store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спир...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black


Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#208479
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523503285
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.20 / 12.50 / 1.70 cm
Тегло0.022 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Време е да задоволите всичките си желания за дълги, красиви и подчертани мигли.

От "L'Oréal" създават невероятна спирала, която осигурява едновременно забележителен обем и невероятна дължина на миглите. Иновативната ѝ вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални черни пигменти. Обогатена е с рициново масло, което подхранва и стимулира растежа на миглите. Добавеният екстракт от полски синчец има хидратиращи, успокояващи и противовъзпалителни свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортно и леко усещане, без да се рони.

"Отведете миглите си в Рая" със спиралата "L'Oreal Paradise", като им осигурите:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • дълбок черен цвят
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Synthetic Beeswax
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Cetyl Alcohol
  • Steareth-20
  • Glyceryl Dibehenate
  • Steareth-2
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Tribehenin
  • Caprylyl Glycol
  • Glyceryl Behenate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Disodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Maltodextrin
  • Potassium Sorbate
  • BHT
  • Centaurea Cyanus Flower Extract
  • May Contain: CI 77499 / Iron Oxides
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 7.75 / 4 гласа 
За да оцените спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят - В опаковка от 15 броя - спирала
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят
В опаковка от 15 броя

Septona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
Почистващ и предпазващ гел за ръце - Biotrade - Със 70% спирт, в разфасовка от 50 ml - спирала
Почистващ и предпазващ гел за ръце - Biotrade
Със 70% спирт, в разфасовка от 50 ml

Biotrade
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - спирала
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 18 броя - спирала
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - спирала
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - спирала
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - спирала
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.39 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - спирала
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Лосион против ухапване от насекоми - В разфасовки от 40 и 120 ml - спирала
Лосион против ухапване от насекоми
В разфасовки от 40 и 120 ml

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.50 лв.
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко - спирала
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - спирала
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - спирала
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Слънцезащитен спрей за бебета и деца - спирала
Слънцезащитен спрей за бебета и деца
Бочко
Избор за SPF фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  10.70 лв.
Празни флакони за козметика и дезинфектанти - Комплект от 6 части - спирала
Празни флакони за козметика и дезинфектанти
Комплект от 6 части

Inter-Vion
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.00 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - спирала
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
248 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - спирала
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - спирала
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - спирала
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Слънцезащитно мляко за бебета и деца - спирала
Слънцезащитно мляко за бебета и деца
Бочко
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  12.90 лв.
Chamos Facial SPA Snail Repair Essence Mask - Хидратираща маска за лице с екстракт от охлюви от серията "Facial SPA" - спирала
Chamos Facial SPA Snail Repair Essence Mask
Хидратираща маска за лице с екстракт от охлюви от серията "Facial SPA"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - спирала
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - спирала
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - спирала
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Beautiful Brunette - Оцветяващ сух шампоан за брюнетки - спирала
Batiste Dry Shampoo Plus Beautiful Brunette
Оцветяващ сух шампоан за брюнетки

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black


Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#208479
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523503285
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.20 / 12.50 / 1.70 cm
Тегло0.022 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Описание
Време е да задоволите всичките си желания за дълги, красиви и подчертани мигли.

От "L'Oréal" създават невероятна спирала, която осигурява едновременно забележителен обем и невероятна дължина на миглите. Иновативната ѝ вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални черни пигменти. Обогатена е с рициново масло, което подхранва и стимулира растежа на миглите. Добавеният екстракт от полски синчец има хидратиращи, успокояващи и противовъзпалителни свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортно и леко усещане, без да се рони.

"Отведете миглите си в Рая" със спиралата "L'Oreal Paradise", като им осигурите:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • дълбок черен цвят
Състав
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Synthetic Beeswax
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Cetyl Alcohol
  • Steareth-20
  • Glyceryl Dibehenate
  • Steareth-2
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Tribehenin
  • Caprylyl Glycol
  • Glyceryl Behenate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Disodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Maltodextrin
  • Potassium Sorbate
  • BHT
  • Centaurea Cyanus Flower Extract
  • May Contain: CI 77499 / Iron Oxides
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Декоративна козметика от серията "L'Oreal Paradise Extatic"
Декоративна козметика с рициново масло
Bell HypoAllergenic Long Wear Eye Pencil
Очна линия за прецизно очертаване от серията "HypoAllergenic"
Цена:  7.50 лв.
Pretty by Flormar Matte Lipstick
Кремообразно червило за устни с матов ефект
Цена:  5.40 лв.
Pretty by Flormar Stick Concealer
Стик коректор за лице
Цена:  5.70 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Nivea Cherry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на череша
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.59 лв.
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Kitten
Балсам за устни с аромат на диня
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Bunny
Балсам за устни с аромат на морковена торта
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Maybelline Master Precise All Day Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Manhattan All in One Lipstick
Хидратиращо червило с дълготраен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.20 лв.
Avril Le Crayon Yeaux
Дълготраен био молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.30 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Kohl Eyeliner
Дълготраен молив за очи от серията "Color Icon"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Bell Creamy&Shiny Lipstick Butter
Кремообразно молив-червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
IsaDora Active All Day Wear Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  42.00 лв.
Essence Lash Princess False Lash Effect Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за ефект "изкуствени мигли"
Цена:  6.99 лв.
Artdeco Ultra Deep Black Mascara
Спирала с ултра черен цвят
Цена:  26.90 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Unicorn
Балсам за устни с вкусен аромат
Цена:  7.48 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Цена:  4.59 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  4.59 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  4.59 лв.
Golden Rose Dramatic Lashes Night Black Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Цена:  6.50 лв.
Lily Lolo Sculpt & Glow Contour Duo
Бронзант и хайлайтър за контуриране на лице
Цена:  38.15 лв.
Още декоративна козметика с рициново масло
Козметика за лице с рициново масло
Nivea Pop-Ball Sparkle Lip Balm
Балсам за устни с перлен блясък
Цена:  10.99 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.59 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Yoda
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Princess Leia
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Darth Vader
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Minnie
Балсам за устни от серията "Emoji"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Lip Smacker Classic
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Цена:  7.49 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Cinderella
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Emoji - Belle
Балсам за устни от серията "Emoji"
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Disney Tsum Tsum - Tinker Bell
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Цена:  12.90 лв.
Sante Smooth Color Kiss Tinted Lip Balm
Балсам за устни
Цена:  6.99 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Afrodita Cosmetics 4D Collagen Cream 35+
Крем против бръчки за суха кожа
Цена:  38.80 лв.
Chamos Hinijini Dharma Mask
Подхранваща маска за лице против бръчки
Цена:  3.99 лв.
Sebamed Clear Face Gentle Scrub
Хипоалергенен скраб за лице против акне за мазна кожа и запушени пори от серията "Clear Face"
Цена:  25.10 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  79.90 лв.
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Sun"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.39 лв.
Масло за почистване на грим
Цена:  14.99 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Още козметика за лице с рициново масло
Козметика за коса с рициново масло
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Цена:  7.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Fortifying Ricin Oil Hair Milk Mask
Маска с рициново масло за слаба и склонна към накъсване коса
Цена:  9.99 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Цена:  7.90 лв.
Възстановяващ балсам за коса
От серията "Козе мляко - Regal"
Цена:  3.40 лв.
Маска за активиране на растежа за всеки тип коса
С рициново масло, мед и горчица от серията "Народные рецепты"
Цена:  2.50 лв.
Укрепваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Възстановяваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Интензивно подхранваща маска за суха, боядисана и изтощена коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Цени от:  4.99 лв.
Шампоан за бърз растеж на косата - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Шампоан против пърхот - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Natural Scalp Care Mask
Маска за коса против сух, раздразнен скалп и косопад
Цена:  29.90 лв.
Avril Repair Conditioner Dry and Damaged Hair
Био възстановяващ балсам за суха и увредена коса
Цена:  21.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Repairing Cream
Възстановяващ крем за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цена:  7.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Mask
Маска за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цена:  9.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Conditioner
Балсам за слаба, склонна към накъсване коса с масла от рицин и бадем
Цена:  5.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Shampoo
Шампоан за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цени от:  5.99 лв.
Afrodita Cosmetics Styling Wet Look Oil Gel
Гел за коса с мокър ефект
Цена:  6.90 лв.
Spa Master Professional Protect Line Conditioner For Colored Hair
Балсам за боядисана коса
Цена:  3.30 лв.
Още козметика за коса с рициново масло
Други интересни предложения
L'Oreal Lash Paradise Mascara Intense Black
Спирала за обемни и дълги мигли в интензивен черен цвят
Цена:  25.99 лв.
Nivea Pampering Oil Shower
Подхранващо душ олио за суха кожа
Цена:  8.99 лв.
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Valentines Limited Edition
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Цена:  25.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  79.90 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Himalaya Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце
Цени от:  2.60 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Дамски парфюм
Козметика за коса
Боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги