store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Braun  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Braun    Braun SkinSpa Replacement Exfoliation Brush 79 Spa - Резервна нежна ексфолир...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази четка
Нежна ексфолираща четка

Braun SkinSpa Replacement Exfoliation Brush 79 Spa


Резервна нежна ексфолираща четка за тяло
Цена:  21.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#210137
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Марка
Официален сайт на Braunwww.braun.com
EAN4210201075394
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • За Braun
Нежната ексфолираща четка, създадена от "Braun", ще ви помогне да се погрижите за красивия и здрав вид на кожата си. Тя е с изключително гъст косъм - 10 000 фини влакна. Четката нежно отстранява мъртвите клетки и стимулира регенерирането на кожата. Благодарение на нея, ще се радвате на неустоимо гладка кожа и копринено усещане при допир. Нежната ексфолираща четка е особено подходяща за зоната на деколтето и за чувствителна кожа.
Подходяща е за употреба с епилатор "Braun Silk-epil 9-969E".

Годината била 1921, когато машинният инженер Макс Браун отворил малък инженерен магазин в град Франкфурт на Майн. Две години след това започнал да произвежда резервни части за радиоточки, а през 1928 г. вече се занимавал и със сглобяването и продажбата на цели радиостанции. Но кой би предположил, че това е началото на една компания, която се превръща в един от най-големите производители на потребителски стоки?

Е, може би вече сте се досетили от името на инженера, че става въпрос за немската компания "Braun". Специализирана е в производството на потребителски продукти, като например уреди за бръснене и оформяне на брадата, за обезкосмяване и дори такива за приготвяне на храни и напитки, като произвежда дори електрически уреди за устната хигиена под марката "Oral-B". Компанията е базирана в Кронберг, Южна Германия. През 1967 г. "Gillette" закупува контролния пакет акции на дружеството, но изцяло го притежава в периода от 1984 до 2005 г., когато "Gillette" се превръща в част от "Procter & Gamble".

Вероятно се питате какво се случило с магазина на инженера и как толкова просто начинание поставя началото на световноизвестна в днешни дни марка. След като се установила като един от водещите производители на радио техника в Германия, компанията била една от първите, комбинирали радиото с грамофона. През 1935 г. се родила марката "Braun", а логото ѝ още от тогава е с типичното главно "А", създавайки контраст с останалите букви.
Компанията продължавала да расте, но когато Втората Световна война била в разгара си, всички фабрики във Франкфурт биват почти изцяло унищожени. Така през 1944 г. Макс Браун е принуден да започне от нулата с помощта на 150 от работниците му.

През 50-те години компанията започва да се занимава с производството на електрическата самобръсначка, която се превръща в най-известния им продукт. Първата такава самобръсначка имала люлеещ се режещ блок с много тънко, но стабилно стоманено фолио, монтирано над него. Това е отличителна характеристика на електрическите самобръсначки "Braun" и до днес. В същото десетилетие компанията започва да произвежда и първите си кухненски уреди, сред които миксери и кухненски роботи.

"Braun" се фокусира върху производството на потребителски стоки още през 70-те години на XX век, сред които електрически самобръсначки, кафе машини, часовници и радиостанции. Онази част от компанията, която се занимавала с производството на радиостанции, грамофони и други висококачествени аудио продукти, се превърнала в "Braun Electronic GmbH" - юридическо независимо дъщерно дружество на "Gillette", която на следващата година се превръща в собственик на всичките сектори на "Braun".
След голяма борба с конкурентни фирми, които ясно имитирали продуктите на "Braun", в частност домакинските уреди, "Gilette" решава да я превърне в частна компания. През 2005 г. "Gillette" е придобита от компанията "Procter & Gamble" (P & G), което я прави и новия собственик на "Braun".

През 2008 г. "Procter & Gamble" прекратява продажбата на всички уреди "Braun" в САЩ, оставяйки само самобръсначките и електрическите четки за зъби. В Европа продажбата на продукти от другите сектори продължава до 2012 г., когато онзи, който се занимава с производството на кухненски уреди, става собственост на "De'Longhi".
Днес "Braun" предлага голям избор от електрически уреди, които се грижат за външния вид на мъже и жени от цял свят. Сред тях са електрически самобръсначки, епилатори, тримери за лице, уреди за оформяне на брадата и много други.
Начин на употреба
  • Използвайте четката за ексфолиация 1 - 2 пъти седмично върху суха или влажна кожа, по време на редовния душ.
  • За оптимални резултати и повече комфорт, е препоръчително да използвате четката върху влажна кожа с предпочитания от вас ексфолиант за тяло или душ гел.
  • При редовна употреба 1 - 2 пъти седмично, е препоръчително да сменяте четката веднъж на 12 месеца.
Рейтинг
За да оцените четката "Braun SkinSpa Replacement Exfoliation Brush 79 Spa", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази четка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват четката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Braun SkinSpa Replacement Exfoliation Brush 79 Spa


Резервна нежна ексфолираща четка за тяло
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  21.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#210137
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Марка
Официален сайт на Braunwww.braun.com
EAN4210201075394
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Още снимки на тази четка
Нежна ексфолираща четка
Описание
Нежната ексфолираща четка, създадена от "Braun", ще ви помогне да се погрижите за красивия и здрав вид на кожата си. Тя е с изключително гъст косъм - 10 000 фини влакна. Четката нежно отстранява мъртвите клетки и стимулира регенерирането на кожата. Благодарение на нея, ще се радвате на неустоимо гладка кожа и копринено усещане при допир. Нежната ексфолираща четка е особено подходяща за зоната на деколтето и за чувствителна кожа.
Подходяща е за употреба с епилатор "Braun Silk-epil 9-969E".
За Braun

Годината била 1921, когато машинният инженер Макс Браун отворил малък инженерен магазин в град Франкфурт на Майн. Две години след това започнал да произвежда резервни части за радиоточки, а през 1928 г. вече се занимавал и със сглобяването и продажбата на цели радиостанции. Но кой би предположил, че това е началото на една компания, която се превръща в един от най-големите производители на потребителски стоки?

Е, може би вече сте се досетили от името на инженера, че става въпрос за немската компания "Braun". Специализирана е в производството на потребителски продукти, като например уреди за бръснене и оформяне на брадата, за обезкосмяване и дори такива за приготвяне на храни и напитки, като произвежда дори електрически уреди за устната хигиена под марката "Oral-B". Компанията е базирана в Кронберг, Южна Германия. През 1967 г. "Gillette" закупува контролния пакет акции на дружеството, но изцяло го притежава в периода от 1984 до 2005 г., когато "Gillette" се превръща в част от "Procter & Gamble".

Вероятно се питате какво се случило с магазина на инженера и как толкова просто начинание поставя началото на световноизвестна в днешни дни марка. След като се установила като един от водещите производители на радио техника в Германия, компанията била една от първите, комбинирали радиото с грамофона. През 1935 г. се родила марката "Braun", а логото ѝ още от тогава е с типичното главно "А", създавайки контраст с останалите букви.
Компанията продължавала да расте, но когато Втората Световна война била в разгара си, всички фабрики във Франкфурт биват почти изцяло унищожени. Така през 1944 г. Макс Браун е принуден да започне от нулата с помощта на 150 от работниците му.

През 50-те години компанията започва да се занимава с производството на електрическата самобръсначка, която се превръща в най-известния им продукт. Първата такава самобръсначка имала люлеещ се режещ блок с много тънко, но стабилно стоманено фолио, монтирано над него. Това е отличителна характеристика на електрическите самобръсначки "Braun" и до днес. В същото десетилетие компанията започва да произвежда и първите си кухненски уреди, сред които миксери и кухненски роботи.

"Braun" се фокусира върху производството на потребителски стоки още през 70-те години на XX век, сред които електрически самобръсначки, кафе машини, часовници и радиостанции. Онази част от компанията, която се занимавала с производството на радиостанции, грамофони и други висококачествени аудио продукти, се превърнала в "Braun Electronic GmbH" - юридическо независимо дъщерно дружество на "Gillette", която на следващата година се превръща в собственик на всичките сектори на "Braun".
След голяма борба с конкурентни фирми, които ясно имитирали продуктите на "Braun", в частност домакинските уреди, "Gilette" решава да я превърне в частна компания. През 2005 г. "Gillette" е придобита от компанията "Procter & Gamble" (P & G), което я прави и новия собственик на "Braun".

През 2008 г. "Procter & Gamble" прекратява продажбата на всички уреди "Braun" в САЩ, оставяйки само самобръсначките и електрическите четки за зъби. В Европа продажбата на продукти от другите сектори продължава до 2012 г., когато онзи, който се занимава с производството на кухненски уреди, става собственост на "De'Longhi".
Днес "Braun" предлага голям избор от електрически уреди, които се грижат за външния вид на мъже и жени от цял свят. Сред тях са електрически самобръсначки, епилатори, тримери за лице, уреди за оформяне на брадата и много други.
Начин на употреба
  • Използвайте четката за ексфолиация 1 - 2 пъти седмично върху суха или влажна кожа, по време на редовния душ.
  • За оптимални резултати и повече комфорт, е препоръчително да използвате четката върху влажна кожа с предпочитания от вас ексфолиант за тяло или душ гел.
  • При редовна употреба 1 - 2 пъти седмично, е препоръчително да сменяте четката веднъж на 12 месеца.
Още епилатори, дамски тримери и системи за почистване на лице "Braun"
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво