Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    L'Oreal Men Exp...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant


Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи с отстъпка -33% до 22-10-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#218286
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523595556
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 17.40 / 4.00 cm
Тегло0.126 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" създават спрей дезодорант за мъже, който осигурява дълготрайна защита от изпотяване - до 48 часа* и не оставя следи по дрехите. Уникалната му формула предотвратява образуването на смущаващи бели и жълти петна под мишниците, както и предпазва от втвърдяване на тъканите. Дезодорантът ефективно контролира потенето и неутрализира неприятните миризми. Той оставя след себе си интензивен тонизиращ аромат.
Мъже, бъдете уверени и мислете за важните дела - дезодорантът "Shirt Protect" е помислил за останалото!

Действия на дезодоранта:
  • против жълти петна
  • против бели петна
  • против петна от изпотяване
  • против загрубяване на тъканите

* Инструментален тест.
  • Isobutane
  • Aqua / Water
  • Dimethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Parfum / Fragrance
  • Tocopherol
  • Phenoxyethanol
  • Dimethiconol
  • Limonene
  • Linalool
  • Tetrasodium Glutamate Diacetate
  • Citronellol
  • Citral
  • Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Напръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - дезодорант
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
35 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - дезодорант
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - дезодорант
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - дезодорант
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - дезодорант
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - дезодорант
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
253 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - дезодорант
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - дезодорант
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
12 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - дезодорант
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick - Дуо стик руж и хайлайтър за лице - дезодорант
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Nivea Soft Body Milk - Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа - дезодорант
Nivea Soft Body Milk
Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа

Nivea
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  8.29 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - дезодорант
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - дезодорант
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - дезодорант
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream - Бебешки витаминен крем против подсичане - дезодорант
Mustela Bebe 123 Vitamin Barrier Cream
Бебешки витаминен крем против подсичане

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  11.60 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - дезодорант
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - дезодорант
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Golden Rose Silky Touch Compact Powder - Пудра за лице с копринен протеин - дезодорант
Golden Rose Silky Touch Compact Powder
Пудра за лице с копринен протеин

Golden Rose
Избор за номер на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Golden Rose Stick Foundation - Стик фон дьо тен - дезодорант
Golden Rose Stick Foundation
Стик фон дьо тен

Golden Rose
Избор за номер на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - дезодорант
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
15 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - дезодорант
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - дезодорант
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
51 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar - Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering" - дезодорант
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar
Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Golden Rose Eyeliner Pencil - Класически цветен молив за очи - дезодорант
Golden Rose Eyeliner Pencil
Класически цветен молив за очи

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.59 лв.

L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant


Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи с отстъпка -33% до 22-10-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#218286
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523595556
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 17.40 / 4.00 cm
Тегло0.126 kg
Описание
Специалистите от "L'Oreal" създават спрей дезодорант за мъже, който осигурява дълготрайна защита от изпотяване - до 48 часа* и не оставя следи по дрехите. Уникалната му формула предотвратява образуването на смущаващи бели и жълти петна под мишниците, както и предпазва от втвърдяване на тъканите. Дезодорантът ефективно контролира потенето и неутрализира неприятните миризми. Той оставя след себе си интензивен тонизиращ аромат.
Мъже, бъдете уверени и мислете за важните дела - дезодорантът "Shirt Protect" е помислил за останалото!

Действия на дезодоранта:
  • против жълти петна
  • против бели петна
  • против петна от изпотяване
  • против загрубяване на тъканите

* Инструментален тест.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Напръскайте подмишниците, като държите флакона на разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена кожа.
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Още мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.59 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash
Лосион за след бръснене с антибактериален ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.59 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Gel
Гел за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Deomilk Beauty Elixir Sensitive Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
Nivea Deomilk Beauty Elixir Sensitive
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
Nivea Deomilk Beauty Elixir Dry Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
Nivea Deomilk Beauty Elixir Dry
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
Nivea Deomilk Beauty Elixir Fresh Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
Nivea Deomilk Beauty Elixir Fresh
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Beauty Elixir"
Цена:  6.59 лв.
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  6.90 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.69 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Цена:  4.69 лв.
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на диня и иланг-иланг
Цена:  4.69 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.69 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  5.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Цена:  5.65 лв.
Garnier Neo Dry Mist Pantenol Plus Deodorant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Garnier Deo Mineral"
Цена:  5.99 лв.
Rexona Pink Blush Anti-Prespirant
Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.90 лв.
Palmolive Men Sport Deodorant Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  4.90 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.69 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.69 лв.
Lady Speed Stick Gel Invisible
Дамски гел стик против изпотяване
Цена:  7.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Цена:  5.69 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Syoss Pure
Козметика за коса
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги