store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League - Самобръсн...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


Самобръсначка с резервни ножчета
Цена:  36.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Четвъртък 14-12-2017 г. или
Петък 15-12-2017 г.
Продукт#216514
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018459582
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката15.50 / 21.50 / 5.00 cm
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • За Gillette
Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Аквамен и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа лимитирана самобръсначка от серията "Fusion" и резервни ножчета.

Самобръсначката "Fusion ProGlide FlexBall" е създадена с иновативна технология FlexBall™, която осигурява прецизно и безопасно бръснене, дори и при чувствителна кожа. Тази технология, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на бръснещата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да позволява максимално близък контакт на остриетата с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Fusion".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
  • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 4 броя
  • Рейтинг
    Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
    За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Други интересни предложения
    Мнения на посетители
     

    Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

    Вашето име:
    Тип:
    e-mail:
    Мнение:
     
    Важна информация!
    Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
    Закупилите този продукт, купуват също

    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


    Самобръсначка с резервни ножчета
    Поръчай през телефона си сега.
    Лесно е!
    Цена:  36.60 лв.
    Продукт#216514
    НаличностДа, на склад при доставчик
    Физически е наличен при доставчик на store.bg
    Марка
    Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
    EAN7702018459582
    Категории
    Подходящ заМъже
    За възрастНад 12 години
    Размери на опаковката15.50 / 21.50 / 5.00 cm
    Тегло0.150 kg
    Описание
    Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
    От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Аквамен и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа лимитирана самобръсначка от серията "Fusion" и резервни ножчета.

    Самобръсначката "Fusion ProGlide FlexBall" е създадена с иновативна технология FlexBall™, която осигурява прецизно и безопасно бръснене, дори и при чувствителна кожа. Тази технология, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на бръснещата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да позволява максимално близък контакт на остриетата с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета "Gillette Fusion".

    Характеристики:
    • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
    • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
    • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
    • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
    • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
    • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
    За Gillette
    Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

    Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

    През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

    Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

    Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

    В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

    За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

    Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
    В комплекта
    Комплектът съдържа:
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 4 броя
  • Още продукти от серията "Gillette Fusion"
    Назад
    Подаръчни комплекти
    Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
    Промо през декември!
    Разгледай промо офертите в раздел Козметика през декември.
    Заблести в празничната нощ!
    Декоративна козметика за твоята шеметна визия.
    Спечели подарък "Bioten"
    Разбери как можеш да спечелиш подарък, докато пазаруваш козметика "...
    L'Oreal Botanicals Fresh Care
    Луксозна козметика за коса с натурални съставки
    Braun Silk-epil 9 Wet & Dry
    Епилатор за крака и тяло
    Mr. Burberry
    Мъжки парфюм
    Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
    Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!