store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Revlon  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Revlon    Revlon Insta-Blush - Руж стик за лице
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
310 Candy Kiss
320 Berry Kiss
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Revlon Insta-Blush


Руж стик за лице
Цена:  19.59 лв.
Избери цвят на ружа:
  • 19.59 лв.
    300 Rose Gold Kiss
  • 19.59 лв.
    310 Candy Kiss
  • 19.59 лв.
    320 Berry Kiss
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този руж може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 28-03-2019 г. или
Петък 29-03-2019 г.
Продукт#204558
ВидРуж
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN
320 Berry Kiss
309979750023
310 Candy Kiss
309979750030
300 Rose Gold Kiss
309979750047
Категории
Разфасовка8.9 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
300 Rose Gold Kiss
2.20 / 10.00 / 2.20 cm
Тегло
310 Candy Kiss
320 Berry Kiss
0.050 kg
300 Rose Gold Kiss
0.095 kg
  • Описание
  • За Revlon
Специалистите на "Revlon" създават руж за лице под формата на стик. Той придава естествена руменина на скулите и се нанася прецизно, благодарение на формата си. Формулата му е кремообразна и осигурява гладко покритие и цвят, който се прелива лесно. "Insta-Blush" е добър завършек на безупречната ви визия при контуриране на лицето.
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените ружа "Revlon Insta-Blush", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този руж, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ружа, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този руж, купуват също
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - руж
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
50 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - руж
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick - Хайлайтър стик за лице - руж
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick
Хайлайтър стик за лице

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color - Дълготрайно чевило за устни - руж
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color
Дълготрайно чевило за устни

Wet'n'Wild
25 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Revlon PhotoReady Insta-Fix Highlighting Stick - Хайлайтър стик за лице от серията "PhotoReady" - руж
Revlon PhotoReady Insta-Fix Highlighting Stick
Хайлайтър стик за лице от серията "PhotoReady"

Revlon
Избор за цвят на хайлайтъра:
Цена:  22.79 лв.
Maybelline Color Sensational Lip Liner - Автоматичен молив за устни - руж
Maybelline Color Sensational Lip Liner
Автоматичен молив за устни

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Revlon ColorStay Brow Crayon - Дълготраен молив за вежди от серията "ColorStay" - руж
Revlon ColorStay Brow Crayon
Дълготраен молив за вежди от серията "ColorStay"

Revlon
Избор за цвят на молива:
Цена:  15.59 лв.

Revlon Insta-Blush


Руж стик за лице
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.59
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този руж може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 28-03-2019 г. или
Петък 29-03-2019 г.
Продукт#204558
ВидРуж
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Revlonwww.revlon.com
EAN
320 Berry Kiss
309979750023
310 Candy Kiss
309979750030
300 Rose Gold Kiss
309979750047
Категории
Разфасовка8.9 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
300 Rose Gold Kiss
2.20 / 10.00 / 2.20 cm
Тегло
310 Candy Kiss
320 Berry Kiss
0.050 kg
300 Rose Gold Kiss
0.095 kg
Цветове
310 Candy Kiss
320 Berry Kiss
Описание
Специалистите на "Revlon" създават руж за лице под формата на стик. Той придава естествена руменина на скулите и се нанася прецизно, благодарение на формата си. Формулата му е кремообразна и осигурява гладко покритие и цвят, който се прелива лесно. "Insta-Blush" е добър завършек на безупречната ви визия при контуриране на лицето.
За Revlon
Преди 80 години прави скромен дебют в няколко салона в Ню Йорк, а днес зад гърба си има богат козметичен каталог, грандиозни постижения и световен успех. Така можем да опишем накратко появата на "Revlon" и резултатът след нея. Но освен първата и крайната точки на "пътуването" към успеха, дългият път също е впечатляващ. Естествено, това се дължи на основателите на козметичната марка - братята Чарлз и Джоузеф Ревзон, заедно с химика, Чарлз Лахман, който допринася за буквата "L" в името на "Revlon".

През 1932 г. тримата създават марката с един представител в каталога - лак за нокти. Но въпреки че е единствен, предизвиква истинска революция. Лакът Ревлон се появява в други цветове, освен в познатия на всички тогава червен нюанс. Така - с уникална цветна формула за родината си - през следващите години иновативният лак започва да носи позитив след позитив за репутацията на марката. А с течение на времето цветните му нюанси започват да се виждат върху маникюра на множество жени, включително и топ модели от корицата на "Vogue".

Подобен успех обаче получават и другите продукти, които "Revlon" представя. През 40-те в каталога се появяват червила, а с настъпването на 50-те марката става една от най-обсъжданите заради своя комплект "Revlon Fire & Ice" - червило и лак за нокти, представени на страниците на лъскави списания и скоро след това използвани от хиляди жени. Това е и времето, в което чуждестранни актриси, като Бриджит Бардо и Ингрид Бергман, стават доминиращи в популярната култура, но с кампаниите си "Revlon" показа на американските жени, че те могат да имат очарователна визия , като тази на звездите от големия екран. И точно така Ревлон отново прави революция в козметичния свят.

От началото на 60-те обаче марката тотално променя посоката на разговорите за нея. Но не с провал, а с още по-забележителни постижения. Чрез реклама с участието на топ модели от САЩ "Revlon" представя "американската визия" на останалата част от света. А с настъпването на 70-те и каталогът започва да расте, като сред новите попълнения са продукти за лице и грим за очите. Скоро след това дебютира ароматът "Charlie", който и до днес се вижда в каталога на "Ревлон" и е търсен от хиляди жени.

Е, толкова забележителен е и международният успех на марката. Той стартира след 80-те години на миналия век, когато козметика "Revlon" стъпва на стелажите в магазини от различни държави. Скоро след това марката става една от най-известните на масовия пазар за козметика и красота. Не след дълго си партнира и със също толкова известни рекламни лица - модели като Иман, Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

В първите години на 90-те "Revlon" продължава да представя козметика с известни лица, но създава и една от най-известните си козметични линии в каталога - серия "ColorStay", която и до днешно време е на челно място с продуктите си за дълготраен грим. А що се отнася до отзивите от тези и много други козметични формули на "Revlon", то дори и много взискателни звездни личности от Холивуд са впечатлени. Някои от тях дори стават посланици на марката, като талантливите актриси Ема Стоун и Оливия Уайлд, които си партнират с "Revlon" от 2011 г. И освен глобален посланик на козметичната марка, Ема Стоун става и рекламно лице на поредното впечатляващо попълнение в каталога - дълготрайно червилото "Super Lustrous". Актрисата участва активно и в кампанията "Revlon Care", която подкрепя научните изследвания за борба с рака на гърдата. Но отново през 2000-те години "Revlon" привлича вниманието на мнозина професионалисти в гримирането, като световноизвестният гримьор Gucci Westman, който се присъединява като глобален артистичен директор на марката. Постепенно сътрудничеството с Westman изстрелва "Revlon" към челните места не само в козметичния сектор, но и в модните тенденции.

Днес марката продължава да трупа опит, но и да впечатлява мнозина с нови и нови попълнения в каталога. И макар да стартира с един продукт, през последните няколко години "Revlon" показва изобилие предложения - от декоративна козметика, формули за грижа за кожата, дезодоранти и парфюмни аромати до боя за коса и дори козметични аксесоари. А при разработването на всяко едно попълнение марката спазва свои предварително поставени правила.

Правилата, които "Revlon" поставя и следва са:
  • безопасност - да създава за своите потребители продукти, които са не само ефикасни, но и с високо качество и безопасни; за целта марката разработва процедури за контрол на качеството, включително изследване на индивидуалните съставки и готови продукти;
  • спазване на всички стандарти - марката гарантира, че всички продукти и производствени съоръжения отговарят на глобални стандарти; всички продукти на Revlon са в съответствие с изискванията на Агенция по храните и лекарствата в САЩ, със стандартите в ЕС, както и всички приложими за дадената държава нормативни изисквания, като в този смисъл Revlon отговаря или надвишава регулаторните стандарти в над 100 страни, в които разпространява козметиката си;
  • социални отговорности - марката непрекъснато се стреми да създава нови продукти, за да предоставя на жените увереност, но освен това, "Revlon" се включва в различни каузи, като през последните няколко години дарява десетки милиони долара за инициативи за здравето на жените, организирани в различни страни, сред които САЩ, Канада, Великобритания и Австралия;
  • екосъобразност - организира производствен процес по екосъобразен начин, като сред приложените практики са намаляване на общото генериране на отпадъци, използване на устойчиви съставки, също и намаляване, повторно използване, рециклиране и подновяване на опаковки.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво