифена текстура и богата на активни съставки формула. Той поддържа деликатната кожа млада, тонизирана и жизнена. Балсамът е част от серията "Natura", която съчетава натурални съставки, модерни технологии и съвременни козметични изследвания. Той изглажда фините линии и минимизира следите от умора. Балсамът намалява торбичките и тъмните кръгове под очите и предотвратява повторната им поява. В допълнение той може да се използва като основа за грим и улеснява нанасянето му. Балсамът е подходящ за употреба в грижата за всеки тип кожа.

Формулата му е обогатена с 95% натурални съставки. Сред тях е италианската стевия, която притежава силни овлажняващи свойства. Добавен е и екстракт от боровинка, който укрепва кръвоносните съдове и има дрениращ ефект. Благодарение на него се стимулира микроциркулацията и се намаляват подпухналостта, торбичките под очите и тъмните кръгове. И не на последно място, формулата е обогатена с екстракт от ориз, който има антиоксидантен ефект и се бори със свободните радикали.
Козметика от серията "Collistar Natura"
Иновативна високотехнологична линия натурална козметика от "Collistar"
"Collistar" издига на ново ниво понятието "домашно приготвена" козметика. Специалистите от лабораториите на козметичния бранд създават нещо ново и невиждано досега - натурална козметика, но погледната от съвсем различен ъгъл - типично за компания, която винаги тълкува тенденциите по свой неконвенционален начин. На тази основа стъпва линията "Collistar Natura" - програма с грижа за кожата на лицето, подходяща за всяка възраст и всеки тип кожа. Тя се състои от пет продукта, съставени от 95% натурални компоненти, сред които внимателно подбрани суперхрани и стевия.
виж повече
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама сутрин и вечер, върху чиста кожа, в горната и долната част на околоочния контур.
  • Разнесете го с леки потупвания, за да улесните абсорбирането му.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалите продукти от серията "Natura".
Козметика за лице с боровинка
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Серум за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.10 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Подаръчен комплект - Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry
Измиваща пяна, крем и лист маска за лице за нормална към суха кожа
Цена:  44.80 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Serum
Серум за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry 24H Care
Крем за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Sheet Mask
Лист маска за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  9.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Eye Care
Околоочен крем с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  25.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Cleansing Foam
Измиваща пяна за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  19.50 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Cleansing Oil
Почистващо олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  42.90 лв.
Още козметика за лице с боровинка
Още декоративна козметика с боровинка
Козметика за тяло с боровинка
Bioten Bodyshape Slim No Gym Gel
Гел за отслабване с екстракт от червена боровинка от серията "Bodyshape"
Цена:  10.40 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Hand Care
Крем за ръце с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  11.70 лв.
Bioten Cranberry & Passion Fruit Shower Cream
Душ крем с червена боровинка и маракуя
Цени от:  4.20 лв.
Lavera Anti-Ageing Hand Cream
Крем за ръце против стареене от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  11.90 лв.
Lavera Regenerating Shower Cream
Регенериращ душ гел от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  12.80 лв.
Nacomi Massage Oil Blueberry Cheesecake
Масажно олио за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Blueberry Cheesecake
Мус за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  16.11 лв.
Lavera Regenerating Body Milk
Регенериращо мляко за тяло за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Madara Hand & Body Soap
Сапун за ръце и тяло с екстракт от боровинка и хвойна
Цена:  11.50 лв.
Nivea Blueberry & Milk
Тоалетен сапун с млечни протеини и аромат на боровинки
Цена:  1.09 лв.
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel
Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка
Цена:  5.29 лв.
Още козметика за тяло с боровинка
Други интересни предложения
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch
Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  1.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу тъмни кръгове от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Collistar Natura Extraordinary Infusion-Cream
Възстановяващ и ревитализиращ крем за лице с екстракт от папая от серията "Natura"
Цена:  85.00 лв.
Collistar Natura Transforming Essential Cream
Трансформиращ се крем за лице за персонализирана терапия от серията "Natura"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  79.00 лв.
Collistar Natura Precious Essence-Oil
Възстановяващо олио за лице с авокадо от серията "Natura"
Цена:  85.00 лв.
Rubelia Golden Beauty Eye Serum
Околоочен серум за зряла кожа
Цена:  15.49 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
Skincode Exclusive Eye-Lift Power Pen
Клетъчен околоочен ролон с лифтинг ефект от серията "Exclusive"
Цена:  52.80 лв.
Серум за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Стандартна цена 48.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  43.60 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly