store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal False Lash X Fiber Xtreme Resist Mascara - Водоустойчива ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Спирала "L'Oreal False Lash X Fiber Xtrem...
 

L'Oreal False Lash X Fiber Xtreme Resist Mascara


Водоустойчива спирала с ефект изкуствени мигли
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи с отстъпка -24% до 21-05-2019г.
Цена:  21.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#218324
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523593736
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка13.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.80 / 16.50 / 1.80 cm
Тегло0.036 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Спиралата "L'Oreal X Fiber" от L'Oréal" създава ефект "изкуствени мигли", който издържа дори при най-екстремните ситуации. Тя е с иновативна технология с 20 пъти повече фибри* и екстремна водоустойчивост. Само с две лесни стъпки, спиралата осигурява обем, дължина и повдигане на косъмчетата още от корените. Вече нямате нужда от изкуствени мигли или екстеншъни за мигли. Несравнимият обем се постига моментално с помощта на наситения черен праймър. Спиралата удължава миглите, благодарение на другата си част - водоустойчив туш с фибри. Тя е с кремообразна текстура, която позволява лесно и безупречно нанасяне. Фибрите представляват малки изкуствени влакънца, които се прикрепят към миглите и ги издължават. Благодарение на водоустойчивата си формула, спиралата не се размазва и разтича. Тя издържа през целия ден, дори след интензивна тренировка във фитнеса.
Спиралата "L'Oreal X Fiber Xtreme Resist" придава драматизъм на погледа, който няма как да остане незабелязан.

* В сравнение със спиралата "X Fiber Superstar".
Състав на базата:
  • Isododecane
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dilinoleic Acid / Butanediol Copolymer
  • Aqua / Water
  • Allyl Stearate / Va Copolymer
  • Oryza Sativa Cera / Rice Bran Wax
  • Paraffin
  • Alcohol Denat.
  • Polyvinyl Laurate
  • Vp / Eicosene Copolymer
  • Propylene Carbonate
  • Talc
  • Synthetic Beeswax
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • PEG-30 Glyceryl Stearate
  • Candelilla Cera / Candelilla Wax
  • Panthenol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • BHT
  • May contain: CI 77499 / Iron Oxides
Състав на спиралата:
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dilinoleic Acid / Butanediol Copolymer
  • Aqua / Water
  • Allyl Stearate / Va Copolymer
  • Alcohol Denat.
  • Oryza Sativa Cera / Rice Bran Wax
  • Paraffin
  • Polyvinyl Laurate
  • Vp / Eicosene Copolymer
  • Rayon
  • Propylene Carbonate
  • Talc
  • Synthetic Beeswax
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • PEG-30 Glyceryl Stearate
  • Candelilla Cera / Candelilla Wax
  • Nylon-6
  • Panthenol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Silica
  • Triethoxycaprylylsilane
  • BHT
  • May Contain: CI 77499 / Iron Oxides
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете с нанасянето на основата за мигли.
  • Нанесете първо върху горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Преди да е изсъхнала основата, нанесете и фибрите по същия начин.
  • За по-голям ефект, повторете приложението на фибрите.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "L'Oreal False Lash X Fiber Xtreme Resist Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - спирала
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener - Заздравител за нокти с деликатен цвят - спирала
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят

Essie
Избор за нюанс на заздравителя:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Automatic Brow Pencil - Автоматичен молив за оформяне на вежди с четка - спирала
Vivienne Sabo Brow Arcade Automatic Brow Pencil
Автоматичен молив за оформяне на вежди с четка

Vivienne Sabo
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Vivienne Sabo Jolies Levres Lip Pencil - Молив за устни - спирала
Vivienne Sabo Jolies Levres Lip Pencil
Молив за устни

Vivienne Sabo
12 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - спирала
Двустранна пила за нокти с мотиви
С грит 180/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
Sally Hansen Miracle Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект - спирала
Sally Hansen Miracle Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект

Sally Hansen
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.70 лв.
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof - Clear - Безцветно водоустойчиво лепило за изкуствени мигли от серията "Power Lashes" - спирала
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof - Clear
Безцветно водоустойчиво лепило за изкуствени мигли от серията "Power Lashes"

Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls - Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour" - спирала
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.30 лв.
Artdeco Ceramic Nail Lacquer - Керамичен лак за нокти - спирала
Artdeco Ceramic Nail Lacquer
Керамичен лак за нокти

Artdeco
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.50 лв.
Двустранна пила за нокти - С грит 150/240 - спирала
Двустранна пила за нокти
С грит 150/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Двустранна пила за нокти - За оформяне и заглаждане с грит 180/600 - спирала
Двустранна пила за нокти
За оформяне и заглаждане с грит 180/600

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Двустранна пила за нокти - С грит 240/320 - спирала
Двустранна пила за нокти
С грит 240/320

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.

L'Oreal False Lash X Fiber Xtreme Resist Mascara


Водоустойчива спирала с ефект изкуствени мигли
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи с отстъпка -24% до 21-05-2019г.
Цена:  21.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#218324
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523593736
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка13.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.80 / 16.50 / 1.80 cm
Тегло0.036 kg
Още снимки на тази спирала
Спирала "L'Oreal False Lash X Fiber Xtrem...
Описание
Спиралата "L'Oreal X Fiber" от L'Oréal" създава ефект "изкуствени мигли", който издържа дори при най-екстремните ситуации. Тя е с иновативна технология с 20 пъти повече фибри* и екстремна водоустойчивост. Само с две лесни стъпки, спиралата осигурява обем, дължина и повдигане на косъмчетата още от корените. Вече нямате нужда от изкуствени мигли или екстеншъни за мигли. Несравнимият обем се постига моментално с помощта на наситения черен праймър. Спиралата удължава миглите, благодарение на другата си част - водоустойчив туш с фибри. Тя е с кремообразна текстура, която позволява лесно и безупречно нанасяне. Фибрите представляват малки изкуствени влакънца, които се прикрепят към миглите и ги издължават. Благодарение на водоустойчивата си формула, спиралата не се размазва и разтича. Тя издържа през целия ден, дори след интензивна тренировка във фитнеса.
Спиралата "L'Oreal X Fiber Xtreme Resist" придава драматизъм на погледа, който няма как да остане незабелязан.

* В сравнение със спиралата "X Fiber Superstar".
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете с нанасянето на основата за мигли.
  • Нанесете първо върху горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Преди да е изсъхнала основата, нанесете и фибрите по същия начин.
  • За по-голям ефект, повторете приложението на фибрите.
Други интересни предложения
L'Oreal Volumissime Royale Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar X Fiber Mascara
Спирала и база за мигли 2 в 1 за зашеметяващ звезден поглед
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  21.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Hippie Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes
Черна спирала за обемни мигли
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво