store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Unlimited Mascara - Спирала за дълги мигли от серията "In...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Спирала "Unlimited"
Четка на спиралата

L'Oreal Unlimited Mascara


Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#237225
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523463664
Категории
Разфасовка7.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.50 / 2.00 cm
Тегло0.028 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
За спиралата "Unlimited" на "L'Oréal" няма граници. Тя удължава, разделя и придава невероятен обем на миглите. Конусовидната ѝ четка достига и най-малките косъмчета и ги повдига и разделя от основата. Иновативната ѝ дръжката се огъва в 2 различни ъгъла, така че да осигури ултра-прецизно и лесно нанасяне. Благодарение на нея можете лесно да достигнете миглите във вътрешния и външния ъгъл на окото. Формулата е обогатена с хиалуронова киселина, която хидратира и уплътнява миглите и провитамин В5, който стимулира растежа им. Наситени пигменти във формулата осигуряват интензивен и дълготраен черен цвят. В състава са включени восъци и хидрогенирани масла, които правят текстурата гладка и нежна. Спиралата прави миглите дълги и обемни, а погледът ви въздействащ и съблазнителен.
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Acrylates Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Steareth-2
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • Sodium Dehydroacetate
  • Caprylyl Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Propylene Glycol
  • Disodium EDTA
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Sodium Hyaluronate
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Panthenol
  • Laureth-21
  • Soluble Collagen
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO) / Silica Dimethyl Silylate
  • Trisodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Chondroitin Sulfate
  • Atelocollagen
  • BHT
  • Hexylene Glycol
  • May Contain:
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 42090 / Blue 1
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Огънете дръжката и нанесете върху миглите във вътрешния и външния ъгъл на окото, както и върху миглите на долния клепач.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените спиралата "L'Oreal Unlimited Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Blancreme Bath & Shower Cream Coconut - Душ крем и пяна за вана с аромат на кокос - спирала
Blancreme Bath & Shower Cream Coconut
Душ крем и пяна за вана с аромат на кокос

Blancreme
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  9.80 лв.
Blancreme Body Scrub With Coconut - Скраб за тяло с кокос в стъклено бурканче - спирала
Blancreme Body Scrub With Coconut
Скраб за тяло с кокос в стъклено бурканче

Blancreme
Стандартна цена 12.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.50 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D" - спирала
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Eylure Pro-Lash Fine To Full - Мигли от естествен косъм на снопчета в комплект с лепило и отстранител - спирала
Eylure Pro-Lash Fine To Full
Мигли от естествен косъм на снопчета в комплект с лепило и отстранител

Eylure
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - спирала
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
12 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.

L'Oreal Unlimited Mascara


Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#237225
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523463664
Категории
Разфасовка7.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.50 / 2.00 cm
Тегло0.028 kg
Още снимки на тази спирала
Спирала "Unlimited"
Четка на спиралата
Описание
За спиралата "Unlimited" на "L'Oréal" няма граници. Тя удължава, разделя и придава невероятен обем на миглите. Конусовидната ѝ четка достига и най-малките косъмчета и ги повдига и разделя от основата. Иновативната ѝ дръжката се огъва в 2 различни ъгъла, така че да осигури ултра-прецизно и лесно нанасяне. Благодарение на нея можете лесно да достигнете миглите във вътрешния и външния ъгъл на окото. Формулата е обогатена с хиалуронова киселина, която хидратира и уплътнява миглите и провитамин В5, който стимулира растежа им. Наситени пигменти във формулата осигуряват интензивен и дълготраен черен цвят. В състава са включени восъци и хидрогенирани масла, които правят текстурата гладка и нежна. Спиралата прави миглите дълги и обемни, а погледът ви въздействащ и съблазнителен.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Огънете дръжката и нанесете върху миглите във вътрешния и външния ъгъл на окото, както и върху миглите на долния клепач.
Още продукти от серията "L'Oreal Infallible"
Продукти от серията "L'Oreal Infallible Paint"
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Lacquer
Течно червило с наситен цвят и лак-ефект от серията "Infallible Paint"
Цена:  15.99 лв.
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Artdeco Perfect Mat Lipstick
Кремообразно червило с матов ефект
Цена:  24.80 лв.
Artdeco Rich Treatment Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  36.80 лв.
Bell HypoAllergenic Moisturizing Primer
Хипоалергенна овлажняваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  9.99 лв.
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Още декоративна козметика с витамин B5
Още козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Lacquer
Течно червило с наситен цвят и лак-ефект от серията "Infallible Paint"
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder
Ултра-матираща пудра за лице
Цена:  25.99 лв.
Artdeco High Definition Foundation
Дълготраен фон дьо тен с плътно покритие и ултра лека текстура
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  47.30 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Назад
Подаръчни книги за деца
Луксозни и подаръчни издания за малките читатели.
Салфетки с коледни мотиви
За коледен декупаж или за красив акцент на коледната трапеза.
Щамповани гоблени
Комплекти с всичко необходимо за направята на красиви гоблени.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през ноември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика за коса и тяло с 10% отстъпка.
Спечели подарък Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Промоция GOSH
Вземи сега грим за красиви вежди с 20% отстъпка.
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Спечели подарък от Essence
Nestle NAN OPTIPRO 4
Промоция Blancreme