store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Pop-Ball Raspberry & Red Apple Lip Balm - Балсам за устни с аромат на ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Pop-Ball Raspberry & Red Apple Lip Balm


Балсам за устни с аромат на малина и червена ябълка
Цена:  10.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#221917
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер85129
EAN9005800298030
Категории
Разфасовка7 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 12.50 / 3.50 cm
Тегло0.035 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
За видимо меки и нежни устни от "Nivea" ви предлагат балсам, който осигурява интензивна подхранваща грижа и дълготрайна хидратация. Той е обогатен с масло от ший, което притежава антиоксидантни, противовъзпалителни и регенериращи свойства. Включеното масло от рицин подхранва, успокоява и овлажнява кожата, а сокът от малина я тонизира. Балсамът защитава устните от изсушаване, придава им мекота, блясък и дискретен цвят. Оставя неустоим аромат на сочни малини и червени ябълки. Съвместимостта му с кожата е дерматологично одобрена. Иновативната форма на балсама го прави лесен за нанасяне.
  • Ricinus Communis Seed Oil
  • Polyisobutene
  • Octyldodecanol
  • Pentaerythrityl Tetraisosterate
  • Hydrogenated Polydecene
  • Cera Microcristallina
  • Synthetic Wax
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Isopropyl Palmitate
  • Polyglyceryl-3 Diisostearate
  • Aqua
  • Glycerin
  • Rubus Idaeus Juice
  • BHT
  • Aroma
  • CI 77891
  • CI 15850
  • CI 15985
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама всеки път, когато усетите кожата на устните си суха и опъната.
  • Можете да го използвате самостоятелно, а също така и под червилото или гланца ви за устни.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Nivea Pop-Ball Raspberry & Red Apple Lip Balm", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
Супер!
Закупилите този балсам, купуват също
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream - Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C - балсам
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C

Maternea
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Markwins International The Color Workshop Travel in Colour - Комплект с гримове в метален куфар - балсам
Markwins International The Color Workshop Travel in Colour
Комплект с гримове в метален куфар

Markwins International
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  36.00 лв.
Детски комплект с гримове - POP Stay Magical - балсам
Детски комплект с гримове - POP Stay Magical
POP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.98 лв.
Frosch Mandelmilch Pflegeseife - Пълнител за течен сапун с бадемово мляко - балсам
Frosch Mandelmilch Pflegeseife
Пълнител за течен сапун с бадемово мляко

Frosch
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
La Rive Disney Soy Luna Ouch EDP - Детски парфюм от серията "Soy Luna" - балсам
La Rive Disney Soy Luna Ouch EDP
Детски парфюм от серията "Soy Luna"

La Rive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Antonio Banderas Blue Seduction EDT - Мъжки парфюм от серията "Seduction" - балсам
Antonio Banderas Blue Seduction EDT
Мъжки парфюм от серията "Seduction"

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  31.60 лв.
Galeria for Men In Money - Подаръчен комплект за мъже с афтършейв и парфюм-дезодорант - балсам
Galeria for Men In Money
Подаръчен комплект за мъже с афтършейв и парфюм-дезодорант

Galeria
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.40 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - балсам
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - балсам
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Active Care - Душ гел и дезодорант - балсам
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Active Care
Душ гел и дезодорант

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.19 лв.
Подхранваща маска за коса със сива хума - балсам
Подхранваща маска за коса със сива хума
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.60 лв.
Бебешки душ гел за коса и тяло - балсам
Бебешки душ гел за коса и тяло
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.

Nivea Pop-Ball Raspberry & Red Apple Lip Balm


Балсам за устни с аромат на малина и червена ябълка
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#221917
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер85129
EAN9005800298030
Категории
Разфасовка7 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 12.50 / 3.50 cm
Тегло0.035 kg
Описание
За видимо меки и нежни устни от "Nivea" ви предлагат балсам, който осигурява интензивна подхранваща грижа и дълготрайна хидратация. Той е обогатен с масло от ший, което притежава антиоксидантни, противовъзпалителни и регенериращи свойства. Включеното масло от рицин подхранва, успокоява и овлажнява кожата, а сокът от малина я тонизира. Балсамът защитава устните от изсушаване, придава им мекота, блясък и дискретен цвят. Оставя неустоим аромат на сочни малини и червени ябълки. Съвместимостта му с кожата е дерматологично одобрена. Иновативната форма на балсама го прави лесен за нанасяне.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама всеки път, когато усетите кожата на устните си суха и опъната.
  • Можете да го използвате самостоятелно, а също така и под червилото или гланца ви за устни.
Балсами за устни "Nivea"
Nivea Pop-Ball Blueberry & Cherry Blossom Lip Balm
Балсам за устни с аромат на боровинка и черешов цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.89 лв.
Nivea Pop-Ball Watermelon & Pomegranate Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня и нар
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.89 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Цена:  4.39 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Nivea Vanilla Buttercream Lip Balm
Подхранващ балсам за устни с масло от ший
Цена:  4.39 лв.
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30
Балсам за устни от серията "Nivea Sun"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.20 лв.
Nivea Med Repair Caring Lip Balm - SPF 15
Балсам за устни с витамин E
Цена:  5.19 лв.
Nivea Pearly Shine - SPF 10
Балсам за устни с перлени и копринени екстракти
Цена:  5.19 лв.
Nivea Hydro Care Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни
Цена:  4.39 лв.
Още балсами за устни "Nivea"
Козметика за лице с масло от ший
Golden Rose Strawberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на ягоди
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Peach Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на праскова
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Ice Mint Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на мента
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Raspberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на малини
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Green Apple Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на зелена ябълка
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Cookie Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на бисквитки
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Blueberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на боровинки
Цена:  4.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Skin Doctors Eyetuck
Околоочен крем против торбички и фини бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  86.00 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.50 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Козметика за лице с рициново масло
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Цена:  7.49 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Princess Leia
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Darth Vader
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Minnie
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  84.30 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  19.90 лв.
Lip Smacker Classic
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Цена:  4.20 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Yoda
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Stormtrooper
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Mickey
Балсам за устни от серията "Disney Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Cinderella
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Belle
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Още козметика за лице с рициново масло
Още декоративна козметика с рициново масло
Козметика за коса с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Декоративна козметика с малина
Козметика за коса с малина
Козметика за тяло с малина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Pop-Ball Blueberry & Cherry Blossom Lip Balm
Балсам за устни с аромат на боровинка и черешов цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.89 лв.
Nivea Pop-Ball Watermelon & Pomegranate Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня и нар
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.89 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Цена:  4.39 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Nivea Vanilla Buttercream Lip Balm
Подхранващ балсам за устни с масло от ший
Цена:  4.39 лв.
Nivea Cherry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на череша
Цена:  4.39 лв.
Nivea Original Care
Балсам за устни с масло от ший и пантенол
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво