Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Комплекти  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Подаръчен комплект - Dove Sk...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект - Dove Skin Magic


Лосион за тяло и крем за ръце

Цена:  14.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#212535
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710522331484
Категории
За тип кожаСуха
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.500 kg
  • Описание
  • За Dove
Комплектът "Skin Magic" е прекрасен подарък, с който да поглезите любима жена. Той съдържа лосион за тяло и крем за ръце от серията "Derma Spa Cashmere Comfort", опаковани в красива кутия.

Лосионът за тяло подхранва кожата, придавайки ѝ кашмирена мекота. Формулата му е създадена съвместно със специалисти, които знаят какво е необходимо на кожата, за да бъде добре обгрижвана и красива. Тайната се крие в комплекса Cell-Moisturisers® - овлажняващи активни съставки от естествени растителни масла, които хидратират роговия слой на кожата на клетъчно ниво. В състава е вложена пудра от портокал и лимон, която е с тонизиращо и противовъзпалително действие. Лосионът има релаксиращ и приятен аромат на ванилия, подправки и амбра. Формулата е дерматологично тествана и е подходяща за суха кожа.

Кремът за ръце има лека текстура, която се абсорбира бързо. Разработен със същия комплекс, той подхранва и обгръща ръцете с кашмирена мекота, носейки мигновено облекчение и хидратация.
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект - Dove Skin Magic", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Подаръчен комплект - Dove Skin Magic


Лосион за тяло и крем за ръце

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  14.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#212535
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710522331484
Категории
За тип кожаСуха
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.500 kg
Описание
Комплектът "Skin Magic" е прекрасен подарък, с който да поглезите любима жена. Той съдържа лосион за тяло и крем за ръце от серията "Derma Spa Cashmere Comfort", опаковани в красива кутия.

Лосионът за тяло подхранва кожата, придавайки ѝ кашмирена мекота. Формулата му е създадена съвместно със специалисти, които знаят какво е необходимо на кожата, за да бъде добре обгрижвана и красива. Тайната се крие в комплекса Cell-Moisturisers® - овлажняващи активни съставки от естествени растителни масла, които хидратират роговия слой на кожата на клетъчно ниво. В състава е вложена пудра от портокал и лимон, която е с тонизиращо и противовъзпалително действие. Лосионът има релаксиращ и приятен аромат на ванилия, подправки и амбра. Формулата е дерматологично тествана и е подходяща за суха кожа.

Кремът за ръце има лека текстура, която се абсорбира бързо. Разработен със същия комплекс, той подхранва и обгръща ръцете с кашмирена мекота, носейки мигновено облекчение и хидратация.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
В комплекта
Комплектът съдържа:
Подаръчни комплекти "Dove"
Бебешки подаръчен комплект - Baby Dove Lullaby Box
Шампоан, лосион за тяло и крем против подсичане
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Men+Care Elements
Душ гел, дезодорант и кърпа за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Цена:  29.80 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло и стик дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty
Душ гел, лосион за тяло и дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и мляко за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел, крем сапун и мрежеста гъба за баня
Цена:  8.20 лв.
Още подаръчни комплекти "Dove"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло и стик дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце
Цена:  29.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Classic Beauty
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан
Цена:  29.80 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и дезодорант
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект - Dove Classic Beauty
Душ гел и мляко за тяло
Цена:  10.70 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Radiant Beauty
Душ гел, лосион за тяло и дезодорант
Цена:  22.40 лв.
Dove Derma Spa Intensive Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa"
Цена:  5.30 лв.
Назад към "Козметични комплекти за тяло"
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво