Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Пасти за зъ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Козметика за деца    За зъбите и венците    Пасти за зъби    Logodent Fresh Kids Mint...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Logodent Fresh Kids Mint Toothgel


Детска гел паста за зъби с мента от серията "Logodent"

Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в дните:
Вторник 22-10-2019 г., Сряда 23-10-2019 г. или
Четвъртък 24-10-2019 г.
Продукт#220431
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLogona
Официален сайт на Logonawww.logona.de
Каталожен номер30259
EAN4017645042339
Категории
СъставкиНатурални
Разфасовка50 ml
За възрастОт 0+ месеца до 6 години
Размери на опаковката4.60 / 13.00 / 2.80 cm
Тегло0.075 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Logodent
  • За Logona
Детската гел паста от серията "Logodent", създадена от специалистите на "Logona", има нежна почистваща формула, подходяща за чувствителни и млечни зъби. Тя не съдържа флуорид и е разработена на базата на естествени съставки. Нежната формула на пастата е подходяща за най-малките - още от първото зъбче.
Обогатена е с био масло от мента*, което има изключителен освежаващ ефект и приятен прохладен аромат. Освен това действа антисептично и успокояващо. Добавен е и био екстракт от лайка*, който е ефективно средство срещу възпалени и кървящи венци. Формулата съдържа ксилитол, който укрепва зъбния емайл и предпазва от кариес. Освен това подобрява състоянието на венците.
С детската гел паста за зъби "Fresh Kids" вашия мъник ще се радва на здрава усмивка. Не съдържа глутен, изкуствени оцветители, парфюм и консерванти.

* Съставки с био произход, гарантиран от "Logona".
  • Aqua (Water)
  • Sorbitol
  • Hydrated Silica
  • Xylitol
  • Sodium Bicarbonate
  • Disodium Cocoyl Glutamate
  • Sodium Cocoyl Glutamate
  • Mentha Piperita (Peppermint) Oil*
  • Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil
  • Commiphora Abyssinica Resin Extract
  • Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract*
  • Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*
  • Echinacea Purpurea Root Extract *
  • Betaine
  • Glycerin
  • Xanthan Gum
  • Algin
  • Phytic Acid
  • Aroma (Flavor)**
  • Limonene**
  • CI 75810 (Chlorophyllin-Copper Complex)

* Съставки с био произход, гарантиран от "Logona".
** От натурални етерични масла.
Ако погледнем логично на въпроса за поддържане на устната и дентална хигиена, то ще стигнем до извода, че е изключително важно с какво и как ги поддържаме. И логиката ще ни доведе до продуктите от забележителната серия на „Logona“, наречена недвусмислено „Logodent“. Тя предлага естествена алтернатива за нежна, ежедневна грижа за устната кухина и много чувствителни зъби.

Освен за възрастни, „Logona“ създават и продукти за поддържане на детската зъбна хигиена. Създаването на навик в децата да мият зъбките си с подходящи за тях средства е от изключителна важност за здравословния начин на живот, който ще водят и когато пораснат. Поддържането на устната хигиена се отразява върху развитието на челюстта и позицията на постоянните зъби в последствие. Ето защо бебешките зъби се нуждаят от специални грижи. В серията „Logodent“ има продукти за орална хигиена, които са вкусни, с освежаващо ментово масло и природен аромат на ягода. Билковите екстракти леко оцветяват детските гелове и ги правят привлекателни за малките чистници.
В продуктите са включени екстракти от ехинацея и зелен чай, които осигуряват ефективна грижа за устната кухина. Те помагат да се води ефективна борба с бактериите, които причиняват плака и кариес. Екстрактите от хамамелис, лайка и смирна защитават венците и предотвратяват възпалението им. Минималното съдържание на силициев гел отстранява зъбните отлагания.

Изследванията на специалистите на "Logona" са довели до разработването на уникални природни пасти и билкови концентрати за изплакване, които предлагат нежно почистване на чувствителните зъби и помага да се намали значително болезнената чувствителност. Минералната съставка в тях - калиев хлорид – въздейства на зъбния нерв, като по този начин се намалява болезнената чувствителност на зъбите. Всички пасти за зъби, гелове и концентрати са 100% без съдържание на флуор. Концентратът е преминал Öko consumer test, като резултата е - “good”.

Характеристики на продуктите от серията "Logodent":
  • Продуктите за орална хигиена от серията отговарят на строгите критерии за контрол на качеството на натуралната козметика (BDIH, а някои и NaTrue).
  • Продуктите не съдържат синтетични оцветители, аромати и консерванти.
  • Съдържат екстракти от биологично отглеждани растения.
  • Произведени са в Германия.
  • При създаването им не са правени тестове върху животни.
  • Притежават сертификат „Vegan“.
  • Не съдържат глутен.
В историята на европейската натурална козметика има име, което се свързва с началото на началата в "зелената вълна" на бранша. Това е името на немската марка "Logona", която се ражда от необузданата любов на младото поколение и духа на екологичното движение от 70-те години на ХХ в. Заедно с малкия си отбор от съмишленици, тогава 26-годишният Ханс Хензел взима решение да предлага висококачествени натурални козметични продукти. През 1987 г. той основава "Lorien Goods", последван от най-големите успехи в областта на натуралната козметика, която вече повече от 35 години предлага козметика, която е грижовна не само към хората, но и към природата.

Всичко започва през 1975 г., когато Хензел основава "Die Alraune" - един от първите магазини за здравословни храни в Германия. Продуктовата гама се състои от зърнени храни, подправки, билки и натурална козметика, внесени от Великобритания и Испания.
Само три години по-късно, с цел да предложат на клиентите си козметика, в която няма вредни, съмнителни или наистина опасни химикали, той решава да направи информационни листовки за използването на натуралната козметика. Раздадени са над 100 000 брошури.

През 1981 г. екипът на Хензел полага сизифовски усилия, за да се бори срещу синтетичните химикали, с които се обработват суровините в козметиката. Затова всички от "Lorien Goods" се ангажират да гарантират, че суровините, които използват в своите продукти, отговарят на собствените им стандарти за качество. Те започват да търсят сами билки, цветя и растения, които да отговарят на високите им изисквания, като не се двоумят да го правят и в чужбина, както и директно от земеделските производители, които отглеждат лечебни растения по биологичен начин. Кухнята на съмишлениците се превръща в импровизирана лаборатория за създаване на първоначалните формули, като първите продукти са изработени в преустроен гараж.

В зората на 80-те години "зелените" поддръжници на Хензел правят своите пионерски, новаторски продукти: първата естествена козметика за страдащите от алергии и първите чисто билкови бои за коса без синтетични добавки. В този "цветен" пазарен сегмент "ЛОГОНА" продължава да води и днес. В създадената от тях билкова линия бои за коса през 1985 г., особено се отличава къната, която е базирана на био суровини от Египет (удостоена с награда Alternative през 2003 година).

През 1985 г., компанията е принудена от съда да смени името си, поради аналогията с "Loreal". Така "Lorien" става "Logona Naturkosmetik". Това не променя положителната нагласа на клиентите и нарастването на феновете на великолепните продукти с марката "Logona".
През 1988 г. излиза първият техен органичен слънцезащитен продукт, а през 1989 г. – първата декоративна козметика на компанията.

От 1994 г. стартира производството на първите напълно естествени шампоани на немската марка. Те съдържат само растителни повърхностно активни вещества и нямат синтетични съставки. За сравнение - 15 години по-късно, шампоани, които са сертифицирани по най-високите френски стандарти за органични козметични продукти, все още съдържат синтетични повърхностно активни вещества.
През втората половина на 1990 г. , компанията активно се бори за етикета "натурална козметика". Целта е да има ясни правила за натуралната козметика и по-голяма прозрачност за клиентите.

През 1996 г. Хайнц-Юрген Вейланд, управител на "LOGOCOS", става председател на работна група, представляваща различни производители, които искат да изработят стандарти в тази насока. Чак през 2001 г. е утвърден стандарта "BDIH" за натурална козметика, което е сериозна крачка напред. А през 2008 г. "Логона" патентова крем-боите си за коса, които са без всякакви синтетични добавки. За разлика от всички други билкови бои за коса, техните "Color Creme" дори не трябва да се разбъркват. Те са готова да се използват веднага и са особено практични за оцветяване на корените на косата. А след като започва да се стреми към чистия състав на боите, компанията става част и от инициаторите на стриктното спазване на "NATRUE" стандарта за натурални и органични козметични продукти. Следващата крачка на "Logona", поглеждайки към 35-годишната си история, е да каже: "Благодаря ти, природа!", защото именно тя е източникът на всички великолепни оздравителни и разкрасителни продукти, създадени за хората.

Сертифициране и качество на продуктите
Днес продуктите на "Logona" продължават да бъдат създавани с помощта на естествени съставки, голяма част от които са и от биоземеделие. Нито един продукт не се тества върху животни, като това е изключително важно правило в компанията. Както казват от ръководството: "Борбата срещу опитите върху животни в Китай и прилагането на алтернативни методи за изпитване са от огромно значение в нашата компания. Поради тази причина, ние се ангажираме да работим за правата на животните и сме в тясно сътрудничество с организация "PETA" ("Хора за етично отношение към животните")".

Към пълната забрана за тестове върху животни от компанията добавят още едно правило: провеждане на контрол във всеки един етап от производството на формулите. След всичко това готовите продукти преминават както през строга вътрешна проверка, така и през изискванията на независими сертифициращи органи.


За каталога на компанията резултатите от усилената работа са:
Качество, посочено с печат "BIO" – когато поставя този печат на дадена опаковка, компанията посочва високото съдържание на органични съставки във формулата, като произходът им е гарантиран от "Logona".
Голям брой продукти, определяни като подходящи за вегани и съдържащи само растителни съставки.
Създаване на безглутенови продукти за всеки с алергия към глутен, на които "Логона" поставя печат, за да ги маркира като такива.
Формули, разработени без съдържание на лактоза и подходящи за хората с лактозна непоносимост и алергия.
Продукти, произведени в съответствие с регламентите на организация "PETA", което гарантира, че не са тествани върху животни.
Получаване на международно признатите сертификати "NATRUE" и "BDIH", удостоверяващи качеството на натуралните и биологични козметични продукти.
Начин на употреба
  • От порастването на първия млечен зъб, почиствайте веднъж дневно.
  • От 2-годишна възраст, мийте зъбите 2 пъти дневно, използвайки паста с количество, колкото грахово зърно.
Сертификати
Продуктът е сертифициран от NaТrue.
Рейтинг
За да оцените пастата за зъби "Logodent Fresh Kids Mint Toothgel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази паста за зъби, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пастата за зъби, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Logodent Fresh Kids Mint Toothgel


Детска гел паста за зъби с мента от серията "Logodent"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази паста за зъби може да бъде доставена в дните:
Вторник 22-10-2019 г., Сряда 23-10-2019 г. или
Четвъртък 24-10-2019 г.
Продукт#220431
ВидПаста за зъби
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLogona
Официален сайт на Logonawww.logona.de
Каталожен номер30259
EAN4017645042339
Категории
СъставкиНатурални
Разфасовка50 ml
За възрастОт 0+ месеца до 6 години
Размери на опаковката4.60 / 13.00 / 2.80 cm
Тегло0.075 kg
Описание
Детската гел паста от серията "Logodent", създадена от специалистите на "Logona", има нежна почистваща формула, подходяща за чувствителни и млечни зъби. Тя не съдържа флуорид и е разработена на базата на естествени съставки. Нежната формула на пастата е подходяща за най-малките - още от първото зъбче.
Обогатена е с био масло от мента*, което има изключителен освежаващ ефект и приятен прохладен аромат. Освен това действа антисептично и успокояващо. Добавен е и био екстракт от лайка*, който е ефективно средство срещу възпалени и кървящи венци. Формулата съдържа ксилитол, който укрепва зъбния емайл и предпазва от кариес. Освен това подобрява състоянието на венците.
С детската гел паста за зъби "Fresh Kids" вашия мъник ще се радва на здрава усмивка. Не съдържа глутен, изкуствени оцветители, парфюм и консерванти.

* Съставки с био произход, гарантиран от "Logona".
За серията Logodent
Ако погледнем логично на въпроса за поддържане на устната и дентална хигиена, то ще стигнем до извода, че е изключително важно с какво и как ги поддържаме. И логиката ще ни доведе до продуктите от забележителната серия на „Logona“, наречена недвусмислено „Logodent“. Тя предлага естествена алтернатива за нежна, ежедневна грижа за устната кухина и много чувствителни зъби.

Освен за възрастни, „Logona“ създават и продукти за поддържане на детската зъбна хигиена. Създаването на навик в децата да мият зъбките си с подходящи за тях средства е от изключителна важност за здравословния начин на живот, който ще водят и когато пораснат. Поддържането на устната хигиена се отразява върху развитието на челюстта и позицията на постоянните зъби в последствие. Ето защо бебешките зъби се нуждаят от специални грижи. В серията „Logodent“ има продукти за орална хигиена, които са вкусни, с освежаващо ментово масло и природен аромат на ягода. Билковите екстракти леко оцветяват детските гелове и ги правят привлекателни за малките чистници.
В продуктите са включени екстракти от ехинацея и зелен чай, които осигуряват ефективна грижа за устната кухина. Те помагат да се води ефективна борба с бактериите, които причиняват плака и кариес. Екстрактите от хамамелис, лайка и смирна защитават венците и предотвратяват възпалението им. Минималното съдържание на силициев гел отстранява зъбните отлагания.

Изследванията на специалистите на "Logona" са довели до разработването на уникални природни пасти и билкови концентрати за изплакване, които предлагат нежно почистване на чувствителните зъби и помага да се намали значително болезнената чувствителност. Минералната съставка в тях - калиев хлорид – въздейства на зъбния нерв, като по този начин се намалява болезнената чувствителност на зъбите. Всички пасти за зъби, гелове и концентрати са 100% без съдържание на флуор. Концентратът е преминал Öko consumer test, като резултата е - “good”.

Характеристики на продуктите от серията "Logodent":
  • Продуктите за орална хигиена от серията отговарят на строгите критерии за контрол на качеството на натуралната козметика (BDIH, а някои и NaTrue).
  • Продуктите не съдържат синтетични оцветители, аромати и консерванти.
  • Съдържат екстракти от биологично отглеждани растения.
  • Произведени са в Германия.
  • При създаването им не са правени тестове върху животни.
  • Притежават сертификат „Vegan“.
  • Не съдържат глутен.
За Logona
В историята на европейската натурална козметика има име, което се свързва с началото на началата в "зелената вълна" на бранша. Това е името на немската марка "Logona", която се ражда от необузданата любов на младото поколение и духа на екологичното движение от 70-те години на ХХ в. Заедно с малкия си отбор от съмишленици, тогава 26-годишният Ханс Хензел взима решение да предлага висококачествени натурални козметични продукти. През 1987 г. той основава "Lorien Goods", последван от най-големите успехи в областта на натуралната козметика, която вече повече от 35 години предлага козметика, която е грижовна не само към хората, но и към природата.

Всичко започва през 1975 г., когато Хензел основава "Die Alraune" - един от първите магазини за здравословни храни в Германия. Продуктовата гама се състои от зърнени храни, подправки, билки и натурална козметика, внесени от Великобритания и Испания.
Само три години по-късно, с цел да предложат на клиентите си козметика, в която няма вредни, съмнителни или наистина опасни химикали, той решава да направи информационни листовки за използването на натуралната козметика. Раздадени са над 100 000 брошури.

През 1981 г. екипът на Хензел полага сизифовски усилия, за да се бори срещу синтетичните химикали, с които се обработват суровините в козметиката. Затова всички от "Lorien Goods" се ангажират да гарантират, че суровините, които използват в своите продукти, отговарят на собствените им стандарти за качество. Те започват да търсят сами билки, цветя и растения, които да отговарят на високите им изисквания, като не се двоумят да го правят и в чужбина, както и директно от земеделските производители, които отглеждат лечебни растения по биологичен начин. Кухнята на съмишлениците се превръща в импровизирана лаборатория за създаване на първоначалните формули, като първите продукти са изработени в преустроен гараж.

В зората на 80-те години "зелените" поддръжници на Хензел правят своите пионерски, новаторски продукти: първата естествена козметика за страдащите от алергии и първите чисто билкови бои за коса без синтетични добавки. В този "цветен" пазарен сегмент "ЛОГОНА" продължава да води и днес. В създадената от тях билкова линия бои за коса през 1985 г., особено се отличава къната, която е базирана на био суровини от Египет (удостоена с награда Alternative през 2003 година).

През 1985 г., компанията е принудена от съда да смени името си, поради аналогията с "Loreal". Така "Lorien" става "Logona Naturkosmetik". Това не променя положителната нагласа на клиентите и нарастването на феновете на великолепните продукти с марката "Logona".
През 1988 г. излиза първият техен органичен слънцезащитен продукт, а през 1989 г. – първата декоративна козметика на компанията.

От 1994 г. стартира производството на първите напълно естествени шампоани на немската марка. Те съдържат само растителни повърхностно активни вещества и нямат синтетични съставки. За сравнение - 15 години по-късно, шампоани, които са сертифицирани по най-високите френски стандарти за органични козметични продукти, все още съдържат синтетични повърхностно активни вещества.
През втората половина на 1990 г. , компанията активно се бори за етикета "натурална козметика". Целта е да има ясни правила за натуралната козметика и по-голяма прозрачност за клиентите.

През 1996 г. Хайнц-Юрген Вейланд, управител на "LOGOCOS", става председател на работна група, представляваща различни производители, които искат да изработят стандарти в тази насока. Чак през 2001 г. е утвърден стандарта "BDIH" за натурална козметика, което е сериозна крачка напред. А през 2008 г. "Логона" патентова крем-боите си за коса, които са без всякакви синтетични добавки. За разлика от всички други билкови бои за коса, техните "Color Creme" дори не трябва да се разбъркват. Те са готова да се използват веднага и са особено практични за оцветяване на корените на косата. А след като започва да се стреми към чистия състав на боите, компанията става част и от инициаторите на стриктното спазване на "NATRUE" стандарта за натурални и органични козметични продукти. Следващата крачка на "Logona", поглеждайки към 35-годишната си история, е да каже: "Благодаря ти, природа!", защото именно тя е източникът на всички великолепни оздравителни и разкрасителни продукти, създадени за хората.

Сертифициране и качество на продуктите
Днес продуктите на "Logona" продължават да бъдат създавани с помощта на естествени съставки, голяма част от които са и от биоземеделие. Нито един продукт не се тества върху животни, като това е изключително важно правило в компанията. Както казват от ръководството: "Борбата срещу опитите върху животни в Китай и прилагането на алтернативни методи за изпитване са от огромно значение в нашата компания. Поради тази причина, ние се ангажираме да работим за правата на животните и сме в тясно сътрудничество с организация "PETA" ("Хора за етично отношение към животните")".

Към пълната забрана за тестове върху животни от компанията добавят още едно правило: провеждане на контрол във всеки един етап от производството на формулите. След всичко това готовите продукти преминават както през строга вътрешна проверка, така и през изискванията на независими сертифициращи органи.


За каталога на компанията резултатите от усилената работа са:
Качество, посочено с печат "BIO" – когато поставя този печат на дадена опаковка, компанията посочва високото съдържание на органични съставки във формулата, като произходът им е гарантиран от "Logona".
Голям брой продукти, определяни като подходящи за вегани и съдържащи само растителни съставки.
Създаване на безглутенови продукти за всеки с алергия към глутен, на които "Логона" поставя печат, за да ги маркира като такива.
Формули, разработени без съдържание на лактоза и подходящи за хората с лактозна непоносимост и алергия.
Продукти, произведени в съответствие с регламентите на организация "PETA", което гарантира, че не са тествани върху животни.
Получаване на международно признатите сертификати "NATRUE" и "BDIH", удостоверяващи качеството на натуралните и биологични козметични продукти.
Начин на употреба
  • От порастването на първия млечен зъб, почиствайте веднъж дневно.
  • От 2-годишна възраст, мийте зъбите 2 пъти дневно, използвайки паста с количество, колкото грахово зърно.
Сертификати
Продуктът е сертифициран от NaТrue.
Още продукти от серията "Logona Logodent"
Други интересни предложения
Logodent Happy Kids Strawberry Toothgel
Детска гел паста за зъби с био екстракт от ягода от серията "Logodent"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Lavera Baby & Kinder Neutral Wash Lotion & Shampoo
Шампоан и измиващ лосион в едно за коса и тяло за бебета и деца от серията "Baby & Kinder Neutral"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Urtekram Tuttifrutti Children's Toothpaste
Детска паста за зъби с плодов вкус, без флуорид
Цена:  7.60 лв.
Lavera Basis Sensitiv Kid's Tooth Gel
Детски гел за зъби от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  7.60 лв.
Astera Strawberry
Детска паста за зъби с аромат на ягода
Цена:  1.99 лв.
My Little Vademecum Green Apple Toothpaste
Детска паста за млечни зъби с вкус на зелена ябълка
Цена:  2.79 лв.
My Little Vademecum Strawberry Toothpaste
Детска паста за млечни зъби с вкус на ягода
Цена:  2.79 лв.
Lavera Baby & Kinder Neutral Extra Sensitive Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло за бебета и деца от серията "Baby & Kinder Neutral"
Цена:  14.70 лв.
Био вода от лайка
Разфасовка от 250 ml
Цена:  8.95 лв.
Измиващ гел за млечни зъбки
От серията "Topfer Babycare"
Цена:  10.95 лв.
Назад към "Детски пасти за зъби"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}