За подчертаването на красотата на една жена винаги от значение са малките акценти във визията. И това е така, независимо от хода на времето или смяната на тенденциите в модата. Е, като че ли преди дълги години създателите на козметичната марка "
Flormar" смятат същото. Може би точно заради това първите продукти в каталога на марката са разноцветни лакове за нокти, които да допълват визията. Но въпреки скромното начало с каталог, в който има единствено лакове за нокти, "Flormar" постепенно успява да се разрасне и да постигне впечатляващ успех.
Първите стъпки към постиженията започват през 1970 г., когато "Flormar" е основана в Милано, Италия. През годините козметичната марка става все по-популярна с разнообразната цветова гама на лаковете си за нокти. Но с течение на времето, към успехите марката добавя и една промяна. През 1986 г. производството се премества в нови и модерни фабрики в Турция. Скоро след промяната и въпреки новото място "Flormar" става безспорно призната любима марка на лакове за нокти и се нарежда до лидерите на козметичния пазар в Турция. А постигнатите успехи стават движеща сила за появата на нова гама от продукти. Сред първите попълнения са руж за лице, спирала за очи и сенки за очи. С тях "Flormar" поставя началото на спазваната и до днес своя политика: да предложи пълна гама от декоративна козметика, като за продуктите да са характерни качество и достъпни цени. Изпълнявайки това, с течение на времето марката добавя все нови и нови попълнения в каталога. А през последните години предлага богата гама от над 800 продукта. И именно с разнообразието в каталога си "Flormar" успява да подари "вълшебната" доза индивидуалност на дамите. Ослепителни палитри сенки за очи,
лак за нокти,
дълготрайно стик червило или блестящ гланц за устни, спирала за още по-обемни мигли, прахообразна пудра, руж на перли или течен фон дьо тен за лице – всяка жена може да избира няколко полезни "помощници", с които да подчертават красотата си.
По пътя на развитието си обаче "Flormar" има за цел не само да отговарят на нуждите на клиентите чрез създаване на нови и иновативни продукти, а и чрез подобряване на вече съществуващите така, че да отговарят на тенденциите. За да постигне това, професионалният екип на марката създава концепции за промяна и за поява на нови попълнения почти всяка година. А достигането до всичко това, става с внимание както към модните тенденции, така и към мнението на клиентите, получено чрез проучвания на пазара. Но ако до преди години те са се осъществявали в границите на Турция, сега се разпростират на много по-голяма територия. От първия си износ през 1998 г., през последните години продуктите на "Flormar" достигат до над 80 държави и могат да се видят в над 40 000 магазина по целия свят.
Днес "Flormar" се смята за една от най-популярните марки в своя сегмент. Екипът продължава да подобрява каталога във фабриките в Турция, които достигат производствен капацитет от над 7 милиона продукта месечно. А новите попълнения, са винаги в крак с времето и тенденциите. Що се отнася до резултата от разработените формули, специалистите се стремят да бъде такъв, какъвто го показва мотото на марката. А то гласи: "Оставете "Flormar" да добави развлечение във Вашия живот! Не забравяйте, че да си жена е удоволствие".