store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Сенки    L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette ...
Начало   Козметика    ...    Сенки  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тези сенки
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette


Палитра с 16 цвята сенки за очи

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#235656
ВидСенки
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка17 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette - Палитра сенки за очи - сенки
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.99 лв.
L'Oreal Color Queen Oil Shadow - Единични сенки за очи - сенки
L'Oreal Color Queen Oil Shadow
Единични сенки за очи

Loreal Paris
Избор за цвят на сенките:
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal La Petite Palette Eyeshadows - Мини палитра сенки за очи - сенки
L'Oreal La Petite Palette Eyeshadows
Мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Избор за палитра:
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Lemonade Craze Eyeshadow Palette Makeup - Палитра сенки за очи - сенки
Maybelline Lemonade Craze Eyeshadow Palette Makeup
Палитра сенки за очи

Maybelline
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Maybelline Burgundy Bar Palette - Палитра сенки за очи - сенки
Maybelline Burgundy Bar Palette
Палитра сенки за очи

Maybelline
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Maybelline The City Kits All-in-One Eye & Cheek Palette - Палитра за очи и скули - сенки, руж и хайлайтър - сенки
Maybelline The City Kits All-in-One Eye & Cheek Palette
Палитра за очи и скули - сенки, руж и хайлайтър

Maybelline
Избор за палитра:
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.99 лв.
Maybelline The Blushed Nudes Eyeshadow Palette - Палитра сенки за очи - сенки
Maybelline The Blushed Nudes Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи

Maybelline
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Лимитирана палитра от "L'Oréal", която съдържа експлозия от 16 сочни плодови нюанса. С нея очите ви ще бъдат подчертани и пленяващи. Цветовете са богати и наситени, съчетават се перфектно помежду си. Те варират от светли, близки до кожата, подходящи за дневен грим до по-тъмни - идеални за вечерен. Ще откриете ярки цветове, съобразени с модните тенденции - прасковено, розово, лилаво, чувствено бургунди и други. Те придават свеж и закачлив вид на грима. Има тонове, оставящи матово покритие, а други са с блестящ финиш. Леката текстура се нанася и прелива лесно, без да утежнява клепачите. Притежава апетитен аромат на горски плодове, който прави сенките още по-вълнуващи. Предлагат се в стилна компактна кутия.

С палитрата "Berry Much Love" погледът ви ще бъде ослепителен по всяко време. Съчетавайте цветовете и създайте своята модерна визия.
  • Talc
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Silica
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Zinc Stearate
  • Boron Nitride
  • Parfum / Fragrance
  • Potassium Sorbate
  • Chlorphenesin
  • Tin Oxide
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 77266 (NANO) / Black 2
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • С помощта на апликатор или четка нанесете само 1 цвят или комбинирайте 2, 3 или 4 нюанса в зависимост от визията, която искате да постигнете.
  • След това можете да очертаете очите си с очна линия.
  • Завършете грима си със спирала за мигли.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените сенките "L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези сенки, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - сенки
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - сенки
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.39 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - сенки
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer - Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista" - сенки
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer
Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer - Озаряваща база за грим от серията "Infallible" - сенки
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor - Кремообразно течно червило с матов ефект - сенки
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Mixa Hyalurogel Intenisve Hydrating Body Milk - Хидратиращо мляко за тяло с хиалуронова киселина за суха и чувствителна кожа - сенки
Mixa Hyalurogel Intenisve Hydrating Body Milk
Хидратиращо мляко за тяло с хиалуронова киселина за суха и чувствителна кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Essence My Must Haves Holo Powder - Сенки за очи с холограмен ефект - сенки
Essence My Must Haves Holo Powder
Сенки за очи с холограмен ефект

Essence
Избор за цвят на сенките:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - сенки
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
87 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - сенки
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
33 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прикриване на несъвършенства - сенки
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer - Матираща база за грим от серията "Infallible" - сенки
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation - Дълготраен фон дьо тен с високо покритие - сенки
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 18.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Essence Camouflage+ Matt Concealer - Коректор за лице с матов финиш - сенки
Essence Camouflage+ Matt Concealer
Коректор за лице с матов финиш

Essence
Избор за цвят на коректора:
Цена:  5.90 лв.
Essie Valentine's Day Collection - Дълготраен лак за нокти - сенки
Essie Valentine's Day Collection
Дълготраен лак за нокти

Essie
Избор за цвят на лака:
Цена:  16.29 лв.

L'Oreal Berry Much Love Eyeshadow Mega Palette


Палитра с 16 цвята сенки за очи

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#235656
ВидСенки
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка17 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Още снимки на тези сенки
Алтернативни предложения
L'Oreal Eye Go Wild Eyeshadow Mega Palette
Палитра с 16 цвята сенки за очи
Цена:  29.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.99 лв.
L'Oreal Gold Mirage Shine Eyeshadow
Единични сенки за очи с блестящ ефект
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Color Queen Oil Shadow
Единични сенки за очи
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal La Petite Palette Eyeshadows
Мини палитра сенки за очи
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Total Temptation Shadow & Highlight Palette
Палитра сенки за очи и хайлайтъри
Цена:  24.99 лв.
Maybelline Lemonade Craze Eyeshadow Palette Makeup
Палитра сенки за очи
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Maybelline Burgundy Bar Palette
Палитра сенки за очи
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Maybelline The City Kits All-in-One Eye & Cheek Palette
Палитра за очи и скули - сенки, руж и хайлайтър
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.99 лв.
Maybelline The Blushed Nudes Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Стандартна цена 22.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Описание
Лимитирана палитра от "L'Oréal", която съдържа експлозия от 16 сочни плодови нюанса. С нея очите ви ще бъдат подчертани и пленяващи. Цветовете са богати и наситени, съчетават се перфектно помежду си. Те варират от светли, близки до кожата, подходящи за дневен грим до по-тъмни - идеални за вечерен. Ще откриете ярки цветове, съобразени с модните тенденции - прасковено, розово, лилаво, чувствено бургунди и други. Те придават свеж и закачлив вид на грима. Има тонове, оставящи матово покритие, а други са с блестящ финиш. Леката текстура се нанася и прелива лесно, без да утежнява клепачите. Притежава апетитен аромат на горски плодове, който прави сенките още по-вълнуващи. Предлагат се в стилна компактна кутия.

С палитрата "Berry Much Love" погледът ви ще бъде ослепителен по всяко време. Съчетавайте цветовете и създайте своята модерна визия.
Състав
  • Talc
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Silica
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Zinc Stearate
  • Boron Nitride
  • Parfum / Fragrance
  • Potassium Sorbate
  • Chlorphenesin
  • Tin Oxide
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 77266 (NANO) / Black 2
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • С помощта на апликатор или четка нанесете само 1 цвят или комбинирайте 2, 3 или 4 нюанса в зависимост от визията, която искате да постигнете.
  • След това можете да очертаете очите си с очна линия.
  • Завършете грима си със спирала за мигли.
Назад към "Сенки за очи"
Купи козметика Garnier на стойност минимум 15 лева и спечели.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Спирала с ефект повдигнати мигли
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги