store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прик...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
1 Light
2 Nude
5 Brightener
6 Neutralizer
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer


Коректор за прикриване на несъвършенства
Цена:  17.99 лв.
Избери нюанс на коректора:
  • 17.99 лв.
    1 Light
  • 17.99 лв.
    2 Nude
  • 17.99 лв.
    5 Brightener
  • 17.99 лв.
    6 Neutralizer
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Продукт#216317
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
1 Light
3600530733842
2 Nude
3600530733859
5 Brightener
3600531396831
6 Neutralizer
3600531396855
Категории
Разфасовка6.8 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.70 / 10.00 / 1.70 cm
Тегло0.026 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Забързаният начин на живот, влиянието на околната среда и недостатъчният сън, водят до тъмни кръгове и фини бръчици.
От "Maybelline" ви предлагат ново поколение коректор, който прикрива моментално несъвършенствата около очите. Наситените пигменти във формулата му скриват безупречно тъмните кръгове и фините линии. Тя е обогатена с екстракт от годжи бери, който притежава подмладяващи, антиоксидантни, хидратиращи и омекотяващи свойства. Добавен е и екстракт от нар, който спомага за постепенното намаляване на бръчките и избелване на кожата. Коректорът изравнява тена и оставя кожата мека, гладка и естествено изглеждаща. Вграденият апликатор е изключително нежен към деликатната зона около очите. С негова помощ нанасянето е лесно и прецизно. Коректорът оставя погледа ви озарен и освежен.
  • Aqua / Water
  • Cyclopentasiloxane
  • Dimethicone
  • Isododecane
  • Glycerin
  • PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl
  • Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Ascorbyl Glucoside
  • Nylon-12
  • Disteardimonium Hectorite
  • Cyclohexasiloxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Zinc PCA
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Chloride
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Caprylyl Glycol
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Ethylhexylglycerin
  • Methylparaben
  • Lycium Barbarum Fruit Extract
  • Chlorphenesin
  • Sodium Hydroxide
  • Punica Granatum Extract / Punica Granatum Fruit Extract
  • Ethylparaben
  • Aluminum Hydroxide
  • PEG-9
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Завъртете колелцето на апликатора по посока на стрелките, докато гъбичката се напои с течността. При първия опит ще е необходимо да се завърти няколко пъти.
  • С помощта на апликатора, нанесете в зоната под очите като разнесете продукта отвътре навън.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 2 гласа 
За да оцените продукта "Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Essie Valentine's Day Collection - Дълготраен лак за нокти - продукт
Essie Valentine's Day Collection
Дълготраен лак за нокти

Essie
Избор за цвят на лака:
Цена:  16.29 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - продукт
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - продукт
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Canni Metal Gel Polish - Гел лак за нокти с огледален хром ефект - продукт
Canni Metal Gel Polish
Гел лак за нокти с огледален хром ефект

Canni
12 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni Reinforce Gel - Течен гел за подсилване на нокътната плочка - продукт
Canni Reinforce Gel
Течен гел за подсилване на нокътната плочка

Canni
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Canni Rubber System Camouflage Base - Цветна база за гел лак - продукт
Canni Rubber System Camouflage Base
Цветна база за гел лак

Canni
Избор за цвят на базата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni 3D Cat Eye Gel Polish - Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око - продукт
Canni 3D Cat Eye Gel Polish
Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око

Canni
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni Non-Celansing Top Coat UV & LED - Топ гел лак без лепкав слой - продукт
Canni Non-Celansing Top Coat UV & LED
Топ гел лак без лепкав слой

Canni
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.

Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer


Коректор за прикриване на несъвършенства
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Продукт#216317
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
1 Light
3600530733842
2 Nude
3600530733859
5 Brightener
3600531396831
6 Neutralizer
3600531396855
Категории
Разфасовка6.8 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.70 / 10.00 / 1.70 cm
Тегло0.026 kg
Цветове
1 Light
2 Nude
5 Brightener
6 Neutralizer
Описание
Забързаният начин на живот, влиянието на околната среда и недостатъчният сън, водят до тъмни кръгове и фини бръчици.
От "Maybelline" ви предлагат ново поколение коректор, който прикрива моментално несъвършенствата около очите. Наситените пигменти във формулата му скриват безупречно тъмните кръгове и фините линии. Тя е обогатена с екстракт от годжи бери, който притежава подмладяващи, антиоксидантни, хидратиращи и омекотяващи свойства. Добавен е и екстракт от нар, който спомага за постепенното намаляване на бръчките и избелване на кожата. Коректорът изравнява тена и оставя кожата мека, гладка и естествено изглеждаща. Вграденият апликатор е изключително нежен към деликатната зона около очите. С негова помощ нанасянето е лесно и прецизно. Коректорът оставя погледа ви озарен и освежен.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Завъртете колелцето на апликатора по посока на стрелките, докато гъбичката се напои с течността. При първия опит ще е необходимо да се завърти няколко пъти.
  • С помощта на апликатора, нанесете в зоната под очите като разнесете продукта отвътре навън.
Козметика за лице с нар
Himalaya Clear Complexion Whitening Face Wash
Измиващ, изсветляващ и изравняващ тена гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil Face & Eye Serum
Серум против бръчки за лице и околоочна зона
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil Antiageing Face Cream
Крем за лице против стареене за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.90 лв.
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Day Cream - SPF 15
Дневен крем против бръчки с екстракт от нар от серията "Skin Defence"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.60 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Цена:  108.00 лв.
Още козметика за лице с нар
Козметика за лице с годжи бери
Серум за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.10 лв.
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Нощен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Ексфолиращ гел за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Още козметика за лице с годжи бери
Козметика за коса с годжи бери
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food
Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Балсам за коса с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.10 лв.
Шампоан с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Schauma Tropical Shampoo
Хидратиращ шампоан с тропически плодов аромат
Цена:  5.59 лв.
Garnier Fructis Goji Color Resist Shampoo
Шампоан за боядисана коса с екстракт от годжи бери
Цени от:  4.99 лв.
Още козметика за коса с годжи бери
Още козметика за тяло с годжи бери
Декоративна козметика с нар
Козметика за коса с нар
Козметика за тяло с нар
Други интересни предложения
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food
Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Шампоан с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Балсам за коса с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.10 лв.
Schauma Tropical Shampoo
Хидратиращ шампоан с тропически плодов аромат
Цена:  5.59 лв.
Avril Le Fard
Био руж за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.60 лв.
STR8 Body Hair+Body 6G Force Recharging Shower Gel
Душ гел за мъже за коса и тяло
Цена:  4.70 лв.
SO BiO Etic BB Cream 5 in 1 - SPF 10
BB крем за перфектно покритие
Цена:  25.90 лв.
Garnier Fructis Goji Color Resist Conditioner
Балсам за боядисана коса с екстракт от годжи бери
Цена:  4.99 лв.
Leganza Hair Cream Mask With Goji Berry
Крем-маска за боядисана и третирана коса с екстракт от годжи бери
Цени от:  8.90 лв.
Logona Age Energy Shampoo Bio Caffeine
Възстановяващ шампоан с био кофеин и годжи бери
Цена:  17.99 лв.
Назад
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво