Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Dove Men+Care Extra Fresh 3-in-1 S...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Extra Fresh 3-in-1 Shower Foam


Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Цена:  8.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#226908
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447281765
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Душ пяната "Extra Fresh" на "Dove" е специално разработена за нуждите на мъжката кожа. Формулата 3 в 1 е подходяща за измиване и бръснене, като същевременно хидратира в дълбочина. Технологията Nutrium Moisture™ подхранва и овлажнява кожата, като ѝ помага да поддържа естествения си баланс. Затова тя се чувства силна и е защитена от дразнене и дехидратация. Пяната се отмива лесно и оставя свеж и приятен аромат.

Основни предимства:
  • подходяща за бръснене и измиване на цялото тяло
  • Nutrium Moisture™ хидратира и подхранва кожата, помага ѝ да поддържа естествения си баланс
  • отмива се лесно
  • има свеж и приятен аромат
  • дерматологично тестваната
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glutamate
  • Isobutane
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Propane
  • Parfum
  • Polysorbate 20
  • Butane
  • Citric Acid
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Lauric Acid
  • PEG-4
  • PEG-4 Dilaurate
  • PEG-4 Laurate
  • Phenoxyethanol
  • PPG-12
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Laurate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и бръснене.
  • След бръснене, използвайте афтършейв или лосион.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените пяната "Dove Men+Care Extra Fresh 3-in-1 Shower Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази пяна, купуват също
Le Petit Olivier Pomegranate Argan Shampoo - Защитен шампоан за боядисана и изрусена коса с нар и арган от серията "Pomegranate Argan" - пяна
Le Petit Olivier Pomegranate Argan Shampoo
Защитен шампоан за боядисана и изрусена коса с нар и арган от серията "Pomegranate Argan"

Le Petit Olivier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
STR8 Hero Body Refresh Deodorant - Дезодорант спрей за мъже - пяна
STR8 Hero Body Refresh Deodorant
Дезодорант спрей за мъже

STR8
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Le Petit Olivier Extra Mild Soap Apricot Milk - Нежен омекотяващ сапун с мляко от кайсия - пяна
Le Petit Olivier Extra Mild Soap Apricot Milk
Нежен омекотяващ сапун с мляко от кайсия

Le Petit Olivier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
STR8 Original Body Refresh Shower Gel - Освежаващ душ гел за мъже - пяна
STR8 Original Body Refresh Shower Gel
Освежаващ душ гел за мъже

STR8
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil Shower Gel - Душ гел с масла от арган и маслина - пяна
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil Shower Gel
Душ гел с масла от арган и маслина

HerbOlive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.70 лв.
Двустранна пила за нокти - За оформяне и заглаждане с грит 180/600 - пяна
Двустранна пила за нокти
За оформяне и заглаждане с грит 180/600

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Ръкавица за баня с луфа и хавлиен гръб - пяна
Ръкавица за баня с луфа и хавлиен гръб
Natural4U
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
Гъба за баня с естествен сизал - пяна
Гъба за баня с естествен сизал
Natural4U
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
STR8 Red Code Deodorant Body Spray - Дезодорант спрей за мъже - пяна
STR8 Red Code Deodorant Body Spray
Дезодорант спрей за мъже

STR8
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Old Spice Danger Zone Deodorant Spray - Дезодорант за мъже от серията "Danger Zone" - пяна
Old Spice Danger Zone Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Danger Zone"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Пилинг крем за лице с орех - пяна
Пилинг крем за лице с орех
Himalaya
Цена:  4.10 лв.
Fa Magic Oil Pink Jasmin Scent Shower Gel - Душ гел с аромат на розов жасмин от серията "Magic Oil" - пяна
Fa Magic Oil Pink Jasmin Scent Shower Gel
Душ гел с аромат на розов жасмин от серията "Magic Oil"

Fa
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  2.99 лв.
Метална пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - пяна
Метална пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.20 лв.
Метална пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - пяна
Метална пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.89 лв.
Pаntene Oil Therapy Shampoo - Подхранващ шампоан за слаба и увредена коса от серията "Oil Therapy" - пяна
Pаntene Oil Therapy Shampoo
Подхранващ шампоан за слаба и увредена коса от серията "Oil Therapy"

Pantene
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.53 лв.

Dove Men+Care Extra Fresh 3-in-1 Shower Foam


Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#226908
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447281765
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
Описание
Душ пяната "Extra Fresh" на "Dove" е специално разработена за нуждите на мъжката кожа. Формулата 3 в 1 е подходяща за измиване и бръснене, като същевременно хидратира в дълбочина. Технологията Nutrium Moisture™ подхранва и овлажнява кожата, като ѝ помага да поддържа естествения си баланс. Затова тя се чувства силна и е защитена от дразнене и дехидратация. Пяната се отмива лесно и оставя свеж и приятен аромат.

Основни предимства:
  • подходяща за бръснене и измиване на цялото тяло
  • Nutrium Moisture™ хидратира и подхранва кожата, помага ѝ да поддържа естествения си баланс
  • отмива се лесно
  • има свеж и приятен аромат
  • дерматологично тестваната
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и бръснене.
  • След бръснене, използвайте афтършейв или лосион.
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Clean Comfort"
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care Elements"
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Men+Care Elements
Душ гел, дезодорант и кърпа за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.50 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Talc Mineral + Sandalwood Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Men+Care Elements Mineral Powder + Sandalwood Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.20 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care Elements"
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Hydration Balance Body & Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Део стик против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Men+Care Elements
Душ гел, дезодорант и кърпа за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.50 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam
Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  8.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  2.10 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Hydration Balance Body & Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Artesania Latina - кораби от дърво