store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Маски  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Маски    L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Mask - Маска...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Mask


Маска за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#231159
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523558650
Категории
СъставкиНатурални
Разфасовка200 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.00 / 7.00 cm
Тегло0.229 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Botanicals
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oréal" създават луксозна серия за грижа за косата "Botanicals", която е с високо съдържание на натурални съставки. В създаването ѝ участват фермери, ботаници и химици, които влагат своите страст и опит, за да намерят най-добрите природни съставки за красива коса. Те създават високотехнологични формули, които не съдържат парабени, силикони и оцветители.

Маската от серията "Botanicals - Lavender" дълбоко хидратира, подхранва и омекотява тънка и крехка коса. Тя е подходяща и за чувствителен скалп, защото не съдържа сулфати, действа успокояващо и облекчава раздразненията. Формулата е с 98% натурален произход и е обогатена с масло от лавандула, което притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата. Добавеното масло от соя помага за задържане на влагата в косъма, а маслото от слънчоглед го овлажнява и заздравява. Ценното кокосово масло подсилва структурата на косата, връща блясъка и жизнеността ѝ. Маската подобрява еластичността на косъма, намалява накъсването и цъфтенето му. След употреба, косата е лесна за разресване, мека и гъвкава. Има свеж и успокояващ аромат на лавандула.

Маската е веган. Опаковката ѝ е направена от 100% преработваеми PET материали.
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Isopropyl Myristate
  • Glycerin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Benzoic Acid
  • Linalool
  • Caprylyl Glycol
  • Tartaric Acid
  • Geraniol
  • Cetyl Esters
  • Citronellol
  • Lavandula Hybrida Oil
  • Parfum / Fragrance
В продължение на дълги години, продуктите за коса, които жените купуват, са избирани набързо, само за да изпълняват основните си функции. Но ето, че вече е настъпил и моментът, в който потребителите очакват много повече! В днешно време, козметиката за коса е дълго и грижливо подбирана от жените. Особено от онези, които държат на външния си вид и начина си на живот. Затова продуктите, които се включват в колекцията "Botanicals" на "L'Oreal", са проектирани и създавани като висок образец за качество на козметичния пазар.

Луксозната грижа за косата се осъществява под благотворното влияние на ценни растителни екстракти. С нежни текстури и пленителни аромати, без силикон, парабени и оцветители, те са малък празник, който бихме очаквали да бъде ежедневие. Фините съставки от естествен произход са съзнателен избор и изпитано средство за възвръщане здравето и блясъка на косата. С тази идея "Botanicals" не спира търсенето и развитието си. Във философията на марката е заложена идеята, че на всяка крачка от пътуването, наречено живот, имаме възможност да намерим по-добрата си природа. И трябва да се възползваме от тази възможност!

Натуралният и органичен състав, както и минималният отпечатък върху околната среда, са приоритет при създаването на всеки от продуктите. Затова и "Botanicals" е колекция, която ще задоволи потребностите на тези от нас, които вярват, че биха избрали здравословен начин на живот, стига да им се предостави тази възможност. Серията е комплимент към всички хора, които биха избрали велосипеда пред автомобила и здравословната храни пред вредната. В този дух, ценни растителни съставки, сред които кориандър, шафранка и здравец, са намерили място във формулите на продуктите, за да допринесат за здравето на косата.

Съдържанието на всяка опаковка е резултат от няколко години работа по снабдяването със суровини, изследване на тънкостите в грижата за косата, както и подобряване на парфюмната композиция. Иновативността продължава с категорично изключване на вредните съставки: продуктите са свободни от парабени и оцветители, а вместо силикони, експертите на "L'Oreal" използват кокосов и соев растителен комплекс. Благодарение на този естествен подход, усещането за косата е леко и естествено, без омазняване и утежняване на косъма.

Продуктите се разделят в няколко линии:
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Safflower" е обогатена с ценното масло от шафранка. С вдъхновението и знанието на древните египтяни, използването на това масло подхранва в дълбочина сухата коса и я дарява както с еластичност, така и с богат ориенталски аромат.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Coriander" предлага нов източник на сила за безжизнената и крехка коса. Богато на Омега 6-мастни киселини, маслото от кориандър намалява накъсването и стимулира растежа на косата.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Geranium" съдържа продукти, в които здравецът е източник на жизненост, сила и блясък за безжизнена коса. Прецизният дестилационен процес позволява да се възползваме максимално от свойствата на етеричното масло от това ценно растение. Серията е подходяща за дами с боядисана коса.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Lavender" дарява с жизненост и сила на тънката и късаща се коса. Маслото от лавандула притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата.

"Botanicals" има за цел да осигури на потребителите пълна прозрачност по отношение на производствените практики. Затова марката поема конкретни ангажименти за всеки етап от създаването на продуктите - като започнем от избора на съставките и стигнем до производствените процеси. Отделя се внимание и на методите на извличане, които използват доставчиците на компанията. Стремежът е към максимално естествено извличане, без разтворители и при екологични методи на съхранение. Селективен е подходът и при опаковането на продуктите, като се използват 100% рециклируеми материали. С тези високи изисквания, "Botanicals" се очертава като вълнуващо приключение на пазара и една от основните сили в естествената грижа за косата.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете върху измита коса, като наблегнете на дължините и краищата.
  • Оставете да действа около 3 минути и изплакнете добре.
  • За оптимален резултат, използвайте в комбинация с шампоана за тънка коса от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените маската "L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Mask


Маска за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#231159
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523558650
Категории
СъставкиНатурални
Разфасовка200 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.00 / 7.00 cm
Тегло0.229 kg
Описание
Специалистите от "L'Oréal" създават луксозна серия за грижа за косата "Botanicals", която е с високо съдържание на натурални съставки. В създаването ѝ участват фермери, ботаници и химици, които влагат своите страст и опит, за да намерят най-добрите природни съставки за красива коса. Те създават високотехнологични формули, които не съдържат парабени, силикони и оцветители.

Маската от серията "Botanicals - Lavender" дълбоко хидратира, подхранва и омекотява тънка и крехка коса. Тя е подходяща и за чувствителен скалп, защото не съдържа сулфати, действа успокояващо и облекчава раздразненията. Формулата е с 98% натурален произход и е обогатена с масло от лавандула, което притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата. Добавеното масло от соя помага за задържане на влагата в косъма, а маслото от слънчоглед го овлажнява и заздравява. Ценното кокосово масло подсилва структурата на косата, връща блясъка и жизнеността ѝ. Маската подобрява еластичността на косъма, намалява накъсването и цъфтенето му. След употреба, косата е лесна за разресване, мека и гъвкава. Има свеж и успокояващ аромат на лавандула.

Маската е веган. Опаковката ѝ е направена от 100% преработваеми PET материали.
За L'Oreal Botanicals
В продължение на дълги години, продуктите за коса, които жените купуват, са избирани набързо, само за да изпълняват основните си функции. Но ето, че вече е настъпил и моментът, в който потребителите очакват много повече! В днешно време, козметиката за коса е дълго и грижливо подбирана от жените. Особено от онези, които държат на външния си вид и начина си на живот. Затова продуктите, които се включват в колекцията "Botanicals" на "L'Oreal", са проектирани и създавани като висок образец за качество на козметичния пазар.

Луксозната грижа за косата се осъществява под благотворното влияние на ценни растителни екстракти. С нежни текстури и пленителни аромати, без силикон, парабени и оцветители, те са малък празник, който бихме очаквали да бъде ежедневие. Фините съставки от естествен произход са съзнателен избор и изпитано средство за възвръщане здравето и блясъка на косата. С тази идея "Botanicals" не спира търсенето и развитието си. Във философията на марката е заложена идеята, че на всяка крачка от пътуването, наречено живот, имаме възможност да намерим по-добрата си природа. И трябва да се възползваме от тази възможност!

Натуралният и органичен състав, както и минималният отпечатък върху околната среда, са приоритет при създаването на всеки от продуктите. Затова и "Botanicals" е колекция, която ще задоволи потребностите на тези от нас, които вярват, че биха избрали здравословен начин на живот, стига да им се предостави тази възможност. Серията е комплимент към всички хора, които биха избрали велосипеда пред автомобила и здравословната храни пред вредната. В този дух, ценни растителни съставки, сред които кориандър, шафранка и здравец, са намерили място във формулите на продуктите, за да допринесат за здравето на косата.

Съдържанието на всяка опаковка е резултат от няколко години работа по снабдяването със суровини, изследване на тънкостите в грижата за косата, както и подобряване на парфюмната композиция. Иновативността продължава с категорично изключване на вредните съставки: продуктите са свободни от парабени и оцветители, а вместо силикони, експертите на "L'Oreal" използват кокосов и соев растителен комплекс. Благодарение на този естествен подход, усещането за косата е леко и естествено, без омазняване и утежняване на косъма.

Продуктите се разделят в няколко линии:
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Safflower" е обогатена с ценното масло от шафранка. С вдъхновението и знанието на древните египтяни, използването на това масло подхранва в дълбочина сухата коса и я дарява както с еластичност, така и с богат ориенталски аромат.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Coriander" предлага нов източник на сила за безжизнената и крехка коса. Богато на Омега 6-мастни киселини, маслото от кориандър намалява накъсването и стимулира растежа на косата.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Geranium" съдържа продукти, в които здравецът е източник на жизненост, сила и блясък за безжизнена коса. Прецизният дестилационен процес позволява да се възползваме максимално от свойствата на етеричното масло от това ценно растение. Серията е подходяща за дами с боядисана коса.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Lavender" дарява с жизненост и сила на тънката и късаща се коса. Маслото от лавандула притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата.

"Botanicals" има за цел да осигури на потребителите пълна прозрачност по отношение на производствените практики. Затова марката поема конкретни ангажименти за всеки етап от създаването на продуктите - като започнем от избора на съставките и стигнем до производствените процеси. Отделя се внимание и на методите на извличане, които използват доставчиците на компанията. Стремежът е към максимално естествено извличане, без разтворители и при екологични методи на съхранение. Селективен е подходът и при опаковането на продуктите, като се използват 100% рециклируеми материали. С тези високи изисквания, "Botanicals" се очертава като вълнуващо приключение на пазара и една от основните сили в естествената грижа за косата.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете върху измита коса, като наблегнете на дължините и краищата.
  • Оставете да действа около 3 минути и изплакнете добре.
  • За оптимален резултат, използвайте в комбинация с шампоана за тънка коса от същата серия.
Козметика за боядисана коса със здравец от серията "L'Oreal Botanicals Fresh Care - Geranium"
L’Oreal Botanicals Geranium Radiance Remedy Conditioning Balm
Балсам за боядисана коса със здравец от серията "Botanicals - Geranium"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Botanicals Geranium Radiance Remedy Shine Vinegar
Спрей за боядисана коса със здравец от серията "Botanicals - Geranium"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Geranium Radiance Remedy Mask
Маска за боядисана коса със здравец от серията "Botanicals - Geranium"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Geranium Radiance Remedy Shampoo
Шампоан за боядисана коса със здравец от серията "Botanicals - Geranium"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Козметика за суха коса с шафранка от серията "L'Oreal Botanicals Fresh Care - Safflower"
Козметика за коса с лавандула
Schauma 7 Blossom Oil
Възстановяващ шампоан с масла от 7 цветя за суха и изтощена коса
Цена:  4.49 лв.
Шампоан с българска жълта хума и лавандулово масло
За суха, чупеща се и непокорна коса
Цена:  10.90 лв.
Шампоан с българска бяла хума и лавандулово масло
За нормална към суха коса
Цена:  10.90 лв.
Rosateya Men Shampoo for Normal to Dry Hair
Шампоан за мъже със сапунена ядка, босилек и етерични масла за нормална към суха коса
Цена:  14.10 лв.
Head & Shoulders Nature Fusion Nourishing Care Shampoo
Подхранващ шампоан за коса против пърхот
Цени от:  5.90 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Cycle Vital Legendary Recipes Shine Vinegar Shampoo
Професионален шампоан за блясък от серията "Legendary Recipes"
Цена:  24.00 лв.
Wash & Go Conditioner With Lavender Extract
Балсам за всеки тип коса с екстракт от лавандула
Цена:  3.60 лв.
Wash & Go Shampoo With Lavender Extract
Шампоан за обем за всеки тип коса с екстракт от лавандула
Цени от:  3.60 лв.
Barba Italiana Three-Valued Lotion - Leonardo
Лосион за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  67.00 лв.
Barba Italiana Daily Shampoo - Enea
Шампоан за мъже за ежедневна употреба
Цена:  27.00 лв.
Barba Italiana Triple Action Shampoo - Michelangelo
Шампоан за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  29.00 лв.
Nature of Agiva Flower Nature Beauty Nourishing Mask
Подхранваща маска за всеки тип коса от серията "Flower"
Цена:  5.60 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Great Burdock Oil 3 in 1 Nourish Care
Възстановяващо олио против косопад
Цена:  9.80 лв.
Schauma Nature Moments Provence Herbs & Lavender Shampoo
Шампоан за обем с билки и лавандула от серията "Nature Moments"
Цени от:  4.59 лв.
Шампоан и балсам 2 в 1 с мед и лавандула
От серията "Lavender & Honey"
Цена:  10.90 лв.
Schauma 7 Blossom Oil
Възстановяващ балсам с масла от 7 цветя за суха и изтощена коса
Цена:  2.65 лв.
Етерично масло от лавандула 100%
Разфасовка от 10 ml
Цена:  9.95 лв.
Био лавандулова вода
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Още козметика за коса с лавандула
Продукти за ароматерапия и релаксация с лавандула
Козметика за тяло с лавандула
Козметика за лице с лавандула
Други интересни предложения
Skin Doctors Bio Serum Intensive Skin Repair Oil
Олио за лице и тяло против стрии, белези и неравномерен тен
Цена:  31.80 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Shampoo
Шампоан за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Oil
Олио за чувствителен скалп с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Conditioner
Балсам за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  15.99 лв.
Rozeda Bulgarian Lavender Water
Българска лавандулова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Цени от:  1.80 лв.
L’Oreal Botanicals Safflower Rich Infusion Mask
Маска за суха коса с шафранка от серията "Botanicals - Safflower"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Mask
Подсилваща маска за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Geranium Radiance Remedy Mask
Маска за боядисана коса със здравец от серията "Botanicals - Geranium"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Био лавандулова вода
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Етерично масло от лавандула 100%
Разфасовка от 10 ml
Цена:  9.95 лв.
Назад към "Маски за коса"
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво