store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League - Самобръсн...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


Самобръсначка с резервни ножчета
Цена:  36.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 28-05-2018 г. или
Вторник 29-05-2018 г.
Продукт#216514
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018459582
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката15.50 / 21.50 / 5.00 cm
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • За Gillette
Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Аквамен и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа лимитирана самобръсначка от серията "Fusion" и резервни ножчета.

Самобръсначката "Fusion ProGlide FlexBall" е създадена с иновативна технология FlexBall™, която осигурява прецизно и безопасно бръснене, дори и при чувствителна кожа. Тази технология, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на бръснещата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да позволява максимално близък контакт на остриетата с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Fusion".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
  • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 4 броя
  • Рейтинг
    Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
    За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Мнения на посетители
     

    Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

    Вашето име:
    Тип:
    e-mail:
    Мнение:
     
    Важна информация!
    Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
    Закупилите този продукт, купуват също
    Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Visage - продукт
    Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Visage
    Kent
    Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
    Цена:  25.00 лв.

    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


    Самобръсначка с резервни ножчета
    Поръчай през телефона си сега.
    Лесно е!
    Цена:  36.60 лв.
    Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
    Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
    За цена и срок извън гр. София кликни тук.
    Този продукт може да бъде доставен в:
    Понеделник 28-05-2018 г. или
    Вторник 29-05-2018 г.
    Продукт#216514
    НаличностДа, на склад при доставчик
    Физически е наличен при доставчик на store.bg
    Марка
    Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
    EAN7702018459582
    Категории
    Подходящ заМъже
    За възрастНад 12 години
    Размери на опаковката15.50 / 21.50 / 5.00 cm
    Тегло0.150 kg
    Описание
    Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
    От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Аквамен и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа лимитирана самобръсначка от серията "Fusion" и резервни ножчета.

    Самобръсначката "Fusion ProGlide FlexBall" е създадена с иновативна технология FlexBall™, която осигурява прецизно и безопасно бръснене, дори и при чувствителна кожа. Тази технология, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на бръснещата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да позволява максимално близък контакт на остриетата с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Fusion".

    Характеристики:
    • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
    • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
    • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
    • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
    • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
    • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
    За Gillette
    Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

    Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

    През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

    Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

    Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

    В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

    За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

    Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
    В комплекта
    Комплектът съдържа:
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 4 броя
  • Още продукти от серията "Gillette Fusion"
    Назад
    Козметика на промоция
    Разгледай нашите козметични промо оферти през май.
    Козметика за обезкосмяване
    Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
    Супер подарък за теб!
    Виж тук как можеш да спечелиш страхотна модерна чантичка.
    Живей красиво балансиран!
    Разбери как можеш да получиш безплатен мини продукт Barnangen.
    Подарък от Markwins
    Разбери как да получиш подарък - комплект лакове за френски маникюр.
    Как да се защитим от слънцето?
    Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
    Maybelline Total Temptation
    Спирала за обемни мигли
    Schwarzkopf Color Expert
    Боя за коса с OmegaPlex технология
    L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
    Червило за изкусителни устни
    Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
    24 000 книги с 24% отстъпка
    Подари на косата си грижата, която заслужава на изгоди цени през май.