store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Go Fresh Pear ...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ро...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on


Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"

Цена:  7.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Вторник 11-08-2020 г., Сряда 12-08-2020 г. или
Четвъртък 13-08-2020 г.
Продукт#233381
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96137130
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Ролон дезодорант от серията "Go Fresh" на "Dove", който осигурява ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми в продължение на 48 часа. Обогатен е с ¼ хидратантен крем, който предпазва деликатната кожа от изсушаване. Не съдържа алкохол и не предизвиква дразнене. Ароматът на круша и алое вера създава усещане за чистота и свежест през целия ден.
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-2
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Disodium EDTA
  • Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Potassium Lactate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - дезодорант
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
32 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на роза - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ÷ 200 ml - дезодорант
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на роза
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ÷ 200 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.00 лв.
Дълбоко почистващ гел за ръце - Refan - С 65% спирт, в разфасовка от 50 ml - дезодорант
Дълбоко почистващ гел за ръце - Refan
С 65% спирт, в разфасовка от 50 ml


 
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Essence This Is Me Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект - дезодорант
Essence This Is Me Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект

Essence
20 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.79 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - дезодорант
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Лак за нокти с цветни частици - Beauty Mania - дезодорант
Лак за нокти с цветни частици - Beauty Mania
Mania
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.59 лв.
Почистващ гел за измиване с минерали и серамиди - Oт подмладяващата серия "Q10+" - дезодорант
Почистващ гел за измиване с минерали и серамиди
Oт подмладяващата серия "Q10+"

Regal
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.20 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 80 и 125 броя - дезодорант
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 80 и 125 броя

Agiva
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.39 лв.
Golden Rose Wow Nail Color Glitter - Лак за нокти с глитерни частици - дезодорант
Golden Rose Wow Nail Color Glitter
Лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Avia Daily Face Cream - Хидратиращ дневен крем за лице с розова вода и хума - дезодорант
Avia Daily Face Cream
Хидратиращ дневен крем за лице с розова вода и хума

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Flormar Full Color Nail Enamel - Лак за нокти - дезодорант
Flormar Full Color Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
12 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  1.60 лв.
Двустранна пясъчна пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - дезодорант
Двустранна пясъчна пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Избор за дизайн на пилата:
Стандартна цена 1.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.05 лв.
Essence the Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект от серията "Gel Nail Polish" - дезодорант
Essence the Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект от серията "Gel Nail Polish"

Essence
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.79 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за боядисана коса - дезодорант
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.

Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on


Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Вторник 11-08-2020 г., Сряда 12-08-2020 г. или
Четвъртък 13-08-2020 г.
Продукт#233381
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96137130
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Описание
Ролон дезодорант от серията "Go Fresh" на "Dove", който осигурява ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми в продължение на 48 часа. Обогатен е с ¼ хидратантен крем, който предпазва деликатната кожа от изсушаване. Не съдържа алкохол и не предизвиква дразнене. Ароматът на круша и алое вера създава усещане за чистота и свежест през целия ден.
Състав
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-2
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Disodium EDTA
  • Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Potassium Lactate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Още козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Go Fresh Apple and White Tea Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на ябълка и бял чай от серията "Go Fresh"
Цена:  7.40 лв.
Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant
Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цени от:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Rejuvenate Body Wash Pear & Aloe Vera
Душ гел с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  6.50 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Цена:  2.20 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  7.40 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  7.40 лв.
Назад към "Ролон дезодоранти"
Крем боя за коса
Дамски парфюм
Измиващо олио за лице
Намаление на хиляди книги