Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ро...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    L'Oreal Men Exp...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи с отстъпка -33% до 22-12-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#218282
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523595518
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 12.00 / 5.00 cm
Тегло0.083 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" създават ролон дезодорант за мъже, който осигурява дълготрайна защита от изпотяване - до 48 часа*. Той успешно неутрализира неприятните миризми и контролира потенето. Ефикасната му формула се базира на технология Ceramic Sistem, която осигурява защита при много горещо време, дори при 45°C**. Тя съдържа специални керамични частици, които предпазват от изпотяване при рязко покачване на температурата, интензивна физическа активност, стрес, емоции и други. Без повече влажни петна - ролон дезодорантът "Thermic Resist" поддържа мишниците сухи през целия ден. Той е компактен и се нанася лесно, благодарение на неговата XXL ролка, специално проектирана за мъже. Оставя след себе си дълготраен чист и охлаждащ аромат.

* Инструментален тест.
** Ин виво тест.
  • Aqua / Water
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Dimethicone
  • C14-22 Alcohols
  • Parfum / Fragrance
  • Steareth-100 / PEG-136 / HDI Copolymer
  • Perlite
  • C12-20 Alkyl Glucoside
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Disteardimonium Hectorite
  • Citral
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Детска четка за коса за лесно разресване - Frozen 2 - От серията "Замръзналото кралство" - дезодорант
Детска четка за коса за лесно разресване - Frozen 2
От серията "Замръзналото кралство"

Air-Val International
Избор за дизайн на четката:
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  13.90 лв.
Nivea Straight Styling Primer - Стилизиращ праймър за права коса - дезодорант
Nivea Straight Styling Primer
Стилизиращ праймър за права коса

Nivea
Стандартна цена 9.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.29 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - дезодорант
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
Essence Be Kissed By The Moon Eye & Face Palette - Палитра с грим за лице и очи - дезодорант
Essence Be Kissed By The Moon Eye & Face Palette
Палитра с грим за лице и очи

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.79 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - дезодорант
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Сенки за вежди - Комплект в кутия с апликатор и шаблони - дезодорант
Сенки за вежди
Комплект в кутия с апликатор и шаблони

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - дезодорант
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
11 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Essence Nail Art Magnet - Магнит за лак за нокти от серията "Nail Art" - дезодорант
Essence Nail Art Magnet
Магнит за лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Playtex Beyond Super - Дамски тампони с апликатор в опаковка от 8 броя - дезодорант
Playtex Beyond Super
Дамски тампони с апликатор в опаковка от 8 броя

Playtex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
Philips OneBlade QP2520/20 - Стилизатор за брада - дезодорант
Philips OneBlade QP2520/20
Стилизатор за брада

Philips
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  65.60 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - дезодорант
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner - Олекотен балсам за обем за тънка коса - дезодорант
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner
Олекотен балсам за обем за тънка коса

Syoss
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване за мъже - дезодорант
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - дезодорант
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Syoss Blond Lighteners SalonPlex - Изрусител за коса от серията "SalonPlex" - дезодорант
Syoss Blond Lighteners SalonPlex
Изрусител за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
Избор за нюанс на изрусителя:
Цена:  7.79 лв.
Essence Cosmic Lights Nail Polish - Лак за нокти с холограмен ефект - дезодорант
Essence Cosmic Lights Nail Polish
Лак за нокти с холограмен ефект

Essence
Избор за цвят на лака:
Цена:  5.00 лв.
Golden Rose Metals Metallic Nail Color - Лак за нокти с метален блясък - дезодорант
Golden Rose Metals Metallic Nail Color
Лак за нокти с метален блясък

Golden Rose
12 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.99 лв.
Golden Rose Holographic Nail Colour - Холограмен лак за нокти - дезодорант
Golden Rose Holographic Nail Colour
Холограмен лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Цена:  6.40 лв.

L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи с отстъпка -33% до 22-12-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#218282
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523595518
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 12.00 / 5.00 cm
Тегло0.083 kg
Описание
Специалистите от "L'Oreal" създават ролон дезодорант за мъже, който осигурява дълготрайна защита от изпотяване - до 48 часа*. Той успешно неутрализира неприятните миризми и контролира потенето. Ефикасната му формула се базира на технология Ceramic Sistem, която осигурява защита при много горещо време, дори при 45°C**. Тя съдържа специални керамични частици, които предпазват от изпотяване при рязко покачване на температурата, интензивна физическа активност, стрес, емоции и други. Без повече влажни петна - ролон дезодорантът "Thermic Resist" поддържа мишниците сухи през целия ден. Той е компактен и се нанася лесно, благодарение на неговата XXL ролка, специално проектирана за мъже. Оставя след себе си дълготраен чист и охлаждащ аромат.

* Инструментален тест.
** Ин виво тест.
Състав
  • Aqua / Water
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Dimethicone
  • C14-22 Alcohols
  • Parfum / Fragrance
  • Steareth-100 / PEG-136 / HDI Copolymer
  • Perlite
  • C12-20 Alkyl Glucoside
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Disteardimonium Hectorite
  • Citral
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте до пълното изсъхване преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена кожа.
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Още мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert"
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Дезодоранти против изпотяване
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  6.90 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.89 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Цена:  4.89 лв.
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на диня и иланг-иланг
Цена:  4.89 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.89 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  5.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.89 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  5.49 лв.
Garnier Mineral Action Control+ Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  5.49 лв.
Byphasse Deodorant Cotton Flower
Ролон против изпотяване със свеж аромат на памук
Цена:  4.40 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Цена:  5.65 лв.
Biotrade Odorex Deo Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване за ръце и подмишници
Цена:  15.90 лв.
Rexona Pink Blush Anti-Prespirant
Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.90 лв.
Palmolive Men Sport Deodorant Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  4.90 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.69 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.69 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Цена:  5.69 лв.
Lady Speed Stick Gel Invisible
Дамски гел стик против изпотяване
Цена:  7.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Цена:  5.69 лв.
Fa Sensitive Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Цена:  4.89 лв.
Fa Invisible Sensitive Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Цена:  4.89 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Назад към "Ролон дезодоранти"
Коледни подаръци
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Промоция "Markwins"
Комплекти и куфарчета с гримове с 25% отстъпка.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво