store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Pantene  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Pantene    Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner - Балсам за склонна к...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner


Балсам за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Цена:  6.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 19-12-2018 г., Четвъртък 20-12-2018 г. или
Петък 21-12-2018 г.
Продукт#237859
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
EAN8001090548047
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.230 kg
  • Описание
  • За Pantene
Липса на обем, тънка, безжизнена и склонна към омазняване коса - това е кошмар за всяка жена... За да се погрижите за нея, специалистите на "Pantene" ви предлагат серията "Micellar", която осигурява дълбоко почистване и заздравява косъма.

Балсамът има лека формула, която ревитализира и подхранва косата, без да я отежнява. Улеснява разресването и придава красив и здравословен вид на косъма - от корена до върха. Балсамът е подходящ за употреба за безжизнена и склонна към омазняване коса. Вдъхновена от грижата за кожата, формулата му комбинира Pro-V технологията с мицеларна вода, която почиства в дълбочина, действа успокояващо и хидратиращо.
Част от голямото семейство на водещия производител "Procter & Gamble" и една от най-популярните в света гама от продукти за коса - това е "Pantene". Зад сегашния успех на козметичната марка всъщност се крие дългогодишна история. За повече от 60 години "Pantene" преминава през редица промени, направени както в продуктовия каталог, така и в управленския екип на марката.

Създадена през 1945 г., "Pantene" стартира като част от швейцарската фармацевтична компания "Hoffman-LaRoche". За появата на продуктите за коса, основна роля има една съставка, която впечатлява специалистите от компанията. Наречена пантенол, тя представлява съединение, разработено в Швейцария през 1940 г. По време на експериментални процедури за лечение на изгаряния през Втората световна война, за пантенол се установява, че има способността да подобри здравето, еластичността и хидратацията на косата. Вдъхновен от тези качества на пантенола, екипът на "Hoffman-LaRoche" решава да го използва в състава на новите си продукти. Всъщност специалистите са очаровани дотолкова, че дори използват името на съставката и за създаването на името "Pantene".

След усилена работа, "Pantene" прави своя дебют като козметична линия от продукти за коса в стъклени бутилки и престижни аромати. Малко след старта си, освен в Швейцария, гамата започва да се предлага в много други страни от Европа. Постепенно интересът към продуктите се увеличава и преминава границите на континента. През 60-те години търсенето от страна на европейските туристи от САЩ кара американските търговци на дребно да внасят "Pantene" от Швейцария. Въпреки това, дълги години козметичната линия за коса има ограничено разпространение в Щатите.

Всичко се променя в началото на 1983 г. Тогава "Pantene" става собственост на "Richardson-Vikcs", която разработва изобилие от нови продукти за коса. Две години по-късно обаче марката става част от американската компания "Procter & Gamble" и започва да се движи стремглаво към големия успех. По това време компанията вече има лидерски позиции в световен мащаб, които притежава и до днес. Благодарение на това "Pantene" бързо придобива огромна популярност и продуктите от гамата стават достъпни за жените навсякъде. Северна Америка, Австралия, Централна и Източна Европа, Близкият изток, Северна Африка, Латинска Америка и Азия - в началото на 90-те "Pantene" вече е популярна марка в целия свят.

Въпреки сливането и огромната популярност, традицията на "Pantene" е запазена - продуктите се разработват с внимание към новите научни постижения, но и към здравето на косата. Спазвайки това, специалистите от "Procter & Gamble" разширяват каталога със зашеметяващ набор от нови продукти. Разнообразни шампоани и предложения за стилизиращи продукти се присъединяват към каталога, като акцентират върху здравето на косата. С течение на времето именно този принцип на марката привлича вниманието на медии и специалисти. "Pantene" получава редица признания, като доверието на стилисти и дори присъствието на модни събития, сред които „Ford Models“ и „Milan Fashion Week“. Често се посочва и в страниците на водещи списания като "Vogue", "Allure" и "Cosmopolitan".

В началото на 2000 г. "Pantene" посреща новия век с една иновативна стъпка напред. Марката революционизира своя подход за грижа за косата, като представя продукти, които да се погрижат за вида, който дамите искат да имат. Десет години по-късно идва и Революцията на структурата. След задълбочени изследвания, "Pantene" добавя новаторски продукти, които предлагат персонализирани решения. Суха коса, изтощена и склонна към накъсване или с цъфтящи краища - всяка формула е разработена според структурата на косъма. Дори за увредената и третирана коса има специална формула от съставки, съчетани в шампоан за боядисана коса.

Днес индивидуалната грижа за косата е предпочитана от множество дами по света. Голям брой известни личности също се доверяват на персонализираната грижа. В края на 2013 г. топ моделът Жизел Бюндхен се присъединява към американските актриси Куин Латифа, Зоуи Дешанел и Ева Мендес, като лице на марката "Pantene". Сред причините, които подтикват Жизел да участва в рекламната кампания е благотворителната инициатива, в която клиенти даряват кичури коса за перуки на болни от рак. Според Жизел марката не само застава зад силната здрава коса, но и насърчава жените да даряват чрез програма като "Pantene Beautiful Lengths".

Разбира се, за Бюндхен качеството на продуктите не остава на заден план: "Знам, че косата ми е минавала през всичко, от стилизиране по 10 пъти на ден до слънце и сърф с децата. "Pantene" ми помогна да запазя косата си здрава с всяко измиване, без значение какво ще ми донесе денят".
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на измита, влажна кожа.
  • Масажирайте нежно и изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с останалите продукти от серията "Micellar".
Рейтинг
За да оцените балсама "Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner


Балсам за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 19-12-2018 г., Четвъртък 20-12-2018 г. или
Петък 21-12-2018 г.
Продукт#237859
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
EAN8001090548047
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.230 kg
Описание
Липса на обем, тънка, безжизнена и склонна към омазняване коса - това е кошмар за всяка жена... За да се погрижите за нея, специалистите на "Pantene" ви предлагат серията "Micellar", която осигурява дълбоко почистване и заздравява косъма.

Балсамът има лека формула, която ревитализира и подхранва косата, без да я отежнява. Улеснява разресването и придава красив и здравословен вид на косъма - от корена до върха. Балсамът е подходящ за употреба за безжизнена и склонна към омазняване коса. Вдъхновена от грижата за кожата, формулата му комбинира Pro-V технологията с мицеларна вода, която почиства в дълбочина, действа успокояващо и хидратиращо.
За Pantene
Част от голямото семейство на водещия производител "Procter & Gamble" и една от най-популярните в света гама от продукти за коса - това е "Pantene". Зад сегашния успех на козметичната марка всъщност се крие дългогодишна история. За повече от 60 години "Pantene" преминава през редица промени, направени както в продуктовия каталог, така и в управленския екип на марката.

Създадена през 1945 г., "Pantene" стартира като част от швейцарската фармацевтична компания "Hoffman-LaRoche". За появата на продуктите за коса, основна роля има една съставка, която впечатлява специалистите от компанията. Наречена пантенол, тя представлява съединение, разработено в Швейцария през 1940 г. По време на експериментални процедури за лечение на изгаряния през Втората световна война, за пантенол се установява, че има способността да подобри здравето, еластичността и хидратацията на косата. Вдъхновен от тези качества на пантенола, екипът на "Hoffman-LaRoche" решава да го използва в състава на новите си продукти. Всъщност специалистите са очаровани дотолкова, че дори използват името на съставката и за създаването на името "Pantene".

След усилена работа, "Pantene" прави своя дебют като козметична линия от продукти за коса в стъклени бутилки и престижни аромати. Малко след старта си, освен в Швейцария, гамата започва да се предлага в много други страни от Европа. Постепенно интересът към продуктите се увеличава и преминава границите на континента. През 60-те години търсенето от страна на европейските туристи от САЩ кара американските търговци на дребно да внасят "Pantene" от Швейцария. Въпреки това, дълги години козметичната линия за коса има ограничено разпространение в Щатите.

Всичко се променя в началото на 1983 г. Тогава "Pantene" става собственост на "Richardson-Vikcs", която разработва изобилие от нови продукти за коса. Две години по-късно обаче марката става част от американската компания "Procter & Gamble" и започва да се движи стремглаво към големия успех. По това време компанията вече има лидерски позиции в световен мащаб, които притежава и до днес. Благодарение на това "Pantene" бързо придобива огромна популярност и продуктите от гамата стават достъпни за жените навсякъде. Северна Америка, Австралия, Централна и Източна Европа, Близкият изток, Северна Африка, Латинска Америка и Азия - в началото на 90-те "Pantene" вече е популярна марка в целия свят.

Въпреки сливането и огромната популярност, традицията на "Pantene" е запазена - продуктите се разработват с внимание към новите научни постижения, но и към здравето на косата. Спазвайки това, специалистите от "Procter & Gamble" разширяват каталога със зашеметяващ набор от нови продукти. Разнообразни шампоани и предложения за стилизиращи продукти се присъединяват към каталога, като акцентират върху здравето на косата. С течение на времето именно този принцип на марката привлича вниманието на медии и специалисти. "Pantene" получава редица признания, като доверието на стилисти и дори присъствието на модни събития, сред които „Ford Models“ и „Milan Fashion Week“. Често се посочва и в страниците на водещи списания като "Vogue", "Allure" и "Cosmopolitan".

В началото на 2000 г. "Pantene" посреща новия век с една иновативна стъпка напред. Марката революционизира своя подход за грижа за косата, като представя продукти, които да се погрижат за вида, който дамите искат да имат. Десет години по-късно идва и Революцията на структурата. След задълбочени изследвания, "Pantene" добавя новаторски продукти, които предлагат персонализирани решения. Суха коса, изтощена и склонна към накъсване или с цъфтящи краища - всяка формула е разработена според структурата на косъма. Дори за увредената и третирана коса има специална формула от съставки, съчетани в шампоан за боядисана коса.

Днес индивидуалната грижа за косата е предпочитана от множество дами по света. Голям брой известни личности също се доверяват на персонализираната грижа. В края на 2013 г. топ моделът Жизел Бюндхен се присъединява към американските актриси Куин Латифа, Зоуи Дешанел и Ева Мендес, като лице на марката "Pantene". Сред причините, които подтикват Жизел да участва в рекламната кампания е благотворителната инициатива, в която клиенти даряват кичури коса за перуки на болни от рак. Според Жизел марката не само застава зад силната здрава коса, но и насърчава жените да даряват чрез програма като "Pantene Beautiful Lengths".

Разбира се, за Бюндхен качеството на продуктите не остава на заден план: "Знам, че косата ми е минавала през всичко, от стилизиране по 10 пъти на ден до слънце и сърф с децата. "Pantene" ми помогна да запазя косата си здрава с всяко измиване, без значение какво ще ми донесе денят".
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на измита, влажна кожа.
  • Масажирайте нежно и изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с останалите продукти от серията "Micellar".
Козметика за коса от серията "Pantene Micellar"
Други интересни предложения
Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Shampoo
Шампоан за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Цени от:  6.50 лв.
Farmona Jantar Foam Hair Conditioner with Amber & Charcoal Greasy Hair
Балсам-пяна за мазна коса с активен въглен и кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.90 лв.
Afrodita Cosmetics Birch & Arnica Shampoo
Шампоан против пърхот за мазна коса с бреза и арника
Цена:  7.70 лв.
Garnier Botanic Therapy Green Tea & Eucalyptus & Citrus Conditioner
Тонизиращ балсам за нормална, склонна към омазняване коса със зелен чай, евкалипт и цитрус
Цена:  5.99 лв.
Pantene Foam Conditioner Aqua Light
Балсам-пяна за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Aqua Light"
Цена:  8.90 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Aqua Light Conditioner
Балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "3 Minute Miracle"
Цена:  9.90 лв.
Farmona Essence of Tradition Seboravit Conditioner
Балсам-концентрат за скалп и мазна коса с черна ряпа от серията "Essence of Tradition Seboravit"
Цена:  7.80 лв.
Pantene Aqua Light Conditioner
Балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Aqua Light"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Балсам с розова глина и мирта
За склонна към омазняване коса
Цена:  6.30 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.50 лв.
Назад
Бележници и тефтери
Практичен подарък за всеки ангажиран човек.
Играчки "Колите"
Любимите герои от филма "Колите" могат да бъдат чудни подаръци.
Игри "Румикуб"
Осигурете си добро настроение и предизвикайте ума си!
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Грим за празнична визия
Бъди звездата на вечерта с L'Oreal и Maybelline
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Детски книжки с подарък!
Огромен избор от епилатори, самобръсначки и тримери