Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мазна ко...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За мазна коса    Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nouri...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner


Балсам за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"

Цена:  6.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Понеделник 24-06-2019 г. или
Вторник 25-06-2019 г.
Продукт#237859
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаPantene
EAN8001090548047
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 16.80 / 3.50 cm
Тегло0.228 kg
  • Описание
  • За Pantene
Липса на обем, тънка, безжизнена и склонна към омазняване коса - това е кошмар за всяка жена... За да се погрижите за нея, специалистите на "Pantene" ви предлагат серията "Micellar", която осигурява дълбоко почистване и заздравява косъма.

Балсамът има лека формула, която ревитализира и подхранва косата, без да я отежнява. Улеснява разресването и придава красив и здравословен вид на косъма - от корена до върха. Балсамът е подходящ за употреба за безжизнена и склонна към омазняване коса. Вдъхновена от грижата за кожата, формулата му комбинира Pro-V технологията с мицеларна вода, която почиства в дълбочина, действа успокояващо и хидратиращо.
Част от голямото семейство на водещия производител "Procter & Gamble" и една от най-популярните в света гама от продукти за коса - това е "Pantene". Зад сегашния успех на козметичната марка всъщност се крие дългогодишна история. За повече от 60 години "Pantene" преминава през редица промени, направени както в продуктовия каталог, така и в управленския екип на марката.

Създадена през 1945 г., "Pantene" стартира като част от швейцарската фармацевтична компания "Hoffman-LaRoche". За появата на продуктите за коса, основна роля има една съставка, която впечатлява специалистите от компанията. Наречена пантенол, тя представлява съединение, разработено в Швейцария през 1940 г. По време на експериментални процедури за лечение на изгаряния през Втората световна война, за пантенол се установява, че има способността да подобри здравето, еластичността и хидратацията на косата. Вдъхновен от тези качества на пантенола, екипът на "Hoffman-LaRoche" решава да го използва в състава на новите си продукти. Всъщност специалистите са очаровани дотолкова, че дори използват името на съставката и за създаването на името "Pantene".

След усилена работа, "Pantene" прави своя дебют като козметична линия от продукти за коса в стъклени бутилки и престижни аромати. Малко след старта си, освен в Швейцария, гамата започва да се предлага в много други страни от Европа. Постепенно интересът към продуктите се увеличава и преминава границите на континента. През 60-те години търсенето от страна на европейските туристи от САЩ кара американските търговци на дребно да внасят "Pantene" от Швейцария. Въпреки това, дълги години козметичната линия за коса има ограничено разпространение в Щатите.

Всичко се променя в началото на 1983 г. Тогава "Pantene" става собственост на "Richardson-Vikcs", която разработва изобилие от нови продукти за коса. Две години по-късно обаче марката става част от американската компания "Procter & Gamble" и започва да се движи стремглаво към големия успех. По това време компанията вече има лидерски позиции в световен мащаб, които притежава и до днес. Благодарение на това "Pantene" бързо придобива огромна популярност и продуктите от гамата стават достъпни за жените навсякъде. Северна Америка, Австралия, Централна и Източна Европа, Близкият изток, Северна Африка, Латинска Америка и Азия - в началото на 90-те "Pantene" вече е популярна марка в целия свят.

Въпреки сливането и огромната популярност, традицията на "Pantene" е запазена - продуктите се разработват с внимание към новите научни постижения, но и към здравето на косата. Спазвайки това, специалистите от "Procter & Gamble" разширяват каталога със зашеметяващ набор от нови продукти. Разнообразни шампоани и предложения за стилизиращи продукти се присъединяват към каталога, като акцентират върху здравето на косата. С течение на времето именно този принцип на марката привлича вниманието на медии и специалисти. "Pantene" получава редица признания, като доверието на стилисти и дори присъствието на модни събития, сред които „Ford Models“ и „Milan Fashion Week“. Често се посочва и в страниците на водещи списания като "Vogue", "Allure" и "Cosmopolitan".

В началото на 2000 г. "Pantene" посреща новия век с една иновативна стъпка напред. Марката революционизира своя подход за грижа за косата, като представя продукти, които да се погрижат за вида, който дамите искат да имат. Десет години по-късно идва и Революцията на структурата. След задълбочени изследвания, "Pantene" добавя новаторски продукти, които предлагат персонализирани решения. Суха коса, изтощена и склонна към накъсване или с цъфтящи краища - всяка формула е разработена според структурата на косъма. Дори за увредената и третирана коса има специална формула от съставки, съчетани в шампоан за боядисана коса.

Днес индивидуалната грижа за косата е предпочитана от множество дами по света. Голям брой известни личности също се доверяват на персонализираната грижа. В края на 2013 г. топ моделът Жизел Бюндхен се присъединява към американските актриси Куин Латифа, Зоуи Дешанел и Ева Мендес, като лице на марката "Pantene". Сред причините, които подтикват Жизел да участва в рекламната кампания е благотворителната инициатива, в която клиенти даряват кичури коса за перуки на болни от рак. Според Жизел марката не само застава зад силната здрава коса, но и насърчава жените да даряват чрез програма като "Pantene Beautiful Lengths".

Разбира се, за Бюндхен качеството на продуктите не остава на заден план: "Знам, че косата ми е минавала през всичко, от стилизиране по 10 пъти на ден до слънце и сърф с децата. "Pantene" ми помогна да запазя косата си здрава с всяко измиване, без значение какво ще ми донесе денят".
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на измита, влажна кожа.
  • Масажирайте нежно и изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с останалите продукти от серията "Micellar".
Рейтинг
За да оцените балсама "Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - балсам
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Shampoo - Шампоан за склонна към омазняване коса от серията "Micellar" - балсам
Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Shampoo
Шампоан за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"

Pantene
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.53 лв.

Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Conditioner


Балсам за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Понеделник 24-06-2019 г. или
Вторник 25-06-2019 г.
Продукт#237859
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаPantene
EAN8001090548047
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 16.80 / 3.50 cm
Тегло0.228 kg
Описание
Липса на обем, тънка, безжизнена и склонна към омазняване коса - това е кошмар за всяка жена... За да се погрижите за нея, специалистите на "Pantene" ви предлагат серията "Micellar", която осигурява дълбоко почистване и заздравява косъма.

Балсамът има лека формула, която ревитализира и подхранва косата, без да я отежнява. Улеснява разресването и придава красив и здравословен вид на косъма - от корена до върха. Балсамът е подходящ за употреба за безжизнена и склонна към омазняване коса. Вдъхновена от грижата за кожата, формулата му комбинира Pro-V технологията с мицеларна вода, която почиства в дълбочина, действа успокояващо и хидратиращо.
За Pantene
Част от голямото семейство на водещия производител "Procter & Gamble" и една от най-популярните в света гама от продукти за коса - това е "Pantene". Зад сегашния успех на козметичната марка всъщност се крие дългогодишна история. За повече от 60 години "Pantene" преминава през редица промени, направени както в продуктовия каталог, така и в управленския екип на марката.

Създадена през 1945 г., "Pantene" стартира като част от швейцарската фармацевтична компания "Hoffman-LaRoche". За появата на продуктите за коса, основна роля има една съставка, която впечатлява специалистите от компанията. Наречена пантенол, тя представлява съединение, разработено в Швейцария през 1940 г. По време на експериментални процедури за лечение на изгаряния през Втората световна война, за пантенол се установява, че има способността да подобри здравето, еластичността и хидратацията на косата. Вдъхновен от тези качества на пантенола, екипът на "Hoffman-LaRoche" решава да го използва в състава на новите си продукти. Всъщност специалистите са очаровани дотолкова, че дори използват името на съставката и за създаването на името "Pantene".

След усилена работа, "Pantene" прави своя дебют като козметична линия от продукти за коса в стъклени бутилки и престижни аромати. Малко след старта си, освен в Швейцария, гамата започва да се предлага в много други страни от Европа. Постепенно интересът към продуктите се увеличава и преминава границите на континента. През 60-те години търсенето от страна на европейските туристи от САЩ кара американските търговци на дребно да внасят "Pantene" от Швейцария. Въпреки това, дълги години козметичната линия за коса има ограничено разпространение в Щатите.

Всичко се променя в началото на 1983 г. Тогава "Pantene" става собственост на "Richardson-Vikcs", която разработва изобилие от нови продукти за коса. Две години по-късно обаче марката става част от американската компания "Procter & Gamble" и започва да се движи стремглаво към големия успех. По това време компанията вече има лидерски позиции в световен мащаб, които притежава и до днес. Благодарение на това "Pantene" бързо придобива огромна популярност и продуктите от гамата стават достъпни за жените навсякъде. Северна Америка, Австралия, Централна и Източна Европа, Близкият изток, Северна Африка, Латинска Америка и Азия - в началото на 90-те "Pantene" вече е популярна марка в целия свят.

Въпреки сливането и огромната популярност, традицията на "Pantene" е запазена - продуктите се разработват с внимание към новите научни постижения, но и към здравето на косата. Спазвайки това, специалистите от "Procter & Gamble" разширяват каталога със зашеметяващ набор от нови продукти. Разнообразни шампоани и предложения за стилизиращи продукти се присъединяват към каталога, като акцентират върху здравето на косата. С течение на времето именно този принцип на марката привлича вниманието на медии и специалисти. "Pantene" получава редица признания, като доверието на стилисти и дори присъствието на модни събития, сред които „Ford Models“ и „Milan Fashion Week“. Често се посочва и в страниците на водещи списания като "Vogue", "Allure" и "Cosmopolitan".

В началото на 2000 г. "Pantene" посреща новия век с една иновативна стъпка напред. Марката революционизира своя подход за грижа за косата, като представя продукти, които да се погрижат за вида, който дамите искат да имат. Десет години по-късно идва и Революцията на структурата. След задълбочени изследвания, "Pantene" добавя новаторски продукти, които предлагат персонализирани решения. Суха коса, изтощена и склонна към накъсване или с цъфтящи краища - всяка формула е разработена според структурата на косъма. Дори за увредената и третирана коса има специална формула от съставки, съчетани в шампоан за боядисана коса.

Днес индивидуалната грижа за косата е предпочитана от множество дами по света. Голям брой известни личности също се доверяват на персонализираната грижа. В края на 2013 г. топ моделът Жизел Бюндхен се присъединява към американските актриси Куин Латифа, Зоуи Дешанел и Ева Мендес, като лице на марката "Pantene". Сред причините, които подтикват Жизел да участва в рекламната кампания е благотворителната инициатива, в която клиенти даряват кичури коса за перуки на болни от рак. Според Жизел марката не само застава зад силната здрава коса, но и насърчава жените да даряват чрез програма като "Pantene Beautiful Lengths".

Разбира се, за Бюндхен качеството на продуктите не остава на заден план: "Знам, че косата ми е минавала през всичко, от стилизиране по 10 пъти на ден до слънце и сърф с децата. "Pantene" ми помогна да запазя косата си здрава с всяко измиване, без значение какво ще ми донесе денят".
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на измита, влажна кожа.
  • Масажирайте нежно и изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с останалите продукти от серията "Micellar".
Други интересни предложения
Pantene Micellar Purify & Nourish Spray
Подхранващ спрей за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Цена:  8.90 лв.
Pantene Micellar Purify & Nourish Foam Conditioner
Пяна балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Цена:  8.90 лв.
Pantene Pro-V Micellar Cleanse & Nourish Shampoo
Шампоан за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.53 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Aqua Light Conditioner
Балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "3 Minute Miracle"
Цена:  9.90 лв.
Pantene Foam Conditioner Aqua Light
Балсам-пяна за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Aqua Light"
Цена:  8.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Green Tea & Eucalyptus & Citrus Conditioner
Тонизиращ балсам за нормална, склонна към омазняване коса със зелен чай, евкалипт и цитрус
Цена:  5.99 лв.
Pantene Aqua Light Conditioner
Балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Aqua Light"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Schauma Fresh It Up!
Балсам за коса с мазни корени и сухи краища
Цена:  4.59 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Conditioner
Балсам-концентрат за скалп и тънка и увредена коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Назад към "Балсами за мазна коса"
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво