Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Пудри  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Пудри    L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder - У...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
123 Warm Vanilla
160 Sand Beige
225 Beige
233 Sunny Beige
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder


Ултра-матираща пудра за лице

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#209154
ВидПудра
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка10 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer - Озаряваща база за грим от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick - Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer - База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation - Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette - Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara - Спирала за дълги мигли от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer - База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible" - пудра
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  22.99 лв.
  • Описание
  • За L'Oreal Paris
Всяка жена иска безупречен грим, който да не се размазва и разтича.
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат ултра-матираща пудра, която издържа до 24 часа. С нея ще запазите грима върху лицето си през целия ден или нощ. Тя матира и абсорбира излишното омазняване. Не утежнява грима и не се спластява, оставя кожата с комфортно усещане. Формулата ѝ съдържа перлит - вулканичен минерал с голяма способност да абсорбира вода и себум. Включените ситно пресовани пигменти осигуряват идеално покритие и лек кадифен финиш. Нанасянето е изключително лесно, благодарение на фината текстура, която се плъзга равномерно по кожата. В кутийката ще откриете тампонче за нанасяне на пудрата и огледало, което ви позволява да коригирате грима си, където и да се намирате.

Бъдете безупречни с пудрата "L'Oreal Infallible Ultra-Matte" - модното оръжие на парижките жени!
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Преди да нанесете пудра на лицето е добре да положите основа за грим, дневен крем за лице и/или фон дьо тен.
  • Изчакайте известно време, за да попият добре.
  • Може да нанесете пудрата с четка или да използвате тампончето, включено в кутията.
  • Наберете върху четката не голямо количество пудра.
  • Ако под пудрата имате грим, не търкайте, за да не го повредите.
  • Нанесете пудрата върху лицето си, като движите тампончето (или четката) от горе надолу, за да не се забелязва мъхът на лицето.
  • Ако през деня кожата започне да лъщи, първо притиснете козметична салфетка или матиращи листчета, за да попиете мазните участъци. След това с гъбичката вземете малко количество от компактната пудра и меко я притиснете в кожата, без да търкате.
Рейтинг
За да оцените пудрата "L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пудра, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пудрата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази пудра, купуват също
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream - Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - пудра
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - пудра
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти с гел ефект - пудра
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект

Artdeco
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Schwarzkopf Live Pastel Spray - Цветен пастелен спрей за коса - пудра
Schwarzkopf Live Pastel Spray
Цветен пастелен спрей за коса

Schwarzkopf
Избор за цвят на спрея:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Revlon Mega Multiplier Mascara - Спирала за дълги и обемни мигли - пудра
Revlon Mega Multiplier Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли

Revlon
Избор за цвят на спиралата:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.89 лв.
Vivienne Sabo Gel Eyeliner - Гелообразна очна линия с четка - пудра
Vivienne Sabo Gel Eyeliner
Гелообразна очна линия с четка

Vivienne Sabo
Избор за цвят на очната линия:
Цена:  11.99 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse - Трайна мус-боя без амоняк - пудра
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.89 лв.
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности - пудра
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности
Inter-Vion
Избор за цвят и размери на несесера:
Цени от:  0.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale - Спирала за обемни и подчертани мигли - пудра
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Safflower Rich Infusion Softening Pomade - Омекотяваща помада за суха коса с шафранка от серията "Botanicals - Safflower" - пудра
L’Oreal Botanicals Safflower Rich Infusion Softening Pomade
Омекотяваща помада за суха коса с шафранка от серията "Botanicals - Safflower"

Loreal Paris
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -40%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder


Ултра-матираща пудра за лице

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#209154
ВидПудра
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка10 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Цветове
123 Warm Vanilla
160 Sand Beige
225 Beige
233 Sunny Beige
Алтернативни предложения
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
Описание
Всяка жена иска безупречен грим, който да не се размазва и разтича.
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат ултра-матираща пудра, която издържа до 24 часа. С нея ще запазите грима върху лицето си през целия ден или нощ. Тя матира и абсорбира излишното омазняване. Не утежнява грима и не се спластява, оставя кожата с комфортно усещане. Формулата ѝ съдържа перлит - вулканичен минерал с голяма способност да абсорбира вода и себум. Включените ситно пресовани пигменти осигуряват идеално покритие и лек кадифен финиш. Нанасянето е изключително лесно, благодарение на фината текстура, която се плъзга равномерно по кожата. В кутийката ще откриете тампонче за нанасяне на пудрата и огледало, което ви позволява да коригирате грима си, където и да се намирате.

Бъдете безупречни с пудрата "L'Oreal Infallible Ultra-Matte" - модното оръжие на парижките жени!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Преди да нанесете пудра на лицето е добре да положите основа за грим, дневен крем за лице и/или фон дьо тен.
  • Изчакайте известно време, за да попият добре.
  • Може да нанесете пудрата с четка или да използвате тампончето, включено в кутията.
  • Наберете върху четката не голямо количество пудра.
  • Ако под пудрата имате грим, не търкайте, за да не го повредите.
  • Нанесете пудрата върху лицето си, като движите тампончето (или четката) от горе надолу, за да не се забелязва мъхът на лицето.
  • Ако през деня кожата започне да лъщи, първо притиснете козметична салфетка или матиращи листчета, за да попиете мазните участъци. След това с гъбичката вземете малко количество от компактната пудра и меко я притиснете в кожата, без да търкате.
Продукти от серията "L'Oreal Infallible"
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
Още продукти от серията "L'Oreal Infallible"
Назад към "Пудри за лице"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво