store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1...
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam - Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort" - пяна

Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam


Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#226692
ВидПяна
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar - пяна
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash - пяна
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Душ пяната "Clean Comfort" на "Dove" е специално разработена за нуждите на мъжката кожа. Формулата 3 в 1 е подходяща за измиване и бръснене, като същевременно хидратира в дълбочина. Технологията Nutrium Moisture™ подхранва и овлажнява кожата, като ѝ помага да поддържа естествения си баланс. Затова тя се чувства силна и е защитена от дразнене и дехидратация. Пяната се отмива лесно и оставя свеж и приятен аромат.

Основни предимства:
  • подходяща за бръснене и измиване на цялото тяло
  • Nutrium Moisture™ хидратира и подхранва кожата, помага ѝ да поддържа естествения си баланс
  • отмива се лесно
  • има свеж и приятен аромат
  • дерматологично тестваната
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glutamate
  • Isobutane
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Propane
  • Parfum
  • Polysorbate 20
  • Butane
  • Citric acid
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Lauric Acid
  • PEG-4
  • PEG-4 Dilaurate
  • PEG-4 Laurate
  • Phenoxyethanol
  • PPG-12
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Laurate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и бръснене.
  • След бръснене, използвайте афтършейв или лосион.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените пяната "Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази пяна, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner - пяна
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant - пяна
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash - пяна
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar - пяна
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant - пяна
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.

Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam


Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

Dove Men+Care Clean Comfort 3-in-1 Shower Foam - Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort" - пяна
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#226692
ВидПяна
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Elements Charcoal + Clay Body and Face Wash
Душ гел за мъже с активен въглен и глина от серията "Men+Care Elements"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Hydration Balance Body & Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Clean Comfort Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Описание
Душ пяната "Clean Comfort" на "Dove" е специално разработена за нуждите на мъжката кожа. Формулата 3 в 1 е подходяща за измиване и бръснене, като същевременно хидратира в дълбочина. Технологията Nutrium Moisture™ подхранва и овлажнява кожата, като ѝ помага да поддържа естествения си баланс. Затова тя се чувства силна и е защитена от дразнене и дехидратация. Пяната се отмива лесно и оставя свеж и приятен аромат.

Основни предимства:
  • подходяща за бръснене и измиване на цялото тяло
  • Nutrium Moisture™ хидратира и подхранва кожата, помага ѝ да поддържа естествения си баланс
  • отмива се лесно
  • има свеж и приятен аромат
  • дерматологично тестваната
Състав
  • Aqua
  • Sodium Lauroyl Glutamate
  • Isobutane
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Propane
  • Parfum
  • Polysorbate 20
  • Butane
  • Citric acid
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Lauric Acid
  • PEG-4
  • PEG-4 Dilaurate
  • PEG-4 Laurate
  • Phenoxyethanol
  • PPG-12
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Laurate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пяната е подходяща за измиване и бръснене.
  • След бръснене, използвайте афтършейв или лосион.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Слънцезащитна козметика за цялото семейство.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Купи 2 продукта и можеш да спечелиш плажен подарък.
Възстановяващ гел за след тренировка
Загряващ крем-гел за преди тренировка
Мултифункционален коректор за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}