store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Мицеларни в...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase M...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water


Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Цена:  8.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-05-2019 г. или
Вторник 28-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#230078
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88514
EAN9005800297606
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 17.00 / 5.00 cm
Тегло0.432 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат двуфазна мицеларна вода, която ефективно премахва водоустойчивия грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс и сухи масла, улавя като магнит нечистотиите и ги отстранява. Почистването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи, противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. Включеният екстракт от черна боровинка действа подхранващо, хидратиращо и омекотяващо. Мицеларната вода внимателно и грижовно почиства кожата на лицето и деликатната зона около очите. Оставя я свежа, красива и здравословно изглеждаща, без остатъци от грим и мазен филм върху нея.
  • Aqua
  • Isododecane
  • Glycerin
  • C15-19 Alkane
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Vaccinium Myrtillus Fruit Extract
  • Isopropyl Palmitate
  • Caprylyl / Capryl Glucoside
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Sodium Chloride
  • Trisodium EDTA
  • Sodium Hydroxide
  • Benzethonium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • CI 60725
  • CI 61565
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • С помощта на памучен тампон почистете лицето и зоната около очите с мицеларната вода.
  • Не е необходимо изплакване.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - продукт
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - продукт
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - продукт
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи - продукт
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Бебешки душ гел за коса и тяло - продукт
Бебешки душ гел за коса и тяло
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - продукт
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Nivea Love Sunshine Shower Gel - Душ гел с летен аромат - продукт
Nivea Love Sunshine Shower Gel
Душ гел с летен аромат

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Deep" - продукт
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Creme Oil Pearls Lotus Shower Cream - Душ крем с аромат на лотос - продукт
Nivea Creme Oil Pearls Lotus Shower Cream
Душ крем с аромат на лотос

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.80 лв.
Barnangen Nordic Care Nutritive Body Lotion - Лосион за суха до много суха кожа от серията "Nordic Care" - продукт
Barnangen Nordic Care Nutritive Body Lotion
Лосион за суха до много суха кожа от серията "Nordic Care"

Barnangen
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine - Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия - продукт
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.20 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise - Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина - продукт
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.20 лв.
Barnangen Nordic Rituals Glacier Breeze Shower & Bath Gel - Душ гел и пяна за вана от серията "Nordic Rituals" - продукт
Barnangen Nordic Rituals Glacier Breeze Shower & Bath Gel
Душ гел и пяна за вана от серията "Nordic Rituals"

Barnangen
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.

Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water


Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-05-2019 г. или
Вторник 28-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#230078
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88514
EAN9005800297606
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 17.00 / 5.00 cm
Тегло0.432 kg
Описание
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат двуфазна мицеларна вода, която ефективно премахва водоустойчивия грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс и сухи масла, улавя като магнит нечистотиите и ги отстранява. Почистването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи, противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. Включеният екстракт от черна боровинка действа подхранващо, хидратиращо и омекотяващо. Мицеларната вода внимателно и грижовно почиства кожата на лицето и деликатната зона около очите. Оставя я свежа, красива и здравословно изглеждаща, без остатъци от грим и мазен филм върху нея.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • С помощта на памучен тампон почистете лицето и зоната около очите с мицеларната вода.
  • Не е необходимо изплакване.
Мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Цена:  7.90 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Цена:  8.50 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.50 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.60 лв.
Още мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Козметика за лице с боровинка
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Nacomi Smoothing & Brightening Face Scrub
Изглаждащ и озаряващ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Подаръчен комплект - Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry
Измиваща пяна, крем и лист маска за лице за нормална към суха кожа
Цена:  44.80 лв.
Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel
Гел-балсам за околоочен контур с екстракт от боровинка от серията "Natura"
Цена:  41.00 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Serum
Серум за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry 24H Care
Крем за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Sheet Mask
Лист маска за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Стандартна цена 9.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Eye Care
Околоочен крем с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  25.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Cleansing Foam
Измиваща пяна за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  19.50 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Cleansing Oil
Почистващо олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  42.90 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
Lumene Sisu Urban Defense Lumenessence Anti-Pollution Beauty Lotion
Защитен лосион за лице от серията "Sisu"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Sisu Recover & Protect Facial Oil
Възстановяващо защитно олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Mask
Дълбоко почистваща маска за лице от серията "Sisu"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Purifying Peat Mask
Почистваща торфена маска за лице от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Skin Saviour Balm
Подхранващ балсам за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Intense Moisturizer
Интензивен хидратиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Revitalizing Serum
Ревитализиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Purifying Peat-to-Foam Cleanser
Дълбоко почистваща пяна за лице от серията "Harmonia"
Цена:  42.90 лв.
Lumene Lаhde Aqua Lumenssence Beauty Lotion
Хидратиращ течен лосион за лице от серията "Lahde"
Цена:  24.90 лв.
Nacomi Algae Face Mask Redness Relief Blueberry
Маска за лице против зачервяване с водорасли и боровинка
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Algae Face Mask Anti-Aging Cranberry
Маска за лице против бръчки с водорасли и червена боровинка
Цена:  12.90 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Още козметика за лице с боровинка
Още декоративна козметика с боровинка
Козметика за тяло с боровинка
Bioten Bodyshape Slim No Gym Gel
Гел за отслабване с екстракт от червена боровинка от серията "Bodyshape"
Цена:  10.40 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Hand Care
Крем за ръце с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  11.70 лв.
Blancreme Souffle Body Cream With Apple & Blueberry
Крем за тяло с ябълка и боровинка в стъклено бурканче
Цена:  14.40 лв.
Bioten Cranberry & Passion Fruit Shower Cream
Душ крем с червена боровинка и маракуя
Цени от:  4.20 лв.
Lavera Anti-Ageing Hand Cream
Крем за ръце против стареене от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  11.90 лв.
Lavera Regenerating Shower Cream
Регенериращ душ гел от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  12.80 лв.
Nacomi Massage Oil Blueberry Cheesecake
Масажно олио за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Blueberry Cheesecake
Мус за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  17.90 лв.
Lavera Regenerating Body Milk
Регенериращо мляко за тяло за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Madara Hand & Body Soap
Сапун за ръце и тяло с екстракт от боровинка и хвойна
Цена:  11.50 лв.
Nivea Blueberry & Milk
Тоалетен сапун с млечни протеини и аромат на боровинки
Цена:  1.09 лв.
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel
Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка
Цена:  3.80 лв.
Още козметика за тяло с боровинка
Други интересни предложения
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Цена:  8.50 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Цена:  7.90 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.60 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.50 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Conditioner
Балсам за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Цена:  5.99 лв.
Lavera Colour & Shine Shampoo
Шампоан за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Lavera Colour & Shine Conditioner
Балсам за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Nivea MicellAIR Sensitive Skin Micellar Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "MicellAIR"
Вземи сега с отстъпка от -11% до 20!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.50 лв.
Назад към "Мицеларни води и лосиони за почистване на лице"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво