store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea    Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify - Детоксикираща маска за л...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify


Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи с отстъпка -16% до 29-08-2018г.
Цена:  9.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в:
Понеделник 20-08-2018 г. или
Вторник 21-08-2018 г.
Продукт#215099
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82552
EAN4005900447296
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 13.90 / 3.20 cm
Тегло0.103 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Околната среда, замърсеният въздух и атмосферните условия оказват влияние на кожата на лицето и тя постепенно започва да губи своята плътност, еластичност, блясък и младежкото си излъчване.
Специалистите на "Nivea" ви предлагат 1-минутна маска за лице, която ефективно детоксикира кожата. Формулата ѝ съдържа екстракт от магнолия, която спомага за предотвратяване на преждевременното стареене и за изглаждане на бръчките. Тя притежава подхранващи, защитни и подмладяващи свойства. В състава на маската е включена бяла глина, която ексфолира мъртвите клетки от дермата и я почиства в дълбочина от замърсяванията. Добавеното масло от ший действа овлажняващо, антиоксидантно и противовъзпалително. Детоксикацията с маската отнема само 1 минута и лесно може да стане част от ежедневната ви грижа за кожата на лицето. Разкрийте естествената ѝ красота и намалете негативното влияние и стреса, които ѝ оказва околната среда. След употреба, кожата остава мека, гладка и нежна.
  • Aqua
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Glyceryl Stearate
  • Cetearyl Alcohol
  • Microcrystalline Cellulose
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Cellulose
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Glyceryl Glucoside
  • Xanthan Gum
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydrogenated Palm Glycerides
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Limonene
  • Parfum
  • CI 77891
  • CI 42090
  • CI 47005
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете маската равномерно върху лицето и оставете да престои около 1 минута.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с дневен и нощен крем от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените маската "Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Elseve Extraordinary Clay Mask - Маска за мазни корени и сухи краища с глина - маска
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - маска
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder - Матираща пудра за лице - маска
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder
Матираща пудра за лице

Maybelline
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine - Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия - маска
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия

Nivea
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise - Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина - маска
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина

Nivea
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea Purifying Micellar Shampoo - Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса - маска
Nivea Purifying Micellar Shampoo
Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.70 лв.

Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify


Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи с отстъпка -16% до 29-08-2018г.
Цена:  9.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в:
Понеделник 20-08-2018 г. или
Вторник 21-08-2018 г.
Продукт#215099
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82552
EAN4005900447296
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 13.90 / 3.20 cm
Тегло0.103 kg
Описание
Околната среда, замърсеният въздух и атмосферните условия оказват влияние на кожата на лицето и тя постепенно започва да губи своята плътност, еластичност, блясък и младежкото си излъчване.
Специалистите на "Nivea" ви предлагат 1-минутна маска за лице, която ефективно детоксикира кожата. Формулата ѝ съдържа екстракт от магнолия, която спомага за предотвратяване на преждевременното стареене и за изглаждане на бръчките. Тя притежава подхранващи, защитни и подмладяващи свойства. В състава на маската е включена бяла глина, която ексфолира мъртвите клетки от дермата и я почиства в дълбочина от замърсяванията. Добавеното масло от ший действа овлажняващо, антиоксидантно и противовъзпалително. Детоксикацията с маската отнема само 1 минута и лесно може да стане част от ежедневната ви грижа за кожата на лицето. Разкрийте естествената ѝ красота и намалете негативното влияние и стреса, които ѝ оказва околната среда. След употреба, кожата остава мека, гладка и нежна.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете маската равномерно върху лицето и оставете да престои около 1 минута.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с дневен и нощен крем от същата серия.
Козметика от серията "Nivea Urban Detox"
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream
Нощен детоксикиращ гел-крем за лице
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Козметика за лице с магнолия
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Intensiv Serum
Интензивен серум за лице от серията "KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  22.50 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.49 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Facial Night Care
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Nivea Cellular Perfect Skin Illumination Overnight Essence
Нощен крем за лице от серията "Cellular Perfect Skin"
Цена:  16.19 лв.
Още козметика за лице с магнолия
Козметика за лице с глина
Lavera Detox Effect Mask
Детоксикираща маска за лице с комплекс против замърсявания от серията "Hydro Effect"
Цена:  34.40 лв.
Nacomi Natural Black Clay Face & Body Mask
Детоксикираща маска за лице и тяло с черна глина
Цена:  8.90 лв.
Farmona Herbal Care Green Clay Face Mask
Почистваща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Българска бяла хума на буци
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.90 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -34%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.90 лв.
Още козметика за лице с глина
Още козметика за лице с детокс ефект
Още декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за тяло с магнолия
Други интересни предложения
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Българска бяла хума на буци
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.90 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -34%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.90 лв.
Black Sea Stars Pomorie Bay Cleansing Mud Mask
Почистваща маска за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Pomorie Bay"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  17.00 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Mud Mask
Кална маска за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  18.50 лв.
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream
Нощен детоксикиращ гел-крем за лице
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nacomi Ghassoul Clay
Мароканска вулканична глина
Цена:  9.90 лв.
Nacomi White Clay
Бяла глина на прах
Цена:  8.90 лв.
Българска бяла хума на прах
За всеки тип коса и кожа
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  4.30 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през август.
Спечели VR очила Beology
Купи продукт Beology и се включи в томбола за очила за виртуална ...
Спечели козметична чантичка
Купи 2 продукта Fa или Schauma и се включи в томбола за подарък.
Промоция Lanaform
Купи избрани продукти Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Maybelline Total Temptation
Спирала за обемни мигли
Schwarzkopf Pure Color
Гел боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
1000 ученически раници
Спечели термо чанта от Nestle
Artesania Latina - кораби от дърво