Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Комплекти  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Подаръчен комплект с несесер...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty


Душ гел, лосион за тяло и дезодорант

Цена:  22.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#212604
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447384237
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.800 kg
  • Описание
  • За Dove
Комплектът "Radiant Beauty" е прекрасен подарък, с който да поглезите любима жена. Той съдържа дезодорант, лосион за тяло и душ гел, опаковани в красив несесер.

Вдъхновен от ритуалите за красота на японките, душ гелът от серията "Nourishing Secrets" споделя тайната им за сияйна и гладка кожа. Текстурата му образува мека пяна, която почиства нежно и обгръща тялото с флорален аромат. С него къпането се превръща в ободряващ сетивата ритуал, който кара дамите да се поглезят и да засияят.

За пълноценна грижа за кожата, след душ идва ред на лосионът за тяло "Glowing Ritual Body Lotion". Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има подмладяващи, овлажняващи и успокояващи свойства. Оризовата вода е вложена в състава, защото растението също е използвано от японките в продължение на векове, заради благоприятното си действие върху кожата и коприненото усещане, което ѝ придава. Лосионът подхранва кожата в дълбочина, оставяйки усещане за копринена мекота.

Дезодорантът "Invisible Care" осигурява невидима защита против изпотяване и неприятни миризми до 48 часа. Той не оставя следи по дрехите, за да се чувствате уверени и защитени, облечени в любимите си цветове. Нежната му формула, обогатена с ¼ хидратантен крем, защитава кожата под мишниците, запазвайки я мека и гладка. Деликатният флорален аромат на антиперспиранта оставя дълготрайно свежо усещане.
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • душ гел - 250 ml
  • лосион за тяло - 250 ml
  • дезодорант - 150 ml
  • козметичен несесер
Рейтинг
За да оцените продукта "Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Schwarzkopf Live Pastel Spray - Цветен пастелен спрей за коса - продукт
Schwarzkopf Live Pastel Spray
Цветен пастелен спрей за коса

Schwarzkopf
Избор за цвят на спрея:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.

Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty


Душ гел, лосион за тяло и дезодорант

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#212604
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447384237
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.800 kg
Описание
Комплектът "Radiant Beauty" е прекрасен подарък, с който да поглезите любима жена. Той съдържа дезодорант, лосион за тяло и душ гел, опаковани в красив несесер.

Вдъхновен от ритуалите за красота на японките, душ гелът от серията "Nourishing Secrets" споделя тайната им за сияйна и гладка кожа. Текстурата му образува мека пяна, която почиства нежно и обгръща тялото с флорален аромат. С него къпането се превръща в ободряващ сетивата ритуал, който кара дамите да се поглезят и да засияят.

За пълноценна грижа за кожата, след душ идва ред на лосионът за тяло "Glowing Ritual Body Lotion". Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има подмладяващи, овлажняващи и успокояващи свойства. Оризовата вода е вложена в състава, защото растението също е използвано от японките в продължение на векове, заради благоприятното си действие върху кожата и коприненото усещане, което ѝ придава. Лосионът подхранва кожата в дълбочина, оставяйки усещане за копринена мекота.

Дезодорантът "Invisible Care" осигурява невидима защита против изпотяване и неприятни миризми до 48 часа. Той не оставя следи по дрехите, за да се чувствате уверени и защитени, облечени в любимите си цветове. Нежната му формула, обогатена с ¼ хидратантен крем, защитава кожата под мишниците, запазвайки я мека и гладка. Деликатният флорален аромат на антиперспиранта оставя дълготрайно свежо усещане.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • душ гел - 250 ml
  • лосион за тяло - 250 ml
  • дезодорант - 150 ml
  • козметичен несесер
Подаръчни комплекти "Dove"
Бебешки подаръчен комплект - Baby Dove Lullaby Box
Шампоан, лосион за тяло и крем против подсичане
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Men+Care Elements
Душ гел, дезодорант и кърпа за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Цена:  29.80 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло и стик дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Skin Magic
Лосион за тяло и крем за ръце
Цена:  14.90 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и мляко за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Още подаръчни комплекти "Dove"
Други интересни предложения
Назад към "Козметични комплекти за тяло"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво