Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Rexona Active+ Energising Body Was...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този душ гел
400 ml

Rexona Active+ Energising Body Wash


Антибактериален душ гел

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#227405
ВидДуш гел
Наличност
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
Категории
Разфасовка250 ÷ 400 ml
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Palmolive Naturals Milk & Orchid Liquid Handwash - Течен сапун с аромат на орхидея от серията "Naturals" - душ гел
Palmolive Naturals Milk & Orchid Liquid Handwash
Течен сапун с аромат на орхидея от серията "Naturals"

Palmolive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Дългортайно стик червило - Deluxe Cashmere - душ гел
Дългортайно стик червило - Deluxe Cashmere
Flormar
Избор за цвят на червилото:
Цена:  5.19 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion - Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out" - душ гел
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"

Biotrade
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Душ гел - Magische Momente - душ гел
Душ гел - Magische Momente
Litamin
Цена:  3.59 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Rexona
Открийте уникалната формула за перфектна чистота и освежаване в антибактериалния душ гел "Rexona". Той образува богата и нежна пяна с дълготраен аромат. Добавеният екстракт от дива орхидея притежава антиоксидантни и хидратиращи свойства, помага да се намали риска от раздразнение и изсушаване на кожата от силните антибактериални съставки. Ароматът е свеж и балансиран, което в комбинация със силната почистваща и хидратираща формула, прави душ гела подходящ за мъже и жени.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Benzophenome-4
  • Citric Acid
  • Cocomide MEA
  • Disodium EDTA
  • Glycerin
  • Orchis Mascula Extract
  • Parfum
  • PPG-6
  • Sodium Benzoate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Linalool
  • Limonene
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанесете по кожата си с помощта на гъба за баня или директно с ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените душ гела "Rexona Active+ Energising Body Wash", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Rexona Active+ Energising Body Wash


Антибактериален душ гел

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#227405
ВидДуш гел
Наличност
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
Категории
Разфасовка250 ÷ 400 ml
За възрастНад 12 години
Още снимки на този душ гел
400 ml
Алтернативни предложения
Palmolive Naturals Milk & Orchid Liquid Handwash
Течен сапун с аромат на орхидея от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Дългортайно стик червило - Deluxe Cashmere
Цена:  5.19 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Palmolive Naturals Orchid Shower & Bath Cream
Душ крем с екстракт орхидея от серията "Naturals"
Цени от:  5.40 лв.
Душ гел - Magische Momente
Цена:  3.59 лв.
Описание
Открийте уникалната формула за перфектна чистота и освежаване в антибактериалния душ гел "Rexona". Той образува богата и нежна пяна с дълготраен аромат. Добавеният екстракт от дива орхидея притежава антиоксидантни и хидратиращи свойства, помага да се намали риска от раздразнение и изсушаване на кожата от силните антибактериални съставки. Ароматът е свеж и балансиран, което в комбинация със силната почистваща и хидратираща формула, прави душ гела подходящ за мъже и жени.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Benzophenome-4
  • Citric Acid
  • Cocomide MEA
  • Disodium EDTA
  • Glycerin
  • Orchis Mascula Extract
  • Parfum
  • PPG-6
  • Sodium Benzoate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Linalool
  • Limonene
  • CI 17200
  • CI 19140
  • CI 42090
За Rexona
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанесете по кожата си с помощта на гъба за баня или директно с ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Козметика за тяло с орхидея
Palmolive Naturals Milk & Orchid Liquid Handwash
Течен сапун с аромат на орхидея от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Душ гел - Magische Momente
Цена:  3.59 лв.
Сапун - Iresistible Touch
С екстракт от орхидея от серията "Palmolive Naturals"
Цена:  1.49 лв.
Palmolive Naturals Orchid Shower & Bath Cream
Душ крем с екстракт орхидея от серията "Naturals"
Цени от:  5.40 лв.
Козметика за тяло с антибактериално действие
Palmolive Hygiene - Plus Sensitive Liquid Handwash
Антибактериален течен сапун с алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.09 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.69 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.50 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt
Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Safeguard Classic Pure White Liquid Soap
Антибактериален течен сапун за ръце
Цена:  4.30 лв.
Odaban Foot & Shoe Powder
Пудра за крака и обувки против неприятни миризми
Цена:  34.40 лв.
Safeguard Pure White Soap
Антибактериален сапун
Цена:  1.69 лв.
Fa Men Xtreme Sports Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.69 лв.
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap
Антибактериален течен сапун с аромат на портокал
Цена:  3.99 лв.
Антибактериален гел за ръце
Цена:  4.90 лв.
Естествен кристален део спрей - Pure Aura
С аромат на лавандула и ванилия
Цена:  14.40 лв.
Естествен кристален део спрей с алое вера
Цена:  9.20 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.09 лв.
Интимен кремообразен душ гел с млечна киселина
Разфасовки от 200 ÷ 500 ml
Цена:  7.70 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина
Цена:  7.69 лв.
Още козметика за тяло с антибактериално действие
Козметика за лице с антибактериално действие
Manhattan Clearface Compact Powder
Антибактериална компактна пудра
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up
Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Билкова маска за лице с ветивер
Аюрведа рецепта за мазна и проблемна кожа
Цена:  21.90 лв.
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"
Цена:  10.40 лв.
Biotrade Acne Out Active Cream
Активен крем за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Цена:  24.90 лв.
Biotrade Acne Out Mattifying Tonic
Матиращ тоник за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Цена:  20.90 лв.
Sebamed Clear Face Antibacterial Cleansing Foam
Антибактериална почистваща пяна за лице против акне от серията "Clear Face"
Цена:  21.60 лв.
Нийм на прах
Антибактериален почистващ продукт за лице
Цена:  6.60 лв.
Himalaya Clarina Anti Acne Cream
Крем за лице против акне и розацея
Цена:  2.80 лв.
Успокояващ серум за стягане на разширени пори
От серията "RYOR Aknestop"
Цена:  25.90 лв.
Почистваща пяна за проблемна кожа
От серията "RYOR Aknestop"
Цена:  18.00 лв.
Акнестоп ролон
От серията "RYOR Aknestop"
Цена:  14.00 лв.
Освежаващ гел за лице с лимон и мед
Цена:  6.10 лв.
Manhattan Clearface 2 in 1 Powder & Make Up
Пудра и фон дьо тен 2 в 1 от серията "Clearface"
Цена:  13.90 лв.
Още козметика за лице с антибактериално действие
Още декоративна козметика с орхидея
Още козметика за лице с орхидея
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Pure
Козметика за коса
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги