store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Turbo - Самобръсначка и гел ...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Turbo


Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  20.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 26-02-2018 г. или
Вторник 27-02-2018 г.
Продукт#216516
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455164
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката23.00 / 21.50 / 5.70 cm
Тегло0.355 kg
  • Описание
  • За Gillette
Комфортното и перфектно бръснене е това, към което се стреми всеки мъж. Затова от "Gillette" предлагат подаръчен комплект, който би се харесал на мъжете. Той съдържа самобръсначка и гел за бръснене, които са грижовни към кожата на лицето. Включена е и специална кутия за път с елегантен дизайн.

Самобръсначката "Gillette Mach 3 Turbo" е създадена да осигури комфортно и безопасно бръснене. Тя разполага с три прецизно наточени остриета, които с лекота отрязват косъмчетата, без излишно триене и риск от раздразнения. Меки лентички, разположени под остриетата, спомагат за опъването на кожата и безпроблемното бръснене, само с едно движение. Овлажняваща "Lubrastrip" лента оставя по кожата невидим слой, като улеснява плъзгането на остриетата по кожата и намалява триенето. Ергономичната дръжка осигурява по-добър контрол на захвата, дори когато е мокра. Самобръсначката притежава индикатор за смяна - когато цветът на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Mach 3".

Гелът "Mach 3 Complete Defence" комбинира комфортно бръснене и пълноценна грижа за кожата в едно. Той образува богата успокояваща пяна, която позволява леко плъзгане на ножчетата, за безупречно гладко бръснене. Гелът омекотява косъмчетата и улеснява отстраняването им. Формулата му има охлаждащо и освежаващо действие. Той поддържа високо ниво на хидратация в кожата, защитава я от нараняване, появата на раздразнения и зачервяване. Резултатът е еластична, мека и здрава кожа.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
Комплектът съдържа:
  • гел за бръснене - 75 ml
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 2 броя
  • кутийка за пътуване
Рейтинг
За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Turbo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също

Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Turbo


Самобръсначка и гел за бръснене
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.90 лв.
Продукт#216516
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455164
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката23.00 / 21.50 / 5.70 cm
Тегло0.355 kg
Описание
Комфортното и перфектно бръснене е това, към което се стреми всеки мъж. Затова от "Gillette" предлагат подаръчен комплект, който би се харесал на мъжете. Той съдържа самобръсначка и гел за бръснене, които са грижовни към кожата на лицето. Включена е и специална кутия за път с елегантен дизайн.

Самобръсначката "Gillette Mach 3 Turbo" е създадена да осигури комфортно и безопасно бръснене. Тя разполага с три прецизно наточени остриета, които с лекота отрязват косъмчетата, без излишно триене и риск от раздразнения. Меки лентички, разположени под остриетата, спомагат за опъването на кожата и безпроблемното бръснене, само с едно движение. Овлажняваща "Lubrastrip" лента оставя по кожата невидим слой, като улеснява плъзгането на остриетата по кожата и намалява триенето. Ергономичната дръжка осигурява по-добър контрол на захвата, дори когато е мокра. Самобръсначката притежава индикатор за смяна - когато цветът на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Mach 3".

Гелът "Mach 3 Complete Defence" комбинира комфортно бръснене и пълноценна грижа за кожата в едно. Той образува богата успокояваща пяна, която позволява леко плъзгане на ножчетата, за безупречно гладко бръснене. Гелът омекотява косъмчетата и улеснява отстраняването им. Формулата му има охлаждащо и освежаващо действие. Той поддържа високо ниво на хидратация в кожата, защитава я от нараняване, появата на раздразнения и зачервяване. Резултатът е еластична, мека и здрава кожа.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
Комплектът съдържа:
  • гел за бръснене - 75 ml
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 2 броя
  • кутийка за пътуване
Още продукти от серията "Gillette Mach 3"
Назад
Детски кухни
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари.
Подарък от Vademecum
Купи паста за зъби Vademecum и ще получиш подарък - четка за зъби.
Направи си цветни кичури
За визията #Galaxyhair ти е нужна временната боя за коса "L'...
Nivea Caring Micellar Water
Мицеларна вода
Revlon ColorStay 2 in 1 Angled Kajal
Водоустойчив молив за очи със скосен връх и четка
Elcea
Френска боя за коса и козметика за боядисана коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Грей: По-тъмен
Дървени влакчета Hape