store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Rexona Men Active S...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant - Стик дезодорант против изпотяване за мъже - дезодорант

Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже

Цена:  6.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 18-06-2021 г., Понеделник 21-06-2021 г. или
Вторник 22-06-2021 г.
Продукт#227519
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN96146491
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Тегло0.070 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Rexona
Стик дезодорантът "Active Shield Fresh" за мъже от "Rexona", осигурява много добра защита против изпотяване. Формулата съдържа антибактериални агенти, които предотвратяват развитието на бактерии, причинители на неприятните миризми. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на дезодоранта е включена иновативна Motionsense™ технология, базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото. Те стимулират отделяне на свежест при първите признаци на влага и по този начин се осигурява дълготрайна защита, до 48 часа.
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Stearyl Alcohol
  • Hydrogenated Castor Oil
  • PEG-8 Distearate
  • Talc
  • Parfum
  • Sodium Starch Octenylsuccinate
  • Maltodextrin
  • Hydrolyzed Corn Starch
  • Silica
  • BHT
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Aqua
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този дезодорант, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors - дезодорант
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors
Дезодорант спрей от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On - дезодорант
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Козметика за тяло с антибактериално действие
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap - дезодорант
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap
Течен сапун с аромат на портокал

Fa
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion - дезодорант
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Safeguard Pure White Soap - дезодорант
Safeguard Pure White Soap
Сапун

Safeguard
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  1.69 лв.
Антибактериален гел за ръце - дезодорант
Антибактериален гел за ръце
Dettol
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion - дезодорант
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick - дезодорант
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion - дезодорант
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"

Biotrade
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.90 лв.
Козметика за лице с антибактериално действие
Manhattan Clearface Cover Stick - дезодорант
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"

Manhattan
Избор за цвят:
Стандартна цена 10.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.28 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique - дезодорант
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Avia
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Sebamed Clear Face Antibacterial Cleansing Foam - дезодорант
Sebamed Clear Face Antibacterial Cleansing Foam
Антибактериална почистваща пяна за лице против акне от серията "Clear Face"

Sebamed
Стандартна цена 21.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.36 лв.

Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже

Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant - Стик дезодорант против изпотяване за мъже - дезодорант
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 18-06-2021 г., Понеделник 21-06-2021 г. или
Вторник 22-06-2021 г.
Продукт#227519
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN96146491
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Тегло0.070 kg
Описание
Стик дезодорантът "Active Shield Fresh" за мъже от "Rexona", осигурява много добра защита против изпотяване. Формулата съдържа антибактериални агенти, които предотвратяват развитието на бактерии, причинители на неприятните миризми. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на дезодоранта е включена иновативна Motionsense™ технология, базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото. Те стимулират отделяне на свежест при първите признаци на влага и по този начин се осигурява дълготрайна защита, до 48 часа.
Състав
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Stearyl Alcohol
  • Hydrogenated Castor Oil
  • PEG-8 Distearate
  • Talc
  • Parfum
  • Sodium Starch Octenylsuccinate
  • Maltodextrin
  • Hydrolyzed Corn Starch
  • Silica
  • BHT
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Aqua
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
За Rexona
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Дезодоранти против изпотяване
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors
Дезодорант спрей от серията "Garnier Deo Mineral"
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Bioten Hyaluronic 48H Antiperspirant
Ролон дезодорант с хиалуронова киселина
Цена:  5.40 лв.
Nivea Fresh Blossom Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на цветя и лимонена трева
Цена:  4.89 лв.
Nivea Fresh Gentle Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на памучен цвят
Цена:  4.89 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.89 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Козметика за тяло с антибактериално действие
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap
Течен сапун с аромат на портокал
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Safeguard Pure White Soap
Сапун
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  1.69 лв.
Антибактериален гел за ръце
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt
Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.90 лв.
Още козметика за тяло с антибактериално действие
Козметика за лице с антибактериално действие
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"
Стандартна цена 10.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.28 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Himalaya Clarina Anti Acne Cream
Крем за лице против акне и розацея
Цена:  2.80 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.90 лв.
Biotrade Acne Out Active Cream
Активен крем за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Цена:  26.20 лв.
Sebamed Clear Face Antibacterial Cleansing Foam
Антибактериална почистваща пяна за лице против акне от серията "Clear Face"
Стандартна цена 21.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.36 лв.
Почистваща пяна за проблемна кожа
От серията "RYOR Aknestop"
Цена:  19.90 лв.
Освежаващ гел за лице с лимон и мед
Цена:  6.10 лв.
Още козметика за лице с антибактериално действие
Назад към "Стик дезодоранти"
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Опитай новите маски за коса.
Купи 2 продукта и участвай за награда.
Течни перилни препарати
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Кремове за лице с хиалуронова киселина
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги