store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
1 Cobalt
2 Metallic Blue
3 Grey
4 Lilac
5 Millenial Pink
6 Pink
7 Rose Gold
9 Hot Pink
11 Copper
12 Chocolate Rose
13 Raspberry
14 Dirty Pink
16 Violet
17 Purple
18 Plum
19 Blue
20 Green
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Colorista Hair Makeup


Грим за коса за цветни кичури
Цена:  9.99 лв.
Избери цвят:
  • 9.99 лв.
    1 Cobalt
  • 9.99 лв.
    2 Metallic Blue
  • 9.99 лв.
    3 Grey
  • 9.99 лв.
    4 Lilac
  • 9.99 лв.
    5 Millenial Pink
  • 9.99 лв.
    6 Pink
  • 9.99 лв.
    7 Rose Gold
  • 9.99 лв.
    9 Hot Pink
  • 9.99 лв.
    11 Copper
  • 9.99 лв.
    12 Chocolate Rose
  • 9.99 лв.
    13 Raspberry
  • 9.99 лв.
    14 Dirty Pink
  • 9.99 лв.
    16 Violet
  • 9.99 лв.
    17 Purple
  • 9.99 лв.
    18 Plum
  • 9.99 лв.
    19 Blue
  • 9.99 лв.
    20 Green
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#227977
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Cobalt
2 Metallic Blue
3 Grey
4 Lilac
5 Millenial Pink
6 Pink
7 Rose Gold
9 Hot Pink
11 Copper
12 Chocolate Rose
13 Raspberry
14 Dirty Pink
16 Violet
17 Purple
18 Plum
19 Blue
20 Green
Възможна
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
19 Blue
3600523616640
12 Chocolate Rose
3600523616657
1 Cobalt
3600523616664
11 Copper
3600523616671
14 Dirty Pink
3600523616688
20 Green
3600523616695
3 Grey
3600523616701
9 Hot Pink
3600523616718
4 Lilac
3600523616725
2 Metallic Blue
3600523616749
5 Millenial Pink
3600523616756
6 Pink
3600523616763
18 Plum
3600523616770
17 Purple
3600523616787
13 Raspberry
3600523616794
7 Rose Gold
3600523616817
16 Violet
3600523616824
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.60 / 11.70 / 3.30 cm
Тегло0.057 kg
ИнструкцииИнструкции
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Ако обичате да експериментирате с цвета на косата си, тогава гримът за коса на "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще оцветите отделни кичури в смели и модерни нюанси. Нежната гелообразна формула съдържа наситени грим пигменти, които придават незабавен нюанс. Включени са още полимери за гъвкава фискация и емулгиращи силикони, които улесняват нанасянето. Гримът издържа през целия ден и не оставя следи върху дрехите*. С него можете да променяте визията си, когато пожелаете. Той се нанася лесно, без да е нужно изплакване, както при боите за коса. Изсъхва бързо, не оставя усещане за лепкавост и сухота. Премахва се при измиване с шампоан.
Експериментирайте и оцветете отделните кичури с един или няколко цвята, изборът е ваш! Бъдете креативни и създайте свой собствен нюанс, като смесите различни цветове. Гримът за коса се предлага във вълнуваща гама от пастелни и ярки цветове. Пастелните са подходящи за светли и руси коси, а ярките за брюнетки (както е означено на опаковките).

* Когато косата е суха. При намокряне на косата, има риск цветът да попадне върху дрехите ви.
  • Aqua / Water
  • Alcohol Denat.
  • Mica
  • CI 77891 / Titaniumdioxide
  • Va / Crotonates / Vinyl Neodecanoate Copolymer
  • Triethanolamine
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
  • Phenoxyethanol
  • Steareth-6
  • Acetic Acid
  • PEG-100 Stearate
  • Aminomethyl Propanol
  • Trideceth-10
  • Trideceth-3
  • Dimethicone
  • Amodimethicone
  • Carbomer
  • Parfum / Fragrance

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Не са необходими ръкавици при нанасяне на грима за коса.
  • Нанесете грима за коса върху отделни кичури. Този продукт не е предназначен за оцветяване на цялата коса.
  • За процедурата са необходими 10 до 20 минути, в зависимост от дължината / вида на косата и желаната визия.
  • На опаковките е посочено, кои цветове са подходящи за брюнетки и кои за блондинки. При руса коса цветът може да издържи по-дълго.
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, можете да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект) и "Balayage" (за кичури).
  • Косата може да придобие определена текстура, която се отмива лесно с шампоан.
Рейтинг
Рейтинг: 9.67 / 3 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Colorista Hair Makeup", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - продукт
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Elea Men Professional Color & Care - Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци - продукт
Elea Men Professional Color & Care
Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци

Elea
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer - Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer
Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - продукт
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Schwarzkopf Color Expert Supreme-Care Color Cream - Трайна крем боя за коса със серум против накъсване с OmegaPlex® - продукт
Schwarzkopf Color Expert Supreme-Care Color Cream
Трайна крем боя за коса със серум против накъсване с OmegaPlex®

Schwarzkopf
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

L'Oreal Colorista Hair Makeup


Грим за коса за цветни кичури
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#227977
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Cobalt
2 Metallic Blue
3 Grey
4 Lilac
5 Millenial Pink
6 Pink
7 Rose Gold
9 Hot Pink
11 Copper
12 Chocolate Rose
13 Raspberry
14 Dirty Pink
16 Violet
17 Purple
18 Plum
19 Blue
20 Green
Възможна
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
19 Blue
3600523616640
12 Chocolate Rose
3600523616657
1 Cobalt
3600523616664
11 Copper
3600523616671
14 Dirty Pink
3600523616688
20 Green
3600523616695
3 Grey
3600523616701
9 Hot Pink
3600523616718
4 Lilac
3600523616725
2 Metallic Blue
3600523616749
5 Millenial Pink
3600523616756
6 Pink
3600523616763
18 Plum
3600523616770
17 Purple
3600523616787
13 Raspberry
3600523616794
7 Rose Gold
3600523616817
16 Violet
3600523616824
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.60 / 11.70 / 3.30 cm
Тегло0.057 kg
ИнструкцииИнструкции
Цветове
1 Cobalt
2 Metallic Blue
3 Grey
4 Lilac
5 Millenial Pink
6 Pink
7 Rose Gold
9 Hot Pink
11 Copper
12 Chocolate Rose
13 Raspberry
14 Dirty Pink
16 Violet
17 Purple
18 Plum
19 Blue
20 Green
Описание
Ако обичате да експериментирате с цвета на косата си, тогава гримът за коса на "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще оцветите отделни кичури в смели и модерни нюанси. Нежната гелообразна формула съдържа наситени грим пигменти, които придават незабавен нюанс. Включени са още полимери за гъвкава фискация и емулгиращи силикони, които улесняват нанасянето. Гримът издържа през целия ден и не оставя следи върху дрехите*. С него можете да променяте визията си, когато пожелаете. Той се нанася лесно, без да е нужно изплакване, както при боите за коса. Изсъхва бързо, не оставя усещане за лепкавост и сухота. Премахва се при измиване с шампоан.
Експериментирайте и оцветете отделните кичури с един или няколко цвята, изборът е ваш! Бъдете креативни и създайте свой собствен нюанс, като смесите различни цветове. Гримът за коса се предлага във вълнуваща гама от пастелни и ярки цветове. Пастелните са подходящи за светли и руси коси, а ярките за брюнетки (както е означено на опаковките).

* Когато косата е суха. При намокряне на косата, има риск цветът да попадне върху дрехите ви.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Не са необходими ръкавици при нанасяне на грима за коса.
  • Нанесете грима за коса върху отделни кичури. Този продукт не е предназначен за оцветяване на цялата коса.
  • За процедурата са необходими 10 до 20 минути, в зависимост от дължината / вида на косата и желаната визия.
  • На опаковките е посочено, кои цветове са подходящи за брюнетки и кои за блондинки. При руса коса цветът може да издържи по-дълго.
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, можете да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект) и "Balayage" (за кичури).
  • Косата може да придобие определена текстура, която се отмива лесно с шампоан.
Бои, спрейове и грим за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Fader Shampoo
Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още бои, спрейове и грим за коса от серията "L'Oreal Colorista"
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer
Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Неутрален пигмент за коса за постигане на различни нюанси
Цена:  23.90 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Директен цветен пигмент за коса без амоняк и оксидант
Цена:  23.90 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 Neutral Corrector
Неутрален коректор за коса за постигане на различни нюанси
Цена:  2.70 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво