store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За боядисана коса    Elseve Color Vive Low Shampoo 3 i...
Начало   Козметика    ...    ...    За боядисан...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за боядисана коса

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#218188
ВидШампоан
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - шампоан
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil" - шампоан
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair - Подхранващо олио за всеки тип коса - шампоан
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма и запазва цвета - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата и предпазване на цвета от избледняване*. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа за цвета. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с еликсир от ленено семе, който дълбоко подхранва и хидратира косaта и витамин E, който подсилва и заздравява структурата ѝ. Добавеното кокосово масло има почистващо действие. Шампоанът от серията "Color Vive" е предназначен за крехка и боядисана коса. Той премахва нежно замърсяванията, помага за лесно разплитане на краищата и запазва блясъка на цвета за по-дълго.

* Инструментален тест.
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Coco-Betaine
  • Potato Starch Modified
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tocopherol
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-7
  • Poly (Linseed Oil)
  • Fumaric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • BHT
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrnce
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания (спрямо дължината на косата) върху мокра коса от корените до краищата.
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Рейтинг
Рейтинг: 8.25 / 4 гласа 
За да оцените шампоана "Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+ - Възстановяваща хартиена маска за лице - шампоан
L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+
Възстановяваща хартиена маска за лице

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - шампоан
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
42 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - шампоан
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
252 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - шампоан
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Canni Rubber System Camouflage Base - Цветна база за гел лак - шампоан
Canni Rubber System Camouflage Base
Цветна база за гел лак

Canni
Избор за цвят на базата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni 3D Cat Eye Gel Polish - Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око - шампоан
Canni 3D Cat Eye Gel Polish
Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око

Canni
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes - Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert" - шампоан
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant - Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк - шампоан
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Marion Hyaluron Hydration Serum - Хидратиращ серум за лице и деколте с хиалуронова киселина - шампоан
Marion Hyaluron Hydration Serum
Хидратиращ серум за лице и деколте с хиалуронова киселина

Marion
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - шампоан
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - шампоан
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Canni Metal Gel Polish - Гел лак за нокти с огледален хром ефект - шампоан
Canni Metal Gel Polish
Гел лак за нокти с огледален хром ефект

Canni
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Лакочистител за гел лак с аромат на дива роза и ванилия - шампоан
Лакочистител за гел лак с аромат на дива роза и ванилия
Killys
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h - Черна спирала за мега обем - шампоан
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche - Молив за устни - шампоан
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Schwarzkopf Color Expert Supreme-Care Color Cream - Трайна крем боя за коса със серум против накъсване с OmegaPlex® - шампоан
Schwarzkopf Color Expert Supreme-Care Color Cream
Трайна крем боя за коса със серум против накъсване с OmegaPlex®

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Golden Rose Lipliner - Молив за устни - шампоан
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - шампоан
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
31 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D" - шампоан
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up - Дълготраен матиращ фон дьо тен - шампоан
Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up
Дълготраен матиращ фон дьо тен

Catrice
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.30 лв.
Carefree Aloe Intimate Wipes - Интимни кърпички с алое вера в опаковка от 20 броя - шампоан
Carefree Aloe Intimate Wipes
Интимни кърпички с алое вера в опаковка от 20 броя

Carefree
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Elseve Extraordinary Clay Mask - Маска за мазни корени и сухи краища с глина - шампоан
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
First Austria Hair Curler FA-5671-5 - Маша за коса с керамично покритие - ∅ 25.5 mm - шампоан
First Austria Hair Curler FA-5671-5
Маша за коса с керамично покритие - ∅ 25.5 mm

First Austria
Избор за цвят на машата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
SNB Sugar Scrub - Захарен скраб за крака с какао и растителни масла - шампоан
SNB Sugar Scrub
Захарен скраб за крака с какао и растителни масла

SNB
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.

Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за боядисана коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#218188
ВидШампоан
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Mist
Подхранващо олио за увредена коса
Цена:  13.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Цена:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  6.79 лв.
Описание
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма и запазва цвета - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата и предпазване на цвета от избледняване*. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа за цвета. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с еликсир от ленено семе, който дълбоко подхранва и хидратира косaта и витамин E, който подсилва и заздравява структурата ѝ. Добавеното кокосово масло има почистващо действие. Шампоанът от серията "Color Vive" е предназначен за крехка и боядисана коса. Той премахва нежно замърсяванията, помага за лесно разплитане на краищата и запазва блясъка на цвета за по-дълго.

* Инструментален тест.
Състав
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Coco-Betaine
  • Potato Starch Modified
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tocopherol
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-7
  • Poly (Linseed Oil)
  • Fumaric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • BHT
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrnce
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания (спрямо дължината на косата) върху мокра коса от корените до краищата.
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за нормална до суха коса "Elseve Extraordinary Oil Coconut"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с витамин E
Козметика за коса с кокос
Козметика за коса с ленено масло
Козметика за тяло с ленено масло
Козметика за лице с ленено масло
Декоративна козметика с кокос
Козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Назад към "Шампоани за боядисана коса"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Декоративна козметика
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги