store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League - Самобръс...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League


Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  59.90 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 11-12-2017 г. или
Вторник 12-12-2017 г.
Продукт#216444
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455232
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката25.00 / 21.50 / 6.00 cm
Тегло0.500 kg
  • Описание
  • За Gillette
Търсите специален подарък за любимия мъж?
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в оригинална подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Супермен и останалите известни герои от нашумелия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа самобръсначка и гел за бръснене.

Самобръсначката "Fusion ProShield" с елегантна дръжка, осигурява гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикантни лентички в двата края, преди и след остриетата. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена и оставя кожата безупречно гладка. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Гелът "Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport" е създаден с иновативна 2 в 1 формула, която ви осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за вашата кожа. Тя формира защитен слой върху нея, овлажнява и омекотява косъмчетата и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката, предпазвайки от нараняване и появата на раздразнения. Кожата остава гладка, мека и еластична, с лек освежаващ аромат. Гелът е подходящ за употреба и при чувствителна кожа.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League


Самобръсначка и гел за бръснене
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  59.90 лв.
Продукт#216444
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455232
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката25.00 / 21.50 / 6.00 cm
Тегло0.500 kg
Описание
Търсите специален подарък за любимия мъж?
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в оригинална подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Супермен и останалите известни герои от нашумелия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа самобръсначка и гел за бръснене.

Самобръсначката "Fusion ProShield" с елегантна дръжка, осигурява гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикантни лентички в двата края, преди и след остриетата. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена и оставя кожата безупречно гладка. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Гелът "Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport" е създаден с иновативна 2 в 1 формула, която ви осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за вашата кожа. Тя формира защитен слой върху нея, овлажнява и омекотява косъмчетата и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката, предпазвайки от нараняване и появата на раздразнения. Кожата остава гладка, мека и еластична, с лек освежаващ аромат. Гелът е подходящ за употреба и при чувствителна кожа.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Още продукти от серията "Gillette Fusion"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  42.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion Flexball
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  21.20 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League
Самобръсначка с резервни ножчета
Цена:  36.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Ocean Breeze Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Охлаждащ гел за бръснене - ProGlide Cooling
От серията "Gillette Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Самобръсначка с батерия - Fusion ProGlide Power FlexBall
От серията "Gillette Fusion"
Цена:  34.50 лв.
Резервни ножчета - Fusion Manual
От серията "Gillette Fusion"
Цени:  17.70÷57.90 лв.
Резервни ножчета - Fusion Power
От серията "Gillette Fusion"
Цени:  35.40÷66.10 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Цена:  47.30 лв.
Назад
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Промо през декември!
Разгледай промо офертите в раздел Козметика през декември.
Заблести в празничната нощ!
Декоративна козметика за твоята шеметна визия.
Спечели подарък "Bioten"
Разбери как можеш да спечелиш подарък, докато пазаруваш козметика "...
Braun Beard Trimmer
Тример за брада
NIVEA Q10+ Night Cream
Нощен крем против бръчки
NIVEA Care & Hold
Серия за стилизиране и грижа
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!