store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Venus Treasures Design Edition Razor - Дамски самобръсначки в оп...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази самобръсначка
Оранжеви самобръсначки
 

Gillette Venus Treasures Design Edition Razor


Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Избери цвят на самобръсначките:
  • 13.50 лв.
    розов
  • 13.50 лв.
    оранжев
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Петък 22-03-2019 г. или
Понеделник 25-03-2019 г.
Продукт#205108
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN
розов
7702018438563
оранжев
7702018438594
Категории
Разфасовка3 броя
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
розов
10.20 / 20.50 / 2.30 cm
оранжев
9.30 / 20.50 / 1.50 cm
Тегло
розов
0.066 kg
оранжев
0.073 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette Venus
  • За Gillette
Дамска самобръсначка за еднократна употреба от "Gillette" с интересен дизайн, която осигурява гладко бръснене и грижа за кожата. Притежава специална лубрикираща лента, разположена в горния край на ножчето. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Благодарение на него, кожата остава копринено гладка и мека.
Заоблената бръснещата глава е подвижа, за да следва извивките на тялото и да достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с 3 прецизно наточени остриета, които ви гарантират лесно и удобно бръснене. Около ножчетата са разположени 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от нараняване. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.
Състав на лубрикиращата лента:
  • PEG-115M
  • PEG-7M
  • PEG-100
  • Silica
  • Tocopheryl Acetate
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Tris(Di-T-Butyl)Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменете самобрасначката, когато лубрикантната лента избледнее.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените самобръсначката "Gillette Venus Treasures Design Edition Razor", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - самобръсначка
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Oral-B Super Floss - Конци за зъби - самобръсначка
Oral-B Super Floss
Конци за зъби

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.70 лв.
Патрон за топла кола маска за тяло - С титаниев диоксид за чувствителна кожа - самобръсначка
Патрон за топла кола маска за тяло
С титаниев диоксид за чувствителна кожа

Depilia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
L’Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Conditioning Balm - Подсилващ балсам за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander" - самобръсначка
L’Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Conditioning Balm
Подсилващ балсам за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Discreet Normal - Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 и 60 броя - самобръсначка
Discreet Normal
Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 и 60 броя

Discreet
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.89 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - самобръсначка
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - самобръсначка
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Пудра за лице с хайлайт ефект - самобръсначка
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder
Пудра за лице с хайлайт ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.

Gillette Venus Treasures Design Edition Razor


Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  13.50
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Петък 22-03-2019 г. или
Понеделник 25-03-2019 г.
Продукт#205108
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN
розов
7702018438563
оранжев
7702018438594
Категории
Разфасовка3 броя
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
розов
10.20 / 20.50 / 2.30 cm
оранжев
9.30 / 20.50 / 1.50 cm
Тегло
розов
0.066 kg
оранжев
0.073 kg
Още снимки на тази самобръсначка
Оранжеви самобръсначки
Описание
Дамска самобръсначка за еднократна употреба от "Gillette" с интересен дизайн, която осигурява гладко бръснене и грижа за кожата. Притежава специална лубрикираща лента, разположена в горния край на ножчето. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Благодарение на него, кожата остава копринено гладка и мека.
Заоблената бръснещата глава е подвижа, за да следва извивките на тялото и да достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с 3 прецизно наточени остриета, които ви гарантират лесно и удобно бръснене. Около ножчетата са разположени 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от нараняване. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.
За Gillette Venus
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменете самобрасначката, когато лубрикантната лента избледнее.
Продукти от серията "Gillette Venus"
Gillette Venus Riviera
Дамска самобръсначка в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Gillette Venus Swirl
Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Gillette Venus Swirl Flexiball Razor
Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.20 лв.
Gillette Venus Sensitive
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Gillette Venus Oceana
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Още продукти от серията "Gillette Venus"
Други интересни предложения
Gillette Venus Sensitive
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Gillette Venus Swirl Flexiball Razor
Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.20 лв.
Gillette Venus Oceana
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  13.50 лв.
Gillette Venus Breeze 2 in 1
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.70 лв.
Gillette Simply Venus 3 Plus Disposable Razor
Дамски самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Venus"
Цена:  8.20 лв.
Gillette Venus Embrace
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 броя от серията "Venus"
Цена:  18.70 лв.
Gillette Simply Venus 3 Plus Razor
Дамска самобръсначка с 3 ножчета от серията "Gillette Venus"
Цена:  9.20 лв.
Gillette Venus Embrace
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Цена:  18.30 лв.
Gillette Venus Embrace Snap
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Gillette Venus
Дамска самобръсначка от серията "Venus"
Цена:  11.60 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво