Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За всеки ти...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Дневни кремове    За всеки тип кожа    L'Oreal Revitalift Cica...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream


Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи с отстъпка -21% до 22-12-2019г.
Цена:  18.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 12-12-2019 г., Петък 13-12-2019 г. или
Понеделник 16-12-2019 г.
Продукт#231621
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523634583
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката8.50 / 18.00 / 3.50 cm
Тегло0.080 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
С възрастта, кожата губи своята еластичност, отпуска се и контурите на лицето се променят. Изменят се плътността и стегнатостта на кожата, появяват се бръчки и пигментни петна.

За да минимизират тези изменения и да забавят стареенето на кожата, специалистите от "L'Oréal" са създали великолепен ревитализиращ дневен Cica-крем. Формулата му е обогатена с екстракт от азиатска центела, известна още като готу кола, която е използвана още преди векове в традиционната китайска медицина. Тя притежава антиоксидантни, противовъзпалителни, подмладяващи и омекотяващи свойства. Азиатската центела има доказано действие при изглаждането на бръчките, благодарение на въздействието, което оказва върху клетъчната регенерация. Освен това, тя има свойството да намалява видимостта на пигментните петна.

Дневният крем за лице от серията "Revitalift" хидратира, успокоява и подхранва кожата. Той подпомага възстановяването на кожната бариера и намалява видимостта на бръчките. Кремът придава плътност и стегнатост на кожата и тя изглежда гладка, мека и еластична, със сияен и равномерен тен.

Формулата е хипоалеренна и дерматологично тествана. Подходяща е и за чувствителна кожа.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Isohexadecane
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Propylene Glycol
  • Nylon-12
  • Octyldodecanol
  • Cetyl Alcohol
  • Behenyl Alcohol
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Adenosine
  • C13-14 Isoparaffin
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Caprylyl Glycol
  • Centella Asiatica Extract
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetearyl Glucoside
  • Disodium EDTA
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Ethylhexylglycerin
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Laureth-7
  • Madecassoside
  • Myristic Acid
  • Palmitic Acid
  • Panthenol
  • PEG-100 Stearate
  • Phenoxyethanol
  • Polyacrylamide
  • Polyethylene
  • Retinyl Palmitate
  • Salicyloyl Phytosphingosine
  • Stearic Acid
  • T-Butyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Triethanolamine
  • Parfum / Fragrance
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Нанасяйте с кръгови движения всяка сутрин върху почистена кожа на лицето и шията.
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - крем
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - крем
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.99 лв.
Orzene Beer Oil Balance Shampoo Oily Hair - Шампоан за мазна коса - крем
Orzene Beer Oil Balance Shampoo Oily Hair
Шампоан за мазна коса

Orzene
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer - Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear" - крем
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"

SVR
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.20 лв.
Essence Be Kissed By The Moon Eye & Face Palette - Палитра с грим за лице и очи - крем
Essence Be Kissed By The Moon Eye & Face Palette
Палитра с грим за лице и очи

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.79 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - крем
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - крем
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Mixa Moisturizing Cream Anti-Imperfections 2 in 1 - Овлажняващ крем за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections" - крем
Mixa Moisturizing Cream Anti-Imperfections 2 in 1
Овлажняващ крем за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.49 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream - Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
Maybelline Color Sensational Shine Compulsion - Кремообразно червило с гланцов ефект - крем
Maybelline Color Sensational Shine Compulsion
Кремообразно червило с гланцов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  13.99 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion - Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out" - крем
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"

Biotrade
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.

L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream


Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи с отстъпка -21% до 22-12-2019г.
Цена:  18.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 12-12-2019 г., Петък 13-12-2019 г. или
Понеделник 16-12-2019 г.
Продукт#231621
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523634583
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката8.50 / 18.00 / 3.50 cm
Тегло0.080 kg
Описание
С възрастта, кожата губи своята еластичност, отпуска се и контурите на лицето се променят. Изменят се плътността и стегнатостта на кожата, появяват се бръчки и пигментни петна.

За да минимизират тези изменения и да забавят стареенето на кожата, специалистите от "L'Oréal" са създали великолепен ревитализиращ дневен Cica-крем. Формулата му е обогатена с екстракт от азиатска центела, известна още като готу кола, която е използвана още преди векове в традиционната китайска медицина. Тя притежава антиоксидантни, противовъзпалителни, подмладяващи и омекотяващи свойства. Азиатската центела има доказано действие при изглаждането на бръчките, благодарение на въздействието, което оказва върху клетъчната регенерация. Освен това, тя има свойството да намалява видимостта на пигментните петна.

Дневният крем за лице от серията "Revitalift" хидратира, успокоява и подхранва кожата. Той подпомага възстановяването на кожната бариера и намалява видимостта на бръчките. Кремът придава плътност и стегнатост на кожата и тя изглежда гладка, мека и еластична, със сияен и равномерен тен.

Формулата е хипоалеренна и дерматологично тествана. Подходяща е и за чувствителна кожа.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Isohexadecane
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Propylene Glycol
  • Nylon-12
  • Octyldodecanol
  • Cetyl Alcohol
  • Behenyl Alcohol
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Adenosine
  • C13-14 Isoparaffin
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Caprylyl Glycol
  • Centella Asiatica Extract
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetearyl Glucoside
  • Disodium EDTA
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Ethylhexylglycerin
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Laureth-7
  • Madecassoside
  • Myristic Acid
  • Palmitic Acid
  • Panthenol
  • PEG-100 Stearate
  • Phenoxyethanol
  • Polyacrylamide
  • Polyethylene
  • Retinyl Palmitate
  • Salicyloyl Phytosphingosine
  • Stearic Acid
  • T-Butyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Triethanolamine
  • Parfum / Fragrance
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Нанасяйте с кръгови движения всяка сутрин върху почистена кожа на лицето и шията.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Night Cream
Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Filler HA"
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Serum
Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Laser Renew"
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Revitalift Laser Renew
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  40.20 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
Други интересни предложения
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Night Cream
Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Назад към "Дневни кремове за всеки тип кожа"
Кукли и аксесоари
Детски кукли, бебета и аксесоари.
Детски музикални инструменти
Китари, йоники, микрофони, маракаси и още инструменти за деца!
Щамповани гоблени
Комплекти с всичко необходимо за направята на красиви гоблени.
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги