store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    Ролон дезодоранти    Old Spice Wolfthorn Roll...
Начало   Козметика    ...    ...    Ролон дезод...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant


Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn"

Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant - Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn" - ролон
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този ролон не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#201-338
ВидРолон
Наличност
Годност след отваряне3 години
МаркаOld Spice
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant - Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn" - ролон

Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant


Мъжки ролон дезодорант от серията "Wolfthorn"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този ролон не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#201-338
ВидРолон
Наличност
Годност след отваряне3 години
МаркаOld Spice
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Алтернативни предложения
Old Spice Wolfthorn Deodorant Stick - ролон
Old Spice Wolfthorn Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията Wolfthorn

Old Spice
Стандартна цена 8.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.04 лв.
Old Spice Wolfthorn After Shave - ролон
Old Spice Wolfthorn After Shave
Афтършейв от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Стандартна цена 15.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.67 лв.
Old Spice Wolfthorn Deodorant Spray - ролон
Old Spice Wolfthorn Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията Wolfthorn

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Old Spice Wolfthorn Shower Gel - ролон
Old Spice Wolfthorn Shower Gel
Душ гел за мъже от серията Wolfthorn

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.30 лв.
Видео
Ролон дезодорантът на "Old Spice" от серията "Wolfthorn" е създаден за силни и целенасочени мъже, които предпочитат изпитаните средства. С него ще събудите истинския "хищник" в себе си.
Той ефективно неутрализира неприятните миризми и оставя свежо усещане, което трае през целия ден. Ролон дезодорантът е удобен и практичен. Опаковката му е компактна, за да бъде навсякъде с вас - във фитнеса, на бизнес пътувания, ваканции... С него ще се радвате на интензивна свежест и самоувереност. Не причинява раздразнения на кожата и не оставя следи по дрехите.
  • Aqua
  • Aluminium Chlorohydrate
  • PPG-15 Stearyl Ether
  • Steareth-2
  • Steareth-20
  • Disodium EDTA
  • BHT
  • Parfum
  • Coumarin
  • Citronellel
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете необходимото количество под мишниците върху чиста и суха кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш ролона "Old Spice Wolfthorn Roll-On Deodorant", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този ролон, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Козметика Old Spice Wolfthorn
Old Spice Wolfthorn Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията Wolfthorn
Стандартна цена 8.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.04 лв.
Old Spice Wolfthorn After Shave
Афтършейв от серията "Wolfthorn"
Стандартна цена 15.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.67 лв.
Old Spice Wolfthorn Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията Wolfthorn
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Old Spice Wolfthorn Shower Gel
Душ гел за мъже от серията Wolfthorn
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.30 лв.
Закупилите този ролон, купуват също
Nivea Men Active Care SPF 15 - ролон
Nivea Men Active Care SPF 15
Балсам за устни за мъже

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Old Spice Whitewater After Shave Lotion - ролон
Old Spice Whitewater After Shave Lotion
Афтършейв лосион от серията Whitewater

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.10 лв.
Old Spice Wolfthorn After Shave - ролон
Old Spice Wolfthorn After Shave
Афтършейв от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Стандартна цена 15.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.67 лв.
Матиращ флуид за лице
Универсален крем
Течен фон дьо тен
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги