store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Rexona Sexy Bouquet...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ро...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Rexona Sexy Bouquet Anti-Perspirant Roll-on


Ролон дезодорант против изпотяване с флорално-плодов аромат

Rexona Sexy Bouquet Anti-Perspirant Roll-on - Ролон дезодорант против изпотяване с флорално-плодов аромат - ролон
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.70 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка2.90 лв. Безплатна доставка до адрес при поръчка над 75 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка.
Дати за доставка07‑02‑2023 г. или 08‑02‑2023 г.
 Основни параметри:
Продукт#233-395
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Тегло0.100 kg
Rexona Sexy Bouquet Anti-Perspirant Roll-on - Ролон дезодорант против изпотяване с флорално-плодов аромат - ролон

Rexona Sexy Bouquet Anti-Perspirant Roll-on


Ролон дезодорант против изпотяване с флорално-плодов аромат

Цена:  8.70 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка2.90 лв. Безплатна доставка до адрес при поръчка над 75 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка.
Дати за доставка07‑02‑2023 г. или 08‑02‑2023 г.
 Основни параметри:
Продукт#233-395
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Тегло0.100 kg
С ролон дезодоранта против изпотяване "Sexy Bouquet" от "Rexona" можеш да разчиташ на безкомпромисна защита. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на формулата му са комбинирани прецизност и иновативната Motionsense™ технология. Тя е базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото и отделят свежест при първите признаци на влага. По този начин неутрализират появата на неприятна миризма и гарантират дълготрайна защита, до 48 часа. Перфектно преплетените плодово-флорални нотки, се грижат за това да ти създадат добро настроение и увереност.
  • Water
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Steareth-2
  • Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil
  • Perfume
  • Steareth-20
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Disodium EDTA
  • Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Hydrated Silica
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш ролона "Rexona Sexy Bouquet Anti-Perspirant Roll-on", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този ролон, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията Silver Protect
Цена:  9.60 лв.
Nivea Men Active Energy Anti-Perspirant Roll-On
Ролон за мъже против изпотяване от серията Active Energy
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Gillette Endurance Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Fa Get Spiritual Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги