store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Rexona  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Rexona    Rexona Pink Blush Anti-Prespirant - Дезодорант против изпотяване с флорален...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Rexona Pink Blush Anti-Prespirant


Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Този дезодорант може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#227613
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN8710447211229
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 18.50 / 4.50 cm
Тегло0.130 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Rexona
Дезодорантът "Pink Blush" от "Rexona", осигурява много добра защита против изпотяване. Свежият му флорален аромат е дълготраен и приятен. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на дезодоранта е включена иновативна Motionsense™ технология, базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото. Те стимулират отделяне на свежест при първите признаци на влага и по този начин се осигурява дълготрайна защита, до 48 часа.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Cyclopentasiloxane
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Parfum
  • Disteardimonium Hectorite
  • Propylene Carbonate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Aqua
  • Hydrated Silica
  • Sodium Starch
  • Octenylsuccinate
  • Maltodextrin
  • Hydrolyzed Corn Starch
  • Silica
  • BHT
  • Alpha-isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Cinnamate
  • Benzyl Salicylate
  • Citronellol
  • Eugenol
  • Farnesol
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте директно върху кожата от разстояние 15 - 20 cm.
  • Изчакайте да изсъхне напълно преди да се облечете.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "Rexona Pink Blush Anti-Prespirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Bioten Bodyshape Anticellulite Gel - Антицелулитен гел за тяло от серията "Bodyshape" - дезодорант
Bioten Bodyshape Anticellulite Gel
Антицелулитен гел за тяло от серията "Bodyshape"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.70 лв.

Rexona Pink Blush Anti-Prespirant


Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Този дезодорант може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#227613
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN8710447211229
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 18.50 / 4.50 cm
Тегло0.130 kg
Описание
Дезодорантът "Pink Blush" от "Rexona", осигурява много добра защита против изпотяване. Свежият му флорален аромат е дълготраен и приятен. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на дезодоранта е включена иновативна Motionsense™ технология, базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото. Те стимулират отделяне на свежест при първите признаци на влага и по този начин се осигурява дълготрайна защита, до 48 часа.
За Rexona
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте директно върху кожата от разстояние 15 - 20 cm.
  • Изчакайте да изсъхне напълно преди да се облечете.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Invisible For Black & White Silky Smooth Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.48 лв.
Nivea Invisible For Black & White Silky Smooth Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.48 лв.
Nivea Fabulous Flower Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.65 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.48 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Quantum Dry Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Sport Defence Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Invisible Ice Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Shower Clean Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Invisible Pure Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Назад
Коледна музика
Коледни песни за истинско празнично настроение!
Глобуси
Оригинален подарък за всеки, който иска да опознае света.
Стикери с коледни мотиви
Внесете коледно настроение у дома, в училище или в офиса.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през ноември
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика за коса и тяло с 10% отстъпка.
Спечели кутия с изненади
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш кутия с изненади.
Спечели подарък Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Промоция GOSH
Вземи сега грим за красиви вежди с 20% отстъпка.
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Beology на специална цена
Nestle NAN OPTIPRO 4
Промоция Blancreme