store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Old Spice  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Old Spice    Old Spice    Old Spice Alpinist Whitewater - Подаръчен комплект за мъже ...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Old Spice Alpinist Whitewater


Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  14.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#216273
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Old Spicewww.oldspice.com
EAN8001090586391
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката25.00 / 22.50 / 5.50 cm
Тегло0.700 kg
  • Описание
  • За Old Spice
Легендарните мъже заслужават легендарни подаръци!
Специалистите на "Old Spice" имат точно такова предложение - комплект с дезодорант и лосион за след бръснене. Опакован е в подаръчна кутия с оригинален дизайн. Върху нея има обособено място, подобно на картичка, където можете да напишете името на "легендарния" мъж, който искате да зарадвате.
С дезодоранта от серията "Whitewater" представителите на силния пол могат да усетят по кожата си свежестта на планинска река. Той отстранява неприятната миризма и осигурява надеждна защита срещу изпотяване през целия ден. Дезодорантът изсъхва бързо след нанасяне, не изсушава кожата и не запушва порите. Лосионът за след бръснене също носи необуздан, мъжествен аромат с акватични оттенъци. Той подхранва, успокоява и хидратира кожата на лицето.
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам – вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново – да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" – реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта – афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика – през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher – американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Old Spice Alpinist Whitewater", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub - Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа - продукт
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  15.90 лв.
Body Fantasies Sparkling Pink Grapefruit - Дамски парфюмен спрей за тяло - продукт
Body Fantasies Sparkling Pink Grapefruit
Дамски парфюмен спрей за тяло

Body Fantasies
Избор за разфасовка:
Цени от:  9.99 лв.
Listerine Cool Mint - Вода за уста за ежедневна употреба - продукт
Listerine Cool Mint
Вода за уста за ежедневна употреба

Listerine
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.50 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване - продукт
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  5.70 лв.
Ayurveda Medium Soft Toothbrush - Биоразградима бамбукова четка за зъби - продукт
Ayurveda Medium Soft Toothbrush
Биоразградима бамбукова четка за зъби

Ayurveda
Избор за цвят на четката:
Цена:  3.30 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel - Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа - продукт
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа

Mixa
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

Old Spice Alpinist Whitewater


Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  14.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#216273
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Old Spicewww.oldspice.com
EAN8001090586391
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката25.00 / 22.50 / 5.50 cm
Тегло0.700 kg
Описание
Легендарните мъже заслужават легендарни подаръци!
Специалистите на "Old Spice" имат точно такова предложение - комплект с дезодорант и лосион за след бръснене. Опакован е в подаръчна кутия с оригинален дизайн. Върху нея има обособено място, подобно на картичка, където можете да напишете името на "легендарния" мъж, който искате да зарадвате.
С дезодоранта от серията "Whitewater" представителите на силния пол могат да усетят по кожата си свежестта на планинска река. Той отстранява неприятната миризма и осигурява надеждна защита срещу изпотяване през целия ден. Дезодорантът изсъхва бързо след нанасяне, не изсушава кожата и не запушва порите. Лосионът за след бръснене също носи необуздан, мъжествен аромат с акватични оттенъци. Той подхранва, успокоява и хидратира кожата на лицето.
За Old Spice
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам – вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново – да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" – реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта – афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика – през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher – американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Продукти от серията "Old Spice Whitewater"
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  9.20 лв.
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  13.90 лв.
Old Spice Whitewater Roll-On Deodorant
Мъжки ролон дезодорант от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Anti-Perspirant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Още продукти от серията "Old Spice Whitewater"
Други интересни предложения
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  13.90 лв.
Old Spice Fireman Whitewater
Подаръчен комплект за мъже от серията "Whitewater"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  9.20 лв.
Old Spice Whitewater Roll-On Deodorant
Мъжки ролон дезодорант от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
Old Spice Whitewater Anti-Perspirant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Whitewater"
Цена:  5.40 лв.
За теб моя любов
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  3.50 лв.
Old Spice Whitewater Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Whitewater"
Цени от:  4.80 лв.
Old Spice Whitewater After Shave
Афтършейв от серията "Whitewater"
Цена:  11.20 лв.
Часовник Mathey-Tissot - Gota S320FLMBU
От серията "Gota"
Цена:  498.00 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Collistar Patch-Treatment Reshaping Abdomen and Hips
Терапия за оформяне и стягане на корем
Nivea Urban Detox
Дневен и нощен крем за лице с детокс ефект
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
На почивка с бебе
Nature Box е вече тук!
Вземи подарък от Nivea Sun