|
![]() |
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Този продукт може да бъде доставен в дните: Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или Петък 13-12-2019 г. Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време. ![]() Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
|
- Описание
- Състав
- За L'Oreal Paris
Коригирайте несъвършенствата за миг с иновативната база за грим от "L'Oreal". Тя подготвя лицето за нанасяне на грима, като изглажда и прикрива недостатъците. Кайсиевите цветни пигменти в състава придават лъчезарен и здравословен вид на скучната и уморена кожа. Изключително леката формула не запушва порите и поддържа влагата в кожните клетки. Текстурата се нанася лесно и се плъзга върху кожата, осигурявайки идеално гладко покритие. Лицето ви е готово за равномерно и безупречно нанасяне на любимия ви фон дьо тен. Базата "заключва" грима и удължава неговата трайност.
Характеристики:
* Според производителя.
Характеристики:
- придава лъчезарен и здравословен вид на лицето
- подготвя кожата за нанасяне на грима
- осигурява 24-часова хидратация на кожата*
- удължава трайността на грима върху лицето
- изключително лека формула
* Според производителя.
- Aqua / Water
- Dimethicone
- Isododecane
- Ethylhexyl Methoxycinnamate
- Nylon-12
- Glycerin
- PEG-10 Dimethicone
- Propylene Glycol
- Alcohol Denat.
- Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
- Phenoxyethanol
- Synthetic Fluorphlogopite
- Sodium Chloride
- Caprylyl Glycol
- Disteardimonium Hectorite
- Sodium Dehydroacetate
- Propylene Carbonate
- Disodium EDTA
- Alumina
- Disodium Stearoyl Glutamate
- Aluminum Hydroxide
- BHT
- Tin Oxide
- Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
- May contain:
- CI 77891 / Titanium Dioxide
- Mica
- CI 77491, CI 77492 / Iron Oxides
- CI 19140 / Yellow 5 Lake
- CI 42090 / Blue 1 Lake

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.
Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).
През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.
През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.
60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.
От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.
В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.
Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.
През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.
През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.
През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.
В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
- Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
- Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
- Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
- Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
- Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.
Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
- Препоръчително е преди употреба да почистите лицето си.
- Нанесете на лицето и шията си с върховете на пръстите си, с кръгови движения
- След базата нанесете фон дьо тен, ако имате нужда.
- Продуктът може да се използва и самостоятелно.
Рейтинг


![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 15.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer Озаряваща база за грим от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 15.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer Матираща база за грим от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 15.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Unlimited Mascara Спирала за дълги мигли от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 19.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infallible Matte Foundation Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цени: 13.99÷19.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 26.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infaillible More Than Concealer Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 13.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 17.99 лв.
|

![]() |
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible" Loreal Paris |
Цена: 13.99 лв.
|

![]() |
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser Гелообразна основа за грим с матиращ ефект Maybelline |
Цена: 9.99 лв.
|

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |
Закупилите този продукт, купуват също
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |